• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 1.6 MZ-CD 80 kW MY2006 DPF problém s ředěním oleje

evzent

nový člen
18
zdravim, mam pul roku mazdu,koupeno bez znalosti techto psa motoru s dpf...motor mel podfuk pod strikem..opraveno..auto jezdi jak hodinky..velky servis jsem udelal v 220t ..co by jste poradili? tyto prvni dpf meli problem s regeneraci pres vstrik nafty z motoru!! a naslednem vypaleni sazi..akorat ze pry se tak nafta dostava pres kompresi pistu do oleje..nekde jsem zaslechl ze mazda to nechtela priznat a resit..olej pribyva coz neni dobre..a redi se..uz samo o sobe ho tam je malo asi 3litry..vana dokonce ma sroub zapusteny a nevytece sam uplne..musi se to vysat ci predelat vypust ci vymenit vanu(600kc)..da se menit casteji olej..atd...co by jste radily?? mate nekdo zkusenosti?? auto slape jak hodinky..mam poprve japonce a super..za ty penize..jsou firmy co nabyzi vymaz regenerace a "bypas" dpf...emise pak jen pres znameho..egr je take pry dobry preprogramovat aby po dosazeni 90st uz byl zavreny...ma to vse cenu?? ci risk? moc nejezdim..zatim..spotreba pod 5..abs bez koroze..atd..dpf asi ok..vykon super..ale diag hlasi dva kody na dpf..trochu zanesen..atd...kontrolka nesviti...pri oprave vstriku..sani vycisteno..a instalace oil catch tank...chytato trochu oleje a kond.vody...tak to asi vse..je to asi pro experta...co..psa motory..majo ford atd...jsou super..pred dpf asi jen ty vstriky foukaly...ale to take proto ze se uvolnovali..chce je dotahovat po treba 10t km...mej te se a dik za radu...zatim planuji jen menit casteji olej..a kvalitni. Evzen, praha
 
Back
Top