• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

2.3L DISI klepání vol. 2

wojcek

nový člen
14
Zdar borci, tak jsem tady zas. Dnes jsem se radši nechal odtáhnout, než abych riskoval totální destrukci motoru. Během jízdy se začalo ozývat takovéto klepání, na volnoběh jsem to nepostřehl, při přidání plynu se začalo ozývat. Nyní to klepe i na volnoběh, projevilo se to během cca 5-10 km. Nevíte náhodou někdo, co by to mohlo být?
 
Pátral jsem dál, rozsvítil se na palubovce i motor, chyba P0012 - chyba časování. Dle servisního manuálu jsem se zaměřil na správné zásobování časovacího kola olejem, tak jsem se jal rozebírání. OCV ventil pro VVT se zdá v pohodě, ještě jsem neměřil jeho cívku (zítra), sítko před ventilem je taky čisté, ale překvapilo mě, že kolem vačkové hřídele sání je olejový bazén. To je normální? Taky uložení vačkové hřídele u časovacího kola není úplně v dobré kondici, podle informací, co jsem našel, tudy může unikat olej, asi docela častý problém (mám nájezd 320 000 km). Co vy na to, jako zkušení mazďáci? Dá se s tím něco dělat, nebo s tím mám vyjet na lom Hády a shotit to dolů?

AD8B457F-BF17-49E4-9E20-28D0A8DB96AC.jpeg 447D50CC-355E-4A51-A807-00EEEEC52C70.jpeg 9B93F2BD-06CA-4F6D-87A2-6CE297E559A2.jpeg
 
Zdravím, chtěla jsem se zeptat, jak to dopadlo s autem, pač mám úplně ten samý problém.

díky moc za odpověď
 
Back
Top