• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor 2014-2018 Mazda 3 CorkSport Turbo Kit

MikeMaster

výkonný člen KLANu
252
Tak po několikaletém vývoji firma CorkSport (USA) v dubnu 2022 jde oficiálně na trh s kompletním turbo kitem pro M3 2014-2018 BN/BM.

Aktuálně ještě není zveřejněná cena, ale určitě to nebude levné. Můj laický odhad je určitě 7-8000 USD a více včetně tune. Vzhledem k tomu, že čínské kompresorové kity, které už spousta Mazdařů nainstalovala vycházejí na cca 4000 USD a Corksport si nechá za své věci zaplatit, tak to možná bude i více.

Také ještě neodhalili výkonový nárůst, můj odhad je, že když se udělá i komplet výfuk (který také nabízí), tak by to kolem 300 koní mohlo být. Záleží kolik to turbo bude tlačit a kde budou limity ostatních komponent.

V dubnu jde do prodeje zatím verze pouze pro 2,5 Sky-G Manual, ale ihned od května začnou vyvíjet verzi pro 2,0 Sky-G Manual, kde je potřeba změnit exhaust header. Mají v plánu tento kit postupně testovat i na další varianty, ale nic neslibují (pro automatické převodovky, M6 2,5 Sky-G apod).

Jsem hodne zvědavý na výkonové grafy po instalaci a odladění, na zkušenosti budoucích majitelů, životnosti motoru, apod.

Oficiální info:

????-???? ????? ? ????? ???

Initially for the 2014-2018 Manual 2.5L Manual Mazda 3 Only, the full kit is due to Release in April 2022.

https://youtu.be/C6cvIBv1KAc

When we set out to develop a full Turbo Kit for the naturally aspirated Mazda 3, we were not joking.

? ???????? ??? ????? ?? ??????? ?????????? ???? ??? ??? ?????? ?? ??? ????????, ??? ?????????? ??-???????.

The CorkSport solution includes the intake system, turbocharger, intercooler piping, intercooler, exhaust manifold, downpipe, and all the necessary silicone couplers, hardware, wiring extension, and more, including a tune!

?????? ????? ??? ???????????:
????-???? ????? ?:
o The 2.0L requires a different exhaust header
• R&D will begin in approximately May 2022
o The 2.5L Automatic requires additional development due to:
• Fitment around the larger automatic transmission
• Tuning variability
????-???? ?.?? ????? ?:
o The current kit was designed to fit the Manual Mazda 6.
o We will not approve the kit for sale until:
• In-house testing & tuning are proven
• No ETA
o The Automatic requires additional development, due to:
• Larger automatic transmission
• Tuning variability of an automatic
• No ETA
????+ ????????? ????????? ????? ?:
o We do not have any “official plans” to test the kit
• CS has a 2019 NA Mazda 3 in the shop
• It's begging for a test fit & tuning
?????-???? ????? ??????:
o Kit is not approved for sale
• Fitment is not confirmed
• No ETA
26a0.pngPower/Torque & Pricing will be released at launch26a0.png


Foto jak kompletní kit vypadá:
_nc_ohc=gcXqN89BP3kAX965koP&_nc_ht=scontent-frt3-1.jpg
 
Poslední úprava:
Koukám, že k tomu bude v ceně i kšiltovka, samolepka a ručníček ?.

Jako pěkné, ale pro nás v EU asi nepoužitelné...
 
Nemyslím si, že by to nedokázali odladit pro vyšší kompresní poměr pro EU specifikaci. Ale schválně jsem jim hodil dotaz, jestli to bude kompatibilní i pro EU Sky-G Spec to bude kompatibilní. Tam bude problém s tím, že to nebudou mít na čem odladit, jelikož žádný EU Sky-G motor tam mít nebudou.
 
Corksport Turbo Kit installation Video

Už brzy bude zveřejněna cena včetně výkonového nárůstu. Odpověď ohledně EU Sky-G s vyšším kompresním poměrem se mi zatím nedostalo.
 
Tak je to venku… Cena 5499USD.
Vykon po instalaci:
- s 80mm catback vyfukovym potrubim 280hp
- s 60mm catback vyfukovym potrubim 235k
- s OEM vyfukovym potrubim 210k

Narust krouticiho momentu 110-120Nm.

Vice info zde -
 
Bohužel, zkoušel jsem to několika komunikačními kanály a bez odpovědi. Tím, že momentálně je Turbo Kit určen zatím jen pro 2,5 Sky-G, tak je asi brzo se ptát. Až upraví header, aby to bylo i pro 2,0 Sky-G, tak to začne být relevnantní. Z logického pohledu věci nemají šanci mít možnost provést ladění na EU Spec 2,0 Sky-G s jiným kompresním poměrem (kde by takový motor vzali, když se v US neprodával). Takže spíš očekávám na vlastní nebezpečí.
 

Podobná vlákna

N
Odpovědi
0
Zobrazení
542
News RSS
N
Back
Top