• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTO EFEKT - Zlín

Zkušenost se servisem AUTO EFEKT Zlín mám


  • Celkem voličů
    60

shr3k

správce
Člen týmu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
6 499
http://www.mazdazlin.cz/
+420 607777667 - Jaroslav Bouček, vedoucí servisu, příjem
+420 608101587 - Jaroslav Dlabaja, příjem a prodej ND

Bývalý dlouhodobý autorizovaný prodejce a servis, je stále autorizovaným servisem. Nemůžu být příliš objektivní, protože je to můj domovský servis, ale alespoň pár přísných postřehů:
  1. Pro nové zákazníky může být jednání techniků na příjmu celkem odtažité, ale postupem času se to zlepšilo a už po příchodu neuslyšíte „Co chcete?“. :D
  2. Prostor příjmu je dost familiérní, není moc dobrou vizitkou, když na sebe hlasitě komunikuje personál, který nemá se servisem co do činění a do toho si přijde mechanik v montérkách uvařit kafe, přičemž pronese nějaký lehce sprostý vtípek - některé zákazníky to může odrazovat.
  3. Až na několik špeků (i mistr tesař se někdy utne, člen Bob by mohl referovat) jsou mechanici celkem zruční a poradí si snad úplně se vším. Karosář je také šikovný. Lakovně, se kterou servis spolupracuje, se říká natěrači, což asi mluví za vše - kvalita značně kolísavá. Mechanici mají občas problém se zachováním čistoty, takže je nutné je výslovně varovat a upozornit.
  4. Přijímací technici nově příchozím zákazníkům ne vždy dost dobře vysvětlí, co na autě bylo vykonáno a k čemu to bylo.
 
No člen Bob by mohl referovat nejen o AUTO EFEKTu :D Ti jsou IMHO naprosto v pohodě. Chybička se vloudí, a rozhodně to není důvod, proč bych měl na tento servis zanevřít. Podařila se jim odpálit řídící jednotka. Dostal jsem náhradní auto a čekalo se na dodání náhradního dílu. Teď malý kvíz - jak dlouho myslíte, že Mazdě trvá dodat objednaný náhradní díl do autorizovaného servisu? Tipněte si, jak dlouho můžete mít půlroku staré auto nepojízdné, pokud se vám přihodí totéž. (Odpověď hledejte na konci příspěvku)* Ale za to už servis určitě nemohl.

Ty prostory mě nijak neodrazují, naopak jsem rád, že jsem uprostřed dění a vidím, jak to u nich funguje.

* dva měsíce
 
Tipněte si, jak dlouho můžete mít půlroku staré auto nepojízdné, pokud se vám přihodí totéž. (Odpověď hledejte na konci příspěvku)*
Ano ano, jak jsem Boba upozorňoval, jeden člen MC, stambous, řeší aktuálně stejný problém u své GJ, odešla mu (sama) řídící jednotka u 165k benzínu a asi ho bude čekat to samé. Mimochodem, pokud má auto v servisu víc než měsíc, je zákon na jeho straně a mohl by jej vrátit...
 
pokud má auto v servisu víc než měsíc, je zákon na jeho straně a mohl by jej vrátit

Ptal jsem se ho cca před týdnem, to čekal 6 týdnů. Zatím jsem si nevšiml změny v diskusi na MC, takže asi už se blíží taky dvěma měsícům čekání. Na jeho místě bych po měsíci na nic nečekal.
 
Mám takový dotaz ohledně výměny předních brzdových destiček na CX-5 tady Zlíně a okolí. Je možné aby se cenově rozcházely nabídky prakticky o polovinu? V AUTO EFEKT mi řekli že mi výměnu předních brzdových destiček udělají za celu okolo 8000 Kč. Ve Fryštáku v IVOSu mi řekli že mi výměnu předních brzdových destiček udělají za cenu okolo 4500 Kč.
Mohl by mi někdo vysvětlit jak se to může cenově takhle rozcházet? A případně doporučit nějaký další servis Mazdy ve Zlíně či okolí.
 
Destičky na předek stojí cca 4000 v originále, 7500 stojí kotouče, tak třeba nějaký informační šum...
 
Dneska jsem si pro jistotu volal znovu do AUTO EFEKT abych si teda vyjasnil informační šum. V AUTO EFEKT mi řekli že automaticky počítali s tím že budou brousit kotouče (cena prý 1500-2000 Kč) a zároveň měnit nějaký uchycovací plech (1000 Kč) u destiček. Takže pak je jasné že cena je jinde. Nakonec mi ale řekli, že když to tedy nechci brousit a ani měnit plech tak cena bude nižší. Ale jde o to, že já nerozumím tomu jestli je potřeba brousit kotouče a nebo měnit nějaký uchycovací plech. A hlavně jak to oni můžou přes telefon vědět? A nebo dělají se tyto úkony standartně při výměně brzdových destiček? A pokud se dělají standartně, tak proč mi v jiných Mazda servisech o tom nic neřekli. Volal jsem i jinam a když jsem se ptal na výměnu brzdových destiček, tak mi řekli že se vymění destičky a vše bude OK. Nějak bych potřeboval od někoho nezaujatého vysvětlit co je teda potřeba při výměně předních brzdových destiček udělat a co je zbytečné a akorát jsou to vyhozené peníze. Díky
 
Kotouče se rovnají přípravkem, protože dávat tak drahé destičky na nerovné kotouče, to si říká o jejich zničení. Případně o nežádoucí zvukové projevy. To samé platí i o plechových podložkách proti vibracím, někdy se dají použít staré, někdy jsou moc zkroucené a zrezivělé. Je na servisu, aby zákazníkovi doporučil optimální postup podle stavu a jeho přání, či peněženky.
Ještě doplním, že CX-5 používá speciální destičky s velkým koeficientem tření.
 
V březnu první garančka na M3.
Kompletní komunikace se servisem od objednání až po zaplacení na výbornou ;)
 
Moje M3 "Modrá víla" od koupě v r.2013(r.v.2005) je 2x ročně v péči Auto Efektu a spokojenost dobrá. Dá se domluvit na termínech vyhovujícím oběma stranám. A dokážou i poradit, jak ušetřit, budu se nadále vracet tady.
Mazdáár
 
Počátkem května jsem auto zakoupil v Autoprofi Příbram. Od začátku nefunkční připojení interní jednotky k hotspotu telefonu. Zajel jsem proto do Auto Efekt. Nakonec jednotku objednali novou a za týden vyměnili. Výměna proběhla během 20ti minut. Samozřejmě bylo vše v záruce, takže jsem neplatil nic. Prozatím spokojenost a na servis budu jezdit asi zde.
 
Tak u mě hrůza. Několikrát tam bylo voláno a popsán problém, uvedli, že to vypadá na špatný termostat nebo pricpany chladič. Objednali mě. Oprava kterou provedli byla, že chladic vyplachli zvenku, termostat je prý dobrý, ale nevím, jak to zjistili,kdyz na něho ani nesahli, takže zbytečná cesta, procekany čas, neefektivní oprava a 1500 v tahu.
 
A jak vy víte, že na něj nesáhli? Jiný servis by vám vyměnil zrovna celý chladič a termostat, aby z toho měl chechtáky. V Efektu vám ušetřili peníze. Já i brácha tam jezdíme a jsme nadmíru spokojeni.;) Komunikace super.
 
Tak u mě hrůza. Několikrát tam bylo voláno a popsán problém, uvedli, že to vypadá na špatný termostat nebo pricpany chladič. Objednali mě. Oprava kterou provedli byla, že chladic vyplachli zvenku, termostat je prý dobrý, ale nevím, jak to zjistili,kdyz na něho ani nesahli, takže zbytečná cesta, procekany čas, neefektivní oprava a 1500 v tahu.
A jaký to byl tedy problém?
 
Řekl, že termostat je v pořádku a všude co, se ptám, tak to bez vytažení zjistit nejde. Problém vyřešen není, auto se zahřívá do kopce, takže musím hledat někoho, kdo si poradí. Každý, co se ptám by začal termostatem a zjistil průchodnost chladícího systému.
 
No tzv. měniči, ne diagnostici, možná výměnou termostatu naslepo začínají. Doporučovaný postup (níže) je v MESI jasně daný a počítám, že k bodu 8 se asi z úsporných důvodů nedošlo. Nechladící chladič bych, pokud bych pohmatem zjistil, že do něj shora při teploměru ukazujícím 80 teče teplá voda (tzn. termostat otevírá), odhadl u takto starého auta na zarostlý vodním kamenem zevnitř (podle toho, co se do něj kdy lilo) nebo zanesený bordelem.
1) Inspect the following:
• Engine coolant level
• Coolant leakage (around heater unit in passenger compartment, coolant hoses and/or radiator, and around coolant heater unit.)
• Water and anti-freeze mixture
• Radiator condition
• Collapsed or restricted radiator hoses
• Radiator pressure cap
• Drive belt tension
• Drive belt
• Fan rotational direction
Are all items normal?
Yes
Go to the next step.
No
Service if necessary.
Repeat Step 1.

2) Perform the self-test function using the M-MDS. Turn the engine switch to the ON position. Retrieve any DTCs.
Are any DTCs displayed?
Yes
DTC is displayed: Go to the appropriate DTC test. (See DTC TABLE [MZR-CD (RF Turbo)].)
Communication error message is displayed: Inspect the following:
• Open circuit between PCM control relay and PCM terminal 119 or 120
• Open circuit PCM control relay and PCM terminal 105
• PCM control relay stuck open
• Open or poor ground circuit (PCM terminal 1, 2, 3, 114 or 117)
• Poor connection to vehicle body ground
No
No DTC is displayed: Go to the next step.

3) Note • The following test should be performed on the vehicles with an A/C system. Go to the next step for vehicles without an A/C system
Start the engine and run it at idle speed. Turn the A/C switch off. Does the A/C compressor disengage?
Yes
Go to the next step.
No
Go to the symptom troubleshooting “NO.26 A/C ALWAYS ON OR A/C COMPRESSOR RUNS CONTINUOUSLY [MZR-CD (RF-Turbo)]”. (See NO.26 A/C ALWAYS ON OR A/C COMPRESSOR RUNS CONTINUOUSLY [MZR-CD (RF Turbo)].)

4) Perform the Cooling Fan Control System Operation Inspection. (See ENGINE CONTROL SYSTEM OPERATION INSPECTION [MZR-CD (RF Turbo)].)
Does the cooling fan system work properly.
Yes
Go to the next step.
No
Repair or replace the malfunctioning part according to inspection result.

5) Is the drive belt normal?
Yes
Go to the next step.
No
Replace the drive belt.

6) Perform the EGR system inspection. Is the EGR system normal?
Yes
Go to the next step.
No
Repair or replace the malfunctioning part according to the EGR system operation results.

7) Perform the coolant heater system inspection. (See THERMOSTAT INSPECTION [MZR-CD (RF Turbo)].)
Is the coolant heater system normal?
Yes
Go to the next step.
No
Repair or replace the malfunctioning part according to the coolant heater system operation results.

8) Cool down engine. Remove the thermostat and inspect the operation.
Is the thermostat normal?
Yes
Thermostat is normal.
Inspect the cylinder block for leakage or blockage.
No
Replace thermostat.

Thermostat initial-opening temperature
80—84 °C {176—183 °F}
Thermostat full-open temperature
95 °C {203 °F}
Thermostat full-open lift
More than 8.5 mm {0.33 in}
 
Back
Top