• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autojournal.cz - Mazda6 2.5 Skyactiv-G,lépe jezdící auto byste pohledali

"2.5-litrový řadový čtyřválec s technologií Skyactive"

Kdy se ti lidi naučí, že je to "SKYACTIV" bez toho "e" na konci :D

Jinak fascinuje mě, že nikdy nemají v české recenzi na test nejvyšší výbavu Takumi Plus, často je to Revolution a někde dokonce i nižší.
 
Za mne až moc pozitivní recenze tedy.:D Ano 6ka je hodně dobré auto, ale v tom textu je až moc optimismu.

Jinak co se týká novinářských aut. Myslím, že Mazda má v této chvíli v ČR pořád jen tento modrý sedan s 2,5l a bílým interiérem a pak červené kombi s dieselem a základní výbavou. Taky mne na začátku překvapilo, že nedali k dispozici Takumi, možná do budoucna až bude sedan z flotily vyřazen.
 
a hlavně je tam strašná spousta chybných údajů a nepřesností... ta váha 1350kg - to nemá ani moje GJ 2.0 v manuálu...
a aktuální generace, kterou testovali má v tom 2.5l hmotnost 1532kg... (bez řidiče)
A celý to točil na tom, jak je to lehký....
Dále kompresní poměr motoru a další věci... No, po chvilce jsem mu to nevěřil a viděl tam jen bezmeznou lásku k M6 (ta chyby nevidí :))
 
A pak tam také není ani zmíňka o mém oblíbeném tématu deaktivace válců ;) I když z jiných recenzí (tommas má pravdu, že v testech 2,5l benzínu bylo testování v každé redakci vždy tohle stejné auto) toto také nikdy extra nezmiňovali, takže u tohodle kusu je to asi relativně v pohodě. Já s mými zkušenostmi s tímhle motorem a s jízdou na dva válce (viz má diskuze) takovéhle recenze už ani nemůžu číst, o to více mně totiž vždy naštve, že zrovna já jsem si vytáhl černého Petra... :(
 
Back
Top