• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autozine.cz- Mazda 6 Wagon Skyactiv-G EDITION 100

Ach ty fotky, čím víc HDR tím víc Adidas.
Ale mně víc vadí ty nepřesnosti až nepravdy. Jednak vzadu v kombíku pro nohy moc místa není, to bylo víc místa v GH. Jednak řízení mi zrovna strmé nepřipadne, uvítal bych strmější.
A nakonec tvrdí, že sportovní režim jen drží rychlosti o chvilku déle než standardní - asi ho moc nezkoušel. Nebo možná čekal nějaké ztuhnutí podvozku? Kde by se vzalo? Pokud sport funguje stejně jako v GL před FL, tak mi přijde hodně sportovní, odezva na plyn je úplně jiná než ve standardu, tj. fakt rychlá, a hlavně vysoké točky po prudčím rozjetí drží dlouho a trvale. Mně schází nějaká kompromisní kombinace standardu a sportu s podobně reagujícím plynem, protože plyn ve standardu je neskutečně letargický - asi má nutit šoféra šetřit palivo.
 
Sem akorat chtel napsat neco podobne: ze mista vzadu v kombiku na delku neni na rozdavani, a kdyz tam nekoho vezu, musim si podat sedadlo ridice kus kupredu. A rizeni bylo jednoznacne strmejsi na me stare mazde6/GG. Ted musim prekladat ruce v nekterych zakrutach, ktere sem s M6/GG projizdel bez ruckovani...

Ale jinak sem po roce a pul spokojenej, a nemenil bych. Porad me udivuje, jak dobre se auto teto velikosti citi v zatackach, a kolikrat sjedu z dalnice na okresku jen abych si trochu "zakroutil" volantem... :)
 
Back
Top