• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTOPROFI - Příbram

Zkušenost se servisem AUTOPROFI Příbram mám


  • Celkem voličů
    12
Absolvována první roční prohlídka u mazda 3 G150. Cena bez pár korun 6tis včetně dph. Vše v pořádku, nemáme co vytknout.
 
Byl jsem prezout komplet set pneu. Vse probehlo hladce, kola vyvazena (pozor toto neni standard v kazdem servisu!), auto i umyli. Za me super prvni zkusenost.
 
No já byl teda poměrně nešťastný když mi lakovali bok auta - dveře řidiče, protože pak to poslali bez toho aniž by se někdo ptal do kartáčové myčky. Hned vznikly na novém laku “kolečka” a škrábance..
 
No já byl teda poměrně nešťastný když mi lakovali bok auta - dveře řidiče, protože pak to poslali bez toho aniž by se někdo ptal do kartáčové myčky. Hned vznikly na novém laku “kolečka” a škrábance..
Odborníci to se pozná :grinning:
 
Byl jsem prezout komplet set pneu. Vse probehlo hladce, kola vyvazena (pozor toto neni standard v kazdem servisu!), auto i umyli. Za me super prvni zkusenost.
To jako opravdu? V kterém servisu nevyvažují kola před montáží?
 
To jako opravdu? V kterém servisu nevyvažují kola před montáží?
V jednom autorizovanem v Hradci Kralove a jeste na muj dotaz mi mechanik rekne ze se prece litaky nevyvazuji ze to neni potreba!

Pepek asi odkazoval na to mytí auta, tak jsem to pochopil ja proto jsem to i komentoval 🙂
No me to umyli wapkou. Ja do mycky s kartacema nejezdim a kdyz to umyli tak sem si taky nebyl jistej jestli to nahodou nebyla premiera v mycce 😁.
 
Ahoj
Tak přidám též zkušenost s návštěvou autorizovaného servisu Mazda
Tento týden jsem ho navštívíl.Objednání na servis přes web naprosto bez problémů ,možnost připsání do poznámek dodatečné práce ,které opravdu čtou a později i kontrolují hodnotím pozitivně .

Celkové hodnocení provedení servisu no dávám asi za 3 body z 5.
Servisní interval,olej vyměněn , pilový,kabinový filtr též ,zbytek filtrů až bude další výměna možnost zkontrolovat zda opravdu vyměnili .

Dále měněna chladící kapalina,ta byla též měněna ,protože jsem musel servis navštívit znova a poprosit o její doplnění ,protože byla hladina cca 2cm pod úrovní minima a to jsem ještě stál čumákem auta z kopce ,když jsem ji druhý den po servisu kontroloval ....(Doplněno bez problémů,byl jsem od servisu cca 20 km).

Měněn olej v manuální převodovce,no zaplatit si to nechali ,tak to snad i provedli ale kdo ví.V internetové servisní knížce,o tom ale není zmínka...

Poté kontrola pneu jen formalita ,při předávání vozu říkám technikovi,že to mám na letních pneu .Ale v internetové servisce je záznam ,kontrola všech 4 pneu v závorkách (zimních) stav tolik a tolik dezénu ...No tak nevím co si myslet ,když mají v popisu práce kontrolu pneu a ani nerozeznají letní,od zimní ....

No a asi v neposlední řadě na faktuře mám záznam o doplnění vody do ostřikovačů 3L cena něco kolem 150 Kč ,když ale koukám tak je nádoba stejně prázdná jako před návštěvou servisu .Co na to říct ? Asi raději nic asi ji potřebovali do své jedničkové ovce no .....Tak kluci nemáte zač ...

Mazda servisu je málo a tento jsem měl v bydlišti ,ale díky už nikdy .Zajímalo by mně čím jste si zasloužili tu ,,hodnost,, říkat si autorizační servis Mazda ,zda hodinovou taxou 1000kc za hodinu může mít kde kdo ,tak čím jste tak odlišní? Aby si po servisu u vás , člověk auto nechal znova jinde zkontrolovat?Toto je možné opravdu jen v zaprodane České republice
 
Ahoj
Tak přidám též zkušenost s návštěvou autorizovaného servisu Mazda
Tento týden jsem ho navštívíl.Objednání na servis přes web naprosto bez problémů ,možnost připsání do poznámek dodatečné práce ,které opravdu čtou a později i kontrolují hodnotím pozitivně .

Celkové hodnocení provedení servisu no dávám asi za 3 body z 5.
Servisní interval,olej vyměněn , pilový,kabinový filtr též ,zbytek filtrů až bude další výměna možnost zkontrolovat zda opravdu vyměnili .

Dále měněna chladící kapalina,ta byla též měněna ,protože jsem musel servis navštívit znova a poprosit o její doplnění ,protože byla hladina cca 2cm pod úrovní minima a to jsem ještě stál čumákem auta z kopce ,když jsem ji druhý den po servisu kontroloval ....(Doplněno bez problémů,byl jsem od servisu cca 20 km).

Měněn olej v manuální převodovce,no zaplatit si to nechali ,tak to snad i provedli ale kdo ví.V internetové servisní knížce,o tom ale není zmínka...

Poté kontrola pneu jen formalita ,při předávání vozu říkám technikovi,že to mám na letních pneu .Ale v internetové servisce je záznam ,kontrola všech 4 pneu v závorkách (zimních) stav tolik a tolik dezénu ...No tak nevím co si myslet ,když mají v popisu práce kontrolu pneu a ani nerozeznají letní,od zimní ....

No a asi v neposlední řadě na faktuře mám záznam o doplnění vody do ostřikovačů 3L cena něco kolem 150 Kč ,když ale koukám tak je nádoba stejně prázdná jako před návštěvou servisu .Co na to říct ? Asi raději nic asi ji potřebovali do své jedničkové ovce no .....Tak kluci nemáte zač ...

Mazda servisu je málo a tento jsem měl v bydlišti ,ale díky už nikdy .Zajímalo by mně čím jste si zasloužili tu ,,hodnost,, říkat si autorizační servis Mazda ,zda hodinovou taxou 1000kc za hodinu může mít kde kdo ,tak čím jste tak odlišní? Aby si po servisu u vás , člověk auto nechal znova jinde zkontrolovat?Toto je možné opravdu jen v zaprodane České republice
Zajímavá zkušenost, tak když teda nedolili ani kapalinu do ostřikovačů, tak bych začal pochybovat o výměně olejů (motor,přeovodvka). Je to další ze smutných zkušeností s autorizovaným servisem. Tam bych už teda nejel a nechal bych opravdu alespoň v motoru vyměnit olej někde jinde až ujedeš třeba 3000 km. Jezdím sice taky do autorizáku, ale jsem z druhého konce republiky, a tenhle nemá problém abych byl po celou dobu prací u auta, takže vím že ten olej atd opravdu měnili.
 
To je ale doba keď sa nedá spoľahnúť už ani na značkový a dnes už naozaj drahý servis. Také že voda doplnenie vody do ostrekovačov by mala byť služba grátis pri takej korunovej položke.

Ja som sa tiež pri kúpe auta nestačil čudovať že si účtujú povinnú výbavu a rohožky zvlášť. Vždy to bolo ako pozornosť podniku.
 
Tak to je teda smůla, byl jsem tam poslední 2-3 roky jednou za rok na prohlídkách a vždy OK, letos jsem chtěl znovu. Třeba se změnilo obsazení týmu po změně majitele? Myslíš ten co se teď jmenuje Direct Auto?
 
Tak to je teda smůla, byl jsem tam poslední 2-3 roky jednou za rok na prohlídkách a vždy OK, letos jsem chtěl znovu. Třeba se změnilo obsazení týmu po změně majitele? Myslíš ten co se teď jmenuje Direct Auto?
Ano ten myslím Direct auto Mazda Příbram.
Ale zase abych nebyl jen kritický auto bylo krásně umyté,vysate.
Jinak teď jsme s autem ujel od servisu cca 300 km a chladící kapalina je už po druhém doplnění tam kde má být ,ale je vidět že auto po tomto zásahu pořádně neodvzdusnili,neprojeli.Chapu že může někdo namítat že si ji mohu doplnit sám ,ale když dáte za servis přes 10K a máte to přes 100 km ,tak se mi nechce kupovat 5l kanystr za 500 Kč .Mají to prostě vše zkontrolovat, zvlášť když jsem na servis nechvatal ,tak že je čas rozhodně netlacil.
 
Jinak teď jsme s autem ujel od servisu cca 300 km a chladící kapalina je už po druhém doplnění tam kde má být ,ale je vidět že auto po tomto zásahu pořádně neodvzdusnili,neprojeli.Chapu že může někdo namítat že si ji mohu doplnit sám ,ale když dáte za servis přes 10K a máte to přes 100 km ,tak se mi nechce kupovat 5l kanystr za 500 Kč .Mají to prostě vše zkontrolovat, zvlášť když jsem na servis nechvatal ,tak že je čas rozhodně netlacil.
Měl jsem t. č. se svou M6 dtto a po konzultaci s @Max6 jsem tohle probublání a chybějící kapalinu vzal jako procesní fakt a hlavně v servisu (Louda Počernice) mi prostě věnovali odlitý litr bez dalších komentářů...
 
Back
Top