• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autosalon.tv Mazda 3 Sky-x

Tak těžko říct, zda byl motor již zajetý a AWD spotřebě taky neprospívá. Navíc novinářská těžká noha.

Cituji z diskuze:
,,Já mám s tímto motorem v předokolce najeto necelých 5,5 tis. km. Dálniční tempo při dodržování rychlostních limitů v pohodě za 5,5L/100 km. Dlouhodobá spotřeba s notnou dávkou jízd po městě se drží lehce nad 6L.¨
 
no ja tam tedy zadny technicky problem nevidim, vse jsou to overene technologie, ktere se bezne uzivaji, drobny zadrhel muze byt tohle seskupeni technologii najednou tedy vzajemne vylazeni funkcnosti a spolehlivosti jednotky a naklady na servis..kadopadne to nove vypinani valcu neni nic jineho nez jen " dalsi kurvitkodo auta " .. jako ten I stop ( ten jde ale trvale , nekonecne diky to Shrek ). S 88 kW a manualem se dalo jezdit bezne do 6L, obavam se, ze nova 90 kW to uz umet nebude neb je osazena v "jinem " novejsim voze.
 
právě začínáme ;)
... no spíš bych povzdechl , ach ta technika - kde je G165 :(, pro M3 dobrá volba
 
Poslední úprava:
Back
Top