• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autozine.cz - Mazda 6 Wagon 2.2 Skyactiv-D – rodinné kombi se sportovním charakterem

Vidíš a já po benzínu v Mazdě, šel do nafty a prozatím naprostá spokojenost...
Poslední verze toho dieslu doznala spoustu malých změn, které v konečném výsledku udělali poměrně velký rozdíl ;)
 
Jan Horský, kdo to je? :) Další z X selévů, kterému předhodí 6leté auto po faceliftu v sociální výbavě a dietním naladěním a ten se z něj může vyvrátit? ;) Žádná kritika, žádné vyzdvihnutí konkrétních předností, jen povrchní bláboly...
 
Tak o úrovni tohoto "testu" již bylo napsáno asi dost. Já jen přidám, že je to škoda číst. Úplná ztráta času. Asi budu taky "novinář".
 
Jan Horský, kdo to je? :) Další z X selévů, kterému předhodí 6leté auto po faceliftu v sociální výbavě a dietním naladěním a ten se z něj může vyvrátit? ;) Žádná kritika, žádné vyzdvihnutí konkrétních předností, jen povrchní bláboly...

A tohle je hlavní náplní zastoupení Mazdy ČR – půjčovat auta blogerům, youtuberům, no name novinářům a bezúčelné reklamy. A tepat dealery za showroomy a jiné nesmysly. Namísto toho, aby zajistili kvalitní servisní síť a odbornou podporu servisům. Právě jsem se vrátil z cesty, kdy jsem opět v noci v cizím městě proklínal navigaci, kterou mi ani za 3 měsíce na novém autě nebyli schopni opravit a ví Bůh, zda vůbec opraví a kdy? Nikdo se pak nemůže divit, že v Německu mají procentuálně na počet obyvatel větší odbyty. Protože v Německu je na prvním místě spokojený zákazník, a ne bezcenné a laciné reklamy. Zkažené pověst se velmi těžce získává zpět!
 
Bohuzel dnesni doba jde ale na ruku tem bloggerum a youtuberum. V podstate jsou do toho ta zastoupeni znacek i tlacena konkurencnim bojem. Zrovna bych si na tohle nestezoval, protoze to delaji vsichni. A zatim stale ti nespokojeni zakaznici nemaji takovou medialni silu, jako ti spokojeni bloggeri. A nakonec ... kdo vi ... asi je to proste levnejsi, nechat tech par zakazniku trpet.

Ne, ze bych to z lidske roviny schvaloval ...
 
Back
Top