• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Baterie istop

Montymor

nový člen
4
Zdravím, chci se zeptat, máte tipy na baterii istopu? Případně jak vyrušit blikající ISTOP?děkuji Mazda 3 2.0 DISI
 
Nejjednoduchší způsob jak se zbavit i-STOPu je odpojit spinač kapoty.
Odpojil jsem konektor u spínače kapoty a motor už nikdy samovolně nevypíná a ani na přístrojovce žádná kontrolka nesvítí.

Když budeš trochu odvážný, můžeš dvě meší baterie vyhodit a dát tam jednu klasickou ;)
Ukázka
 
Přidám jednu zkušenost s těmi proudovými čidly na baterkách.

První sloupec je, když jsou obě čidla připojena. Druhý sloupek je, když je odpojeno čidlo primární baterie - má čtyři piny. Třetí sloupec je, když je odpojeno proudové čidlo sekundární/druhé baterie.
Červeně jsem označil ty podstatné údaje, že když se odpojí toto čidlo, řidící jednotka přestane posílat budící signál do alternátoru, a tedy se přestane dobíjet baterie, protože ŘJM najednou "vidí" dobíjecí proud 100A.
čidla srov.jpg
 
Back
Top