• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Battery Management System Inspection Required

Su iste postupy ako znovu spojazdnit istop ci i-eloop ale aj tento postup je v poriadku pokial kontrolky zmizli.
Ak sa znovu ukazu po kratkom case tak treba novu bateriu.
 
Tak už mám tu hlášku konečně taky! Týden zpátky sem baterku oživil 5A nabíječkou a dnes po nočním stání venku při cca 5°C má origo sedmiletá baterka 11,95V a při startu 9,1V čtyři články mají 1,26 dva krajní cca 1,20... Kdysi se tu někde řešilo inteligentní dobíjení, mě po startu naskočí podle forscanu 14,3V a tak to zůstane, takže nabíjí neinteligentně. I tak asi koupím rovnou AGM i když možná zbytečně...
 
Já jezdil s hláškou Battery Management... skoro rok ? Dobití pořádnou nabíječkou pomůže max na několik dní.
Vydrží ale ještě poměrně dlouho, než úplně zdechne.
Pokud to jsou auta z roku 2016 a starší a máte tam stále origo Aku, rovnou počítejte s výměnou za novou. Zvlášť pokud jde o Diesel.
Už jsme ale měnili i na 2018 benzínu 2.5.
Když se s autem pravidelně jezdí, měla by vydržet delší dobu. Jakmile auto dlouho stojí, zdechne většinou dřív.
 
Ahojte všetci vo spolok, po pol roku s občasnou hláškou (teda v zime častou), som si včera objednal veľa krát spomínanú baterku Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800, ale dnes mi prišla AGM 12V 82Ah 800A EK820. Viete mi poradiť či to bude pre mazdičku (6 GJ Wagon, 2.0 107kw)v poriadku? Alebo ju mám vrátiť? Do elektriny sa vôbec nevyznám.
 
Na první pohled se liší asi jen tím, že má místo 80Ah 82Ah, což bude ve výsledku ještě lepší. Dal bych jí tam :)
 
Na první pohled se liší asi jen tím, že má místo 80Ah 82Ah, což bude ve výsledku ještě lepší. Dal bych jí tam :)
Ja som si to aj myslel, ale nebol som si istý. Radšej sa spýtam než ju tam dám a potom nepôjde reklamovať ? ďakujem za rýchlu odpoveď.
 
Ahojte všetci vo spolok, po pol roku s občasnou hláškou (teda v zime častou), som si včera objednal veľa krát spomínanú baterku Exide AGM 12V 80Ah 800A EK800, ale dnes mi prišla AGM 12V 82Ah 800A EK820. Viete mi poradiť či to bude pre mazdičku (6 GJ Wagon, 2.0 107kw)v poriadku? Alebo ju mám vrátiť? Do elektriny sa vôbec nevyznám.
Ale ved to nie je urcene pre dizle? Ten rozmer by vobec nemal pasovat do benzinu.
V benzine som mal sa mi zda ze tuto: link
 
Protože jsi si koupil baterku vhodnou pro diesel. Na staré máš 65Ah/520A a na nové 82Ah/800A… Proč?

Hned druhý příspěvek ZDE, cituji
Pre moju nepozornosť. Baterku som objednával keď som bol mimo domova a auto mala doma manželka. A objednával som len podľa tohoto vlákna a skutočne som si nevšimol že je pre diesel. No nič, musím ju vymeniť.
 
Nic si z toho nerob, ja som urobil presne tu istu chybu este pri predoslej 6ke :D
Just najlepsia skusenost je vlastna skusenost.
 
Já jezdil s hláškou Battery Management... skoro rok ? Dobití pořádnou nabíječkou pomůže max na několik dní.
Vydrží ale ještě poměrně dlouho, než úplně zdechne.
Pokud to jsou auta z roku 2016 a starší a máte tam stále origo Aku, rovnou počítejte s výměnou za novou. Zvlášť pokud jde o Diesel.
Už jsme ale měnili i na 2018 benzínu 2.5.
Když se s autem pravidelně jezdí, měla by vydržet delší dobu. Jakmile auto dlouho stojí, zdechne většinou dřív.
Zdravím, měl jsem taky tuhle hlášku, po dobití baterky zmizela, pak se zase objevila - znovu jsem dobil, musel jsem ale vymazal chybu ForScanem a je to už několik měsíců bez hlášky. Pro jistotu jsem koupil novou baterku (polovina září), měli jsme jet do Itálie, ale nakonec jsem se na výměnu vykašlal a ta dlouhá cesta asi baterce prospěla a pak jsem jí ještě pomohl vypnutím i-stopu by Shr3K ;) Zatím jsem bez téhle hlášky...bohužel mám teď ale jinou komplikovanější :-(
 
Back
Top