• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Chvění....

Medikovec

nový člen
6
Zdravíčko pánové a dámy. M5 CW 1.8 2011 - mezi 125 - 135 na dálnici se klepou protisluneční stínítka, takové nějaké chvění auta.....ve volantu, žádný otřesy nejsou cítit..... a přes to se mi zdá, že to chvění jde zepředu.... ve 120 nic a pak ve 140 nic.... jen v určitým okamžiku nejvíc při 130.....Po čem byste šli dál, než co jsem udělal já. Zajel jsem do pneuservisu a nechal opětovně převážit všechna pneu! Při zkoušce zase chvění, shodil jsem to a nasadil zimní sadu a zase chvění.... takže předpokládám, že pneumatiky to nejsou!!!! Joo ještě... na stejné otáčky při menší rychlosti a při jiném zařazeném stupni- chvění není! To bylo úvodem: po čem byste šli nějak rozumně dál? Vím, že to může dělat x věcí, tak aspoň něčím v amaterských podmínkách začít? ?? Čím???? Co stabilizační tyčky např. .... DĚKUJI za VAŠE návrhy řešení!
 
Ahoj, jsi si jistý že to jde zepředu když to nejde do volantu ? Pokud ano, tak bych se asi zaměřil na poloosy nebe vůli v ložiskách diferenciálu. Případně mě ještě napadli tlumiče.
Kdyby to ale šlo zezadu, tak bych šel po ložiskách.
 
Poslední úprava:
Ahoj, jsi si jistý že to jde zepředu když to nejde do volantu ? Pokud ano, tak bych se asi zaměřil na poloosy nebe vůli v ložiskách diferenciálu. Případně mě ještě napadli tlumiče.
Kdyby to ale šlo zezadu, tak bych šel po ložiskách.
Díky, možná jsem měl hned taky napsat, že to má dle el. servisní knížky 150tisíc najeto...... Jak jsem psal, zdá se mi, že to jde zepředu..... jo a ještě manželka měla vedle sebe limonádu a tak bylo vidět, že se klepe hladina v tej flašce ve 130 po ubrání na 115 to přestalo..... jsem si vědom, že tohle teoretizování není úplně to nejideálnější...... kdyby to byly ty poloosy vepředu, nedělaly by nějakej bordel, třeba při plném rejdu při projíždění na parkovišti??? V každém případě Vám pane mistře mazdího řemesla DĚKUJI za Váš čas !!!!!
 
Zdravím. Aby tohle fórum dávalo smysl, tak napíši vyřešení klepání viz. první příspěvek. Někde jsem si přečetl, že někteří kolegové v Mazdách měli problémy s tím, že jim házely pneumatiky a cítili to na autě i po vyvážení a že to vyvažovali i 3x a u jinejch než to bylo o.k......, a že Mazdy jsou na přesné vyvážení hoooodně citlivé..... Tak mi to pochopitelně nedalo, protože auto je opravdu ve výborném tech. stavu/ což samo neznamená, že by to nemohla být nějaká mechanická závada - např. poloosy- jak psal kolega/ a znovu jsem se zaměřil na přední pneu..... půjčil jsem si dvě kola od kamaráda, dal je na předek a vyjel na dálnici..... a ejhle klepání ustalo!!!! V prvním příspěvku jsem psal, že jsem tam dal i svoje zimní....... a klepalo to. No ano, dal jsem tam ty zimní jak byly popsané křídou...... z toho plyne, že jsou taky vyvážený zřejmě na houno...Nooo pokud to němčour dával k tomu samému, tak by to dávalo i smysl..... Když jsem tomu týpkovi v pneuservisu říkal, že se mi zdá, že se to kolo točí na vyvažovačce extrémně pomalu, tak mi odsekl, že je to o.k. a že ta mašina je chytřejší než my dva dohromady..... nevím, nedokážu posoudit jakou rychlostí se to má na tej mašině točit......Zkusím to vyřešit s někým přístupnějším, v jiném pneuservisu......Snad tato zkušenost někomu pomůže
 
Back
Top