• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

... ale cena základního modelu skoro mega ??
Prijde na to, cemu kdo rika zakladni cena. Tech 974.900,- je cena nejvyssi rady Exclusive s nejsilnejsim benzinovym motorem. Takze sotva bych to nazyval zakladni verzi.

County Tourer ceny zacinaji na 739.900,-.

Ale ano, zrovna levne to neni. Ale Opel dava napr. uz jen na IC 21% fleetovou slevu.
 
Poslední úprava:
Jo, pravda 739k, trosku jsem popletl radky. Kazdopadne je takove divne, ze porad davaji novinarum ta auta s motorem, co za dva mesice uz nepujde objednat. Asi jakoze honem rychle nam to vychvalte a my pak budeme zit z dobrych recenzi na zacatku? ;)
 
Tak jsem si dnes při čekání na geometrii v Car Staru odskočil vedle ke konkurenci (protože Mazdy už jsem jim tu prolezl všechny :D) a ani takový Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 130 kW nevypadá marně
 
Jo, ten motor by myslím ušel, ale já bych radši koupil Sportage, když už, přece jen, dělat tomu psychopatovi kšeft...

Nově jedna Insignia CT ve vojenském: :D
 
Poslední úprava:
Mno barva teda zase vyhra :D. Ty, @shr3k-u, jsi stale cekatel?
Stále kvoká, stále kvoká:
Maker : Opel
Model : Insignia 2018C (0JU47 M081)
Engine : ENG-4 CYL 2.0L SIDI L4 ALUDOH (LTG)
Trim : LEATH/MORRO SIENA2,PERF,JET BL (TATW)
Colour : SPECIAL COLOR EXTERNAL
VIN :
Production Week Date:
Estimated Delivery : 03/05/2018 00:00:00
Last Vehicle Event : 35 (Produktionsstart) changed on 02/13/2018 00:00:00
Order Delay : False
Option Codes Count : 182

Oprava, včera se to narodilo. Tak snad koncem měsíce to dojede.
 
Poslední úprava:
Tak mam za sebou necelych 400 kilometru stravenych s Kia Stinger GT. Chtel jsem si vyzkouset auto v realnem provozu/pouziti, jak se s tim zije. No co myslite, odradilo me to od uvazovani o koupi tohoto vozu? Zaradil jsem si to po vzoru @Vitus-e do kategorie "korejska *****"? :D No ... ne a ne :cool:.

Bohuzel nemuzu nijak fundovane posuzovat charakteristiku/chovani motoru, protoze jsem nikdy s nicim podobnym nejezdil. Takze tady sice panuje nadseni, ale to by bylo mozna podobne i u jineho auta podobnych vykonovych parametru. Mel jsem vsak divny pocit s rizenim v ruce pri zatahu auta ... jakoby to plavalo. Nedokazu to popsat, neznam takove veci. Jestli to je tim, ze to auto v zatahu zene zadni naprava (a ja jezdil vzdy jen z predokolkama) nebo tim jinym vyvazenim (jezdil jsem vzdy jen s "vse na predku"), takze pri akceleraci tak dobre neridi predni kola? Nevim, nejsem odbornik. Ne, ze bych mel pocit, ze sjedu z dalnice do svodidel, ale najednou to bylo takove ... volnejsi.

Jinak trosku neco klepalo vzadu, mozna plato nad kufrem, takze nic extra u noveho auta. Ale treba to byl jen trojuhelnik se smetackem v kufru? Nemel jsem zas moc cas to zkoumat. A pri hodne vysokych rychlostech se zacaly ozyvat hlasite zvuky ze strechy, jakoby piskani/drnceni. Tipoval bych to na stresni okno. Radici padla pod volantem pusobi hodne lacine plastove, podobne i kliky dveri z venku. Ale jinak si na dalsi cerne puntiky nevzpominam (jeden jeste teda bude na zaver).

Ovladani intuitivni vcetne infotainmentu/navigace jen mi chybelo ovladaci "kolecko" z Mazdy, musi se dotykem. Krasne velky/prehledny projekcni head-up display. Svetla v noci sviti dobre (prislo mi), dokonce se nataci do zatacek.

Inu, stale bych si jej rad poridil ...
IMG_1563.JPG IMG_1571.JPG IMG_1591.JPG IMG_1607.JPG

Ovsem dle ocekavani by si clovek musel oblibit predevsim ...
IMG_1602.JPG IMG_1600.JPG IMG_1606.JPG

(mimochodem - na prvni cvaknuti a podle technicke specifikace ma to auto 60 litru nadrz ... no asi jsem byl trosku optimisticky)

Zase na druhou stranu, neni to "zas tak strasne moc" oproti tomu, co jezdim ted a co to ma za motor. Ale ano, zere to hodne, tim spise pri mem zpusobu jizdy.
 
v tý modrý je moc pěkná! Ale přijdou mi dost hnusný (nemoderní) ty budíky .... a ta spotřeba ... vždyť je to jen o víc než 50% víc, než za co jezdíš teď s G192 dlouhodobě push hard :D
 
Ono asi bude zalezet na profilu te cesty, v nekterych situacich to asi nutne nebude tech +50%. Ale treba na me bezne ceste do prace to tak je. Porovnani vcerejsi a dnesni jizdy, pocitove podobne tempo (jen jsem teda se Stingerem jednou na dalnici zkousel, co to da). Sice s Mazdou jsem dnes rano vyrazel o hodinku driv, takze trosku volnejsi provoz, ale jinak rikam, pocitove podobne.
IMG_1596.JPG IMG_1612.JPG

Nic moc pro daily car na jezdeni do prace :D. Kdyz jsem se ve stredu propletal pul hodinky Prahou a popojizdel v zacpe, tak jsem dorazil a ukazovalo to neco pres 22, mam pocit. Je to velka dira na penize. Mimochodem ono i to auto je o 50% tezsi, ani nevim, kde to nabrali.

A v porovnani s nejakou primou konkurenci se ta spotreba ma jak, tusi nekdo? Asi mrknu, co prozradi Spritmonitor.
 
Chlapi já nějak přemýšlím jinak a jezdit za 10l/100km nedej bože za ještě více, tak má kalkulačka se z toho :vomit: Jenom, když se teď povídám do své statistiky za palivo, tak jsem tam krásných 504000,- Kč za 296000km. OK, jsem trochu na toto úchyl, ale prachy jsou prachy. Ale na víkend bych si Stingera půjčil :) a pak jej vrátil (něco jak u dětí, půjčit a pak vrátit).

Jsem docela zvědavý na SkyD s AdBlue.
 
Back
Top