Ahoj, v prosinci má GY 2.0 benzín (2007) začala neskutečně cukat.
Od cca 2.2t do 3t otáček, jak za studena tak po zahřátí, při sešlápnutí plynu až na podlahu auto vyrazí a cukání žádné. Po startu drží dlouho vysoké otáčky 1800.
Vyměněno a proměřeno spoustu věcí, bez výsledku (EGR zaslepen, klapka, různá čidla, váha, hlavní ventil, svíčky,...). spotřeba stoupla na 9,5l. Chlapi v servise úplně hotoví, že na to nepřišli. Diagnostika ukazuje pouze špatný katík, po smazání se třeba po 50km znovu rozsvítí. Můžou to vše dělat lambda sondy? Elektricky proměřeny byli a tváří se být v pořádku.
Díky za radu.
Od cca 2.2t do 3t otáček, jak za studena tak po zahřátí, při sešlápnutí plynu až na podlahu auto vyrazí a cukání žádné. Po startu drží dlouho vysoké otáčky 1800.
Vyměněno a proměřeno spoustu věcí, bez výsledku (EGR zaslepen, klapka, různá čidla, váha, hlavní ventil, svíčky,...). spotřeba stoupla na 9,5l. Chlapi v servise úplně hotoví, že na to nepřišli. Diagnostika ukazuje pouze špatný katík, po smazání se třeba po 50km znovu rozsvítí. Můžou to vše dělat lambda sondy? Elektricky proměřeny byli a tváří se být v pořádku.
Díky za radu.