• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Deaktivace vypínání válců u motoru PEU/PYU

Do aút sa nevyznám ale mám skúsenosti s podobnými ľuďmi v oblasti počítačov. Sľuby sľuby naťahovanie času už už to pôjde už už to vyriešime. Ak ti môžem poradiť, nápiš mu/zavolaj nech ti pošle peniaze naspäť na účet, ušetrí si cestu a čas a viac sa ním nezapodievaj.

Buď nevie čo robí a môže to skončiť zle, alebo vie že to nevie a len ťa naťahuje. Tak ako tak tam nevidím pre teba šťastný koniec.
 
No a tá verzia (scifi) že síce grafika ukazuje źe válce nie sú odpojené ale v skutočnosti sú ako dopadla. Položil si mu tú otázku?
Úpravce už to netvrdil, vyzkoušel jsem to jízdou do kopce na 3 a vypnutí je znát = je to takové jemné cuknutí, jako když se sepne klimatizace. To, že úpravce už neví co dál je jasné. Jedna věc se mu povedla = odpojil jsem stop start čidlem v kapotě, tak jako to mám u druhé mazdy a ono to nejde = i když jsem čidlo dobře izoloval, aby to nemohlo probíjet nebo se to spojit, tak to prostě nefunguje= nebo spíše funguje, prostě stop start nejde tím čidle v kapotě vyřadit. Jde vypnout normálně tlačítkem na palubce, ale jinak funguje úplně stejně, jako kdyby čidlo kapoty bylo zapojené. Už jste to někdo viděl ?
 
Neviděl. Hustý. Nechápu proč se kvůli i-Stopu vrtá v PCM, když tvoje auto má ještě SSU.
 
Úpravce už to netvrdil, vyzkoušel jsem to jízdou do kopce na 3 a vypnutí je znát = je to takové jemné cuknutí, jako když se sepne klimatizace. To, že úpravce už neví co dál je jasné. Jedna věc se mu povedla = odpojil jsem stop start čidlem v kapotě, tak jako to mám u druhé mazdy a ono to nejde = i když jsem čidlo dobře izoloval, aby to nemohlo probíjet nebo se to spojit, tak to prostě nefunguje= nebo spíše funguje, prostě stop start nejde tím čidle v kapotě vyřadit. Jde vypnout normálně tlačítkem na palubce, ale jinak funguje úplně stejně, jako kdyby čidlo kapoty bylo zapojené. Už jste to někdo viděl ?
No to mně je teda dost divné, myslím že nadělal víc škody jak užitku, myslím že ti může hrozit, jak píší kolegové, že ti dokur..l celou jednotku a možná se dočkáš nějakého překvapení, že něco přestane fungovat. Být tebou, nechám si vrátit vše zpět do původního nastavení a přestal bych ze sebe dělat pokusnýho králíka nějakýho kutila domácího, když teda má zálohovaný původní data.
 
Úpravce už to netvrdil, vyzkoušel jsem to jízdou do kopce na 3 a vypnutí je znát = je to takové jemné cuknutí, jako když se sepne klimatizace. To, že úpravce už neví co dál je jasné. Jedna věc se mu povedla = odpojil jsem stop start čidlem v kapotě, tak jako to mám u druhé mazdy a ono to nejde = i když jsem čidlo dobře izoloval, aby to nemohlo probíjet nebo se to spojit, tak to prostě nefunguje= nebo spíše funguje, prostě stop start nejde tím čidle v kapotě vyřadit. Jde vypnout normálně tlačítkem na palubce, ale jinak funguje úplně stejně, jako kdyby čidlo kapoty bylo zapojené. Už jste to někdo viděl ?

Človek sa učí celý život. Niekto od druhých, niekto na vlastnej koži. Ku cti je že si sa podelil s tým nie zdarným pokusom a omylom. Nie každý je taký úprimný a väčšinou sa hanbí za nezdar. Ja ti fandím.👍
 
PO zvážení všech "proti" protože "pro" neudělal úpravce nic, jsem požádal zdejšího chváleného tunera o záchranu mého auta a provedení zde běžných úprav. K úpravci již nepojedu. Dnes ho požádám o vrácení peněz. Deaktivaci válců vzdávám.
 
PO zvážení všech "proti" protože "pro" neudělal úpravce nic, jsem požádal zdejšího chváleného tunera o záchranu mého auta a provedení zde běžných úprav. K úpravci již nepojedu. Dnes ho požádám o vrácení peněz. Deaktivaci válců vzdávám.
Asi to nejlepší cos mohl udělat.
 
No to mně je teda dost divné, myslím že nadělal víc škody jak užitku, myslím že ti může hrozit, jak píší kolegové, že ti dokur..l celou jednotku a možná se dočkáš nějakého překvapení, že něco přestane fungovat.
Pokud auto jede, tak se nic takového nemůže stát. ;)
 
Pokud auto jede, tak se nic takového nemůže stát. ;)
No asi máš pravdu, ale ten borec asi moc neví co dělá a tak zkouší, takže ... Sice o tom vím prd, ale napadlo mně, jestli, když se válce začnou vypínat při dosažení určité minimální teploty motoru(oleje), tak jestli třeba by nešla tato teplota nastavit vyšší, třeba 95 stupňů ? Ale to si asi myslím moc jednoduše :rolleyes:
 
No asi máš pravdu, ale ten borec asi moc neví co dělá a tak zkouší, takže ... Sice o tom vím prd, ale napadlo mně, jestli, když se válce začnou vypínat při dosažení určité minimální teploty motoru(oleje), tak jestli třeba by nešla tato teplota nastavit vyšší, třeba 95 stupňů ? Ale to si asi myslím moc jednoduše :rolleyes:
Bylo by to s tou teplotou jednoduchý. Válce se nikdy z výroby nevypináji na 1 R a neutrál, taky už mne napadlo kdyby to šlo rozšířit na zbytek převodů.
 
PO zvážení všech "proti" protože "pro" neudělal úpravce nic, jsem požádal zdejšího chváleného tunera o záchranu mého auta a provedení zde běžných úprav. K úpravci již nepojedu. Dnes ho požádám o vrácení peněz. Deaktivaci válců vzdávám.
Tak úpravce zase dělá mrtvého brouka. Telefon nezvedá na SMS nereaguje. Peníze již asi neuvidím. Jinak si úpravce nechal zaplatit za deaktivaci válců 12 tisíc (vysokou cenu této úpravy odůvodnil tím, že je jediný kdo to umí) + zvýšení výkonu a volnoběhu 3 tisíce. V mazdě kam mne úpravce před úpravou poslal jsem platil za uvedení software do továrního nastavení 1 tisíc. Nefunguje z toho vůbec nic. Tak jsem lehčí o 16 tisíc a to nepočítám čas a benzín za cesty do Prahy. Když vidím na jeho stránkách foto aut, která údajně upravil, tak si říkám jestli jim tu úpravu opravdu provedl. Pokud si to nenechají někde změřit, tak si to můžou jenom myslet. Mám asi štěstí, že auto ještě vůbec jezdí. Jinak se zdejším tunerem jsem již domluvený.
 
Tak úpravce zase dělá mrtvého brouka. Telefon nezvedá na SMS nereaguje. Peníze již asi neuvidím. Jinak si úpravce nechal zaplatit za deaktivaci válců 12 tisíc (vysokou cenu této úpravy odůvodnil tím, že je jediný kdo to umí) + zvýšení výkonu a volnoběhu 3 tisíce. V mazdě kam mne úpravce před úpravou poslal jsem platil za uvedení software do továrního nastavení 1 tisíc. Nefunguje z toho vůbec nic. Tak jsem lehčí o 16 tisíc a to nepočítám čas a benzín za cesty do Prahy. Když vidím na jeho stránkách foto aut, která údajně upravil, tak si říkám jestli jim tu úpravu opravdu provedl. Pokud si to nenechají někde změřit, tak si to můžou jenom myslet. Mám asi štěstí, že auto ještě vůbec jezdí. Jinak se zdejším tunerem jsem již domluvený.
Mohl bych se zeptet jaké má stránky ten Tuner? docela rád bych se na ně podíval kdo to je.Děkuji
 
Back
Top