Dobry den, rad by som sa spytal, s cim moze suvisiet problem, ktory sa stal vcera kamaratovi. Auto (CX5 Revolution Top 2016 2.5l s elektronickou rucnou brzdou a 4x4) stalo dva mesiace vonku na parkovisku, potom s nim vyrazil asi 10 km do blizkej hory na chatu na otocku. Ked sa chcel vratit, rucna brzda nefungovala - na ovladacom tlacidle nesvietilo svetlo a nedalo sa nijako brzdu uvolnit. Diagnostiku na mieste nerozbehal, po 4 hodinach sa system rozbehol v podstate sam od seba (boli na mieste s pustenym motorom a cakali na odtah, ktory to do tej doby nestihol (25km od Bratislavy)).
Teraz sa kamarat u mna zastavil, vycitali sme s Forscan Lite cez telefon pamat zavad. V Instrument Clusteri boli dve - u0128 strata komunikacie s modulom rucnej brzdy a u3003 nizke napatie akumulatora. Mate niekto predstavu, v com mohol byt problem a ci problem s komunikaciou s modulom brzd moze byt sposobeny nizkym napatim? Dnes sa rucna brzda sprava opat normalne. Pri nastartovanom motore mi system hlasil 14.4V, takze naplno nabijal. Dakujem.
Teraz sa kamarat u mna zastavil, vycitali sme s Forscan Lite cez telefon pamat zavad. V Instrument Clusteri boli dve - u0128 strata komunikacie s modulom rucnej brzdy a u3003 nizke napatie akumulatora. Mate niekto predstavu, v com mohol byt problem a ci problem s komunikaciou s modulom brzd moze byt sposobeny nizkym napatim? Dnes sa rucna brzda sprava opat normalne. Pri nastartovanom motore mi system hlasil 14.4V, takze naplno nabijal. Dakujem.