• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Engine Inspection Required

Rayman71

nový člen
1
Ahoj všichni,
prosím o pomoc. Mám Mazdu 6 (GJ) 2.0 Sky-G 107 kW, manuál, 130 tis. km nalítáno, pravidelně servisováno (vyměněné svíčky v 68 tis. a 112 tis. km). Od srpna řeším problém s hláškou Engine Inspection Required. Po dvou opravách v servisu, kdy mi postupně vyměnili oba senzory (lambda sondu i senzor na sání) se mi znovu objevila hláška Engine Inspection Required a rozsvítila se žlutá kontrolka motoru (tzv. pečené kuře). Obě opravy mě už stály cca 1000 EUR. Jsem dlouhodobě v zahraničí, tak to nemůžu řešit doma v ČR (i z důvodu blbého COVIDu - nemůžu cestovat). Napadá vás co by ještě mohlo způsobovat tuto hlášku. Při studeném motoru občas při rozjezdu na 1. st. auto má tendenci cukat, jako kdyby prokluzovala spojka. Dále se mi zdá že výfuky víc kouří (za studena). Jinak po zahřátí motoru vše jede dobře, po výměně senzorů klesla i spotřeba a je v dlouhodobém normálu. Zítra jdu znovu do servisu a mám hrůzu co dalšího mi zase řeknou a kolik to bude stát s vidinou, že to také nemusí odstranit. Předem děkuji za případné odpovědi.
 
Já bych to viděl na karbon. Podobné projevy jsem měl na autě také (ne na M6). Potom co jsem začal používat pravidelně VIF, mám po problémech.
 
Back
Top