• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Kalibrace rozvodového řetězu po jeho výměně

matsskimfi

nový člen
7
Ahoj mám prosbičku, potřeboval bych osobní konzultaci s vypnutím adBlue s někým, kdo tomu rozumí. Mám AdBlue vypnuto cca. rok a půl ale dostal jsem se teď do problémů s blikající DPF. Už dva servisy řekly že je to rozvody. Nechal jsem je udělat, ale problém nevyřešen. Prosím o kontakt na shr3k. Díky moc!
 
Ahoj mám prosbičku, potřeboval bych osobní konzultaci s vypnutím adBlue s někým, kdo tomu rozumí. Mám AdBlue vypnuto cca. rok a půl ale dostal jsem se teď do problémů s blikající DPF. Už dva servisy řekly že je to rozvody. Nechal jsem je udělat, ale problém nevyřešen. Prosím o kontakt na shr3k. Díky moc!
No a ten servis ty rozvody tedy vyměnil a provedl inicializaci nového řetězu?
 
Ahoj, no to bohužel nevím. Je to neautorizovaný servis a je možné že o tom nic neví. Ty bys uměl se na to podívat? Samozřejmě za pomoc rád zaplatím.
 
Ahoj, no to bohužel nevím. Je to neautorizovaný servis a je možné že o tom nic neví. Ty bys uměl se na to podívat? Samozřejmě za pomoc rád zaplatím.
Udělej korekci manuálně, pokud nemáš diagnostiku:
Ohřejte motor:
Teplota chladicí kapaliny motoru: 65–95 °C {149–203 °F}
Teplota nasávaného vzduchu: 15–65 °C {59–149 °F}
Teplota paliva: 30–60 °C {86–140 °F}
1. Nastartujte motor a nechte jej běžet na volnoběh.
2. Pomocí propojovacího vodiče ukostřete svorku kontrolního konektoru, jak je znázorněno na obrázku.
acmzzc00000394.png
3. Sešlápněte a uvolněte pedál spojky a brzdový pedál současně 5krát během 5 sekund.
Poznámka
• Během inicializace se rozsvítí kontrolka žhavení.
• Po dokončení inicializace kontrolka žhavení 5krát zabliká.
 
Udělej korekci manuálně, pokud nemáš diagnostiku:
Ohřejte motor:
Teplota chladicí kapaliny motoru: 65–95 °C {149–203 °F}
Teplota nasávaného vzduchu: 15–65 °C {59–149 °F}
Teplota paliva: 30–60 °C {86–140 °F}
1. Nastartujte motor a nechte jej běžet na volnoběh.
2. Pomocí propojovacího vodiče ukostřete svorku kontrolního konektoru, jak je znázorněno na obrázku.
Zobrazit přílohu 38415
3. Sešlápněte a uvolněte pedál spojky a brzdový pedál současně 5krát během 5 sekund.
Poznámka
• Během inicializace se rozsvítí kontrolka žhavení.
• Po dokončení inicializace kontrolka žhavení 5krát zabliká.
Ahoj, tak jsem zkusil inicializace dle návodu, ale asi je někde chyba. Sice kontrolka DPF zhasla, ale trvale svítí kontrolka žhavení a k tomu oranžová kontrolka motoru a nechce to zhasnout. I po vypnutí motoru a opětovném startu tyto dvě kontrolky svítí trvale. Nevíš kde by mohla být chyba?
 
Oranžová kontrolka - uložila se chyba do ŘJ motoru. Z té kontrolky žhavení bych si to tipnul na P167B Fuel injector learning not done, ale nejsem si jistý. https://www.mazdaklan.cz/threads/jaky-koupit-elm327-obd-adapter-pro-forscan.4067/post-80448 investici 300 Kč se asi nevyhneš.
Tak chlapáku, jsi borec a umíš opravovat auta na dálku! ???? Po Tvých radách se mi to nakonec podařilo. Nejdříve tedy inicializace nového rozvodového řetězu a pak následně vymazání chyb přes OBD pomocí Forscan Lite. Opravdu moc děkuju za pomoc a jsem moc rád. Přikládám obrázky výpisu chyb před vymazáním chyb.

IMG_5932.JPG IMG_5926.PNG IMG_5927.PNG IMG_5928.PNG
 
Ahoj, tak jsem zkusil inicializace dle návodu, ale asi je někde chyba. Sice kontrolka DPF zhasla, ale trvale svítí kontrolka žhavení a k tomu oranžová kontrolka motoru a nechce to zhasnout. I po vypnutí motoru a opětovném startu tyto dvě kontrolky svítí trvale. Nevíš kde by mohla být chyba?
Ahoj, můžeš prosím poradit kde přesně se nachází kontrolní konektor? z obrázku to vypadá že na kabeláži k palivovému filtru ale tam jsem ho nenašel na autě... Díky

A jestli je stejný postup u M6 kód motoru R2AA. Díky moc
 
A jestli je stejný postup u M6 kód motoru R2AA. Díky moc
Ahoj, u M6 nevím ale u CX-7 je tento konektor vlevo, když se díváš zepředu na motor pod nádobkou na servo nebo co to je? :) Nejlépe je to vidět na přiloženém videu v čase 0:44.
. Kdybys to nemohl najít dej vědět a já to vyfotím.
 
Zdravím vás všechny zúčastněné ✌️ oživil jsem po delší době cx-7, diagnostika hlásí tyto závady. Snímače zkoušené druhé bez změny, rozvody nové, v diagnostice jsem zmíněnou inicializaci rozvodů nenašel a manuální dle návodu se mi nepodařilo úspěšně díky za rady

IMG_20230905_134825.jpg
 

Podobná vlákna

Back
Top