• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Podlozky boli medene a boli trochu zakarbonovane. Vymenit za ocelove? Ved to, ze ten navod som dostal od teba s ryskami a ja mam bez nich.
 
Ano návod předpokládá,že koupíš nové upravené podložky a rovněž nové matky k utažení vstřikovačů s ryskami. Měděné podložky nepoužívej. To byl hlavní důvod proč odcházely. Objednej si šrouby a podložky. Obj.čísla...
SH01-13-H51 podložky
SHY1-13-148A matice
 
OK, to zozeniem. Len teraz co dalej so zavadou? Vyzera to na nejaky snimac. Ked vaha vzduchu to nie je, tak co?
 
Jak už jsem psal che to diagnostiku...
Třeba vgate-icar-pro-obd-ii-s-bluetooth-pro-android...
Použij Google
 
Dobrý den,
vlastním mazdu CX-5 s motorem 2.2 D129 Kw a r.v 2017 s aut.převodovkou.Auto má najeto 228000km.Potřeboval bych poradit.Když jedu do kopce,po rovině auto jede bez problémů,ale jakmile začnu klesat z kopce dolů automat podřadí a když se přehoupnou otáčky motoru přes 2500 otáček,rozsvítí se SCBS forvard malfunction,SBS malfunction,svítí žlutá kontrolka ESP,kontrolka tlaku v pneu,a žlutý indikátor ruční brzdy.Automat pak řadí cukaně.Zastavím,vypnu motor,opět nastartuju a vše je v pořádku.Diag. co mám nic nepíše.Před měsícem to bylo v servisu v Mazde,a měnili vakuovou pumpu.Už jsem z toho něšťastný.Je to jenom zasvinené sání s EGR nebo něco víc?Děkuji za podnětné rady.
 
Jak už jsem psal che to diagnostiku...
Třeba vgate-icar-pro-obd-ii-s-bluetooth-pro-android...
Použij Google
OK, tak mam update. Diagnostiku som objednal z Ali ex. Po konzultacii s cinanom, odporucil OBD Link EX, vraj novsia verzia Linker a ide cez USB atd. Ta zavada bola kazdy den, uz pri prejdeni 15-20km, tak som medzi tym bol este raz na diagnostiku v Mazde a znova ukazalo tu istu chybu - vaha vzduchu. No ked prisla moja, nic take neukazala , ale nasla "snimac teploty vyfukovych plynov c.2." Nasiel som ho, vybral, bol trochu zacmudeny, ale nic hrozne. Ked som ho vkladal dnu, vsimol som si, ze kabel je na jednom mieste trochu ako keby prehriaty, teplom deformovany, nic hrozne, ale bolo vidno, ze nieso sa dialo. Na ohyb bol aj v tych miestach maksi . Nemal som co stratit, odizoloval som cely kabel a jeden drotik mal prerusene par vlakna. Neviem ako sa mohlo stat, nepozeral som pred demontazou, ci sa niecoho dotyka ci nie, ale pravdepodobne ho niekde pritlacilo a poskodilo. Nie tak, aby prerusilo signal, ale vplyvom tepla pravdepdobne kabel pracoval a vyhadzoval chybu. Surovo som ho prestikol, spajkoval zily, zaizoloval a auto uz ide 4. den bez problemov. Zaujimave je, ze VCM2 ukazovalo chybu uplne inde a tento cinsky kabel hned na prvy krat ukazal smer. Neviem co k tomu. Samozrejme ze to budem musiet monitorovat a zda sa mi to az prilis jednoduche zistenie a odstranenie zavady oproti tomu, co je v tejto teme pospominane. Ked bude nejaky update, tak dam vediet. Tak zatial vdaka za pomoc a ochotu!
 
Takze uz som absolvoval aj ja tieto patalie. Spozoroval som vytlacanie chladiacej kvapaliny cez nadobku. Ok chvilu som jazdil sposobom doliatia vody a jazdy. No potom prisla pocas jazdy chyba nizky tlak oleja. Samozrejme som auto hned zastavil a odtiahol domov. Po demontazi olejovej vane zistena roztrhnuta retaz olejoveho cerpadla. Tak dole hlava a rozvody. Dal som dole panvicku ojnice 4 valca a vsetko bolo ok. Po demontazi hlavy zistena vydrata vacka. Objednana nova vacka so zdvihatkami , 4 vyfukove ventily, 4 hydrostely, vakuova pumpa cez allegro. Vsetko s logom mazda original. Cez slovensky eshop s dielmi som objednal tesnenie pod hlavu a horne viko a skrutky hlavy victor reinz. Rozvodova sada FAI. Drazkovany remen a kladka remena. U dilera mazda v Kosiciach kupene podlozky pod vstreky, tesnenicka k olejovemu cerpadlu. Hned kupeny aj novy olej+filter a chladiaca zmes. Vsetko spolu 967 €. Vymenu som absolvoval sam za pomoci otca. Praca trvala aj s objednavanim a dorucovanim dielov cca 3 tyzdne po poobediach a volnych dnoch. Popri tom som vsetko vyumyval od stareho oleja a vycistil som sanie a egrka ktore som cistil asi pred 60tis km. (185tis km) Nanos tam uz nejaky bol. Toto vsetko sa udialo na 247tisic km ktore ma najazdene. Auto je 110kw 2015 facelift. Momentalne mam najazdene od vymeny asi 1000km. Zatial vsetko ok. Akurat este bojujem s castym vypalovanim dpf. Snimace tlaku za kovovy a rozdielovy na dpf som urobil uz pred rokom a tym to nebude.
Este doplnim nejake zaujimavosti. Vyssie som cital ze niekto menil retaz olejoveho cerpadla a zistil ze nesedi priemer valcekov. Tato sada FAI ma tiez mensi priemer valcekov retaze a kolesa maju upraveny tvar ozubenia voci povodnym ktore boli v motore. Rozvodova retaz bola na moje pocudovanie iba o nieco malo natiahnutejsia voci novej retazi. Ta by este nieco pojazdila. Preco dali soudruzi z jpn taku slabu retiazku na olejove cerpadlo ked tam su este vyvazovacie hriadele to nechapem. Dalsia vec co sa mi stala bola ze po prvom nastartovani som to nechal par minut bezat na volnobeh a tak som trosku skusil pridat. Motor siel tazsie do otacok a pri padani otacok hned chyba scbs a dsc. Uz som myslel ze ma porazi. Siel som prekontrolovat vsetky podtlakove hadicky. Vsetko bolo ok. Tak som vzal rucnu pumpu ze zmeram podtlak na vakumpumpe. A ejha neukazuje nic. Zistil som ze na novej podotykam novej vakuovej pumpe s logom mazda genuine parts nebola dierka v trubicke ktora vedie k hadicke pre system podtlakov. Tak som ten konec jemne opilnikoval aby sa tam vytvorila dierka a zapojil opat rucnu pumpu a podtlak tam uz bol.
Ak by mal niekto zaujem mozem sem pridat aj objednavacie cisla dielov pripadne linky kde som co objednaval no myslim ze sa to tu nachadza uz viackrat tak to kazdy vie najst. Pridam este par fotiek.
ahoj, budes tak dobry das sem linky na objednavanie?
 

Podobná vlákna

Back
Top