• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Koroze výfuku - materiál tlumiče výfuku

No tak to je divný že to bylo stříklé barvou. Tak jak říkáš tak to muselo být už rezavé....
Na těch fotkách je to vidět,přechod mezi takovou světle šedou a původním povrchem bez úpravy,tak jak sem to měl na původním výfuku,prostě plech.No a přes tu takou světle šedou leze rez.
 
Díky za tip. zajdu se tam podívat. Já jsem našel VHT Flameproof.ten má mít odolnost až do 1000C. Napřed počkám na vyjádření k reklamaci,ale pochybuju že to vezmou. :(
Takže Mazda to jak sem čekal zamítla jako reklamaci vady nového náhradního dílu. Jak se tu někdo zmínil - povrchová koroze není důvod k uznání reklamace. Takže vlezu pod auto shodím tlumič ošmirgluju důkladně, pak odrezovač a na vrch bezbarvý lak Flameproof. A uvidíme. Snad to chvíli vydrží. Přístup Mazdy katestrofa. Kup si auto a oprav si sám co jsme udělali špatně.:confounded:
 
Soucit s tebou, ale bohužel s tímto jednáním jsem se setkal mnohokrát a i to je jeden z důvodu proč naše rodinný auta (aktuálně Mazda, Mitsubishi, Nissan) viděli dealerství/autorizák pouze když se tam to auto koupilo a zbytek je DoDo servis vlastníma rukama... A pokud se nestane u Mazdy zázrak a uteču k Hondě (pokud budu někdy kupovat nový auto) tak to bude úplně stejný.
Spíš by mě zajímalo proč ti dali "nový" koncový tlumič kterej už evidentně někdo přestříkával sprejem přesně v místech kde po nějakým roce (ne jednom měsíci) začne reznout. Tohle odůvodnění vzhledu "novýho" dílu bych chtěl jako oficiální vyjádření na papír, abych si ho doma dal do rámečku a měl něco na co můžu kouknout když se potřebuju zasmát.
 
Poslední úprava:
Soucit s tebou, ale bohužel s tímto jednáním jsem se setkal mnohokrát a i to je jeden z důvodu proč naše rodinný auta (aktuálně Mazda, Mitsubishi, Nissan) viděli dealerství/autorizák pouze když se tam to auto koupilo a zbytek je DoDo servis vlastníma rukama... A pokud se nestane u Mazdy zázrak a uteču k Hondě (pokud budu někdy kupovat nový auto) tak to bude úplně stejný.
Spíš by mě zajímalo proč ti dali "nový" koncový tlumič kterej už evidentně někdo přestříkával sprejem přesně v místech kde po nějakým roce (ne jednom měsíci) začne reznout. Tohle odůvodnění vzhledu "novýho" dílu bych chtěl jako oficiální vyjádření na papír, abych si ho doma dal do rámečku a měl něco na co můžu kouknout když se potřebuju zasmát.
Díky za soustrast ;). Vyjádření na papíře budu chtít, ještě tam mám jiné vyřizování,tedy v autorizáku, ale to jedině prohnat přes znalce a začat kousat. Na to nemám povahu ani nervy. Jak říkáš nejlepší bude samoservis. Škoda že jsi j opačnýho konce republiky, jinak bychom se mohli domluvit a jezdil bych k Tobě. No nic. Počkám do konce záruky a pak už do autorizáku asi ani nepáchnu.Značka Mazda mně taky těžce zklamala. Mám ještě starýho Fiata, na kterýho všichni nadávají, ale jezdí doteď vcelku bez problémů. Měl sem ho taky od novoty, ale nikdy sem neřešil žádný reklamace. Tak jenom pro srovnání.
 
Rád bych věděl jestli jsou spoje výfuku jen na pastu,a nebo je tam těsnění? Dík za info,Zbyněk.
 
Rád bych věděl jestli jsou spoje výfuku jen na pastu,a nebo je tam těsnění? Dík za info,Zbyněk.
Ještě nevím, chtěl jsem to po zamítnutí reklamace, že je to povrchová koroze, sundal a velmi pečlivě vybrousit a nalakovat, ale mezitím mi vyskočila ploténka, takže budu chvíli out. No ale když jsem to před nedávnem zkoumal, tak to vypadá, že žádný těsnění tam není, tudíž je to na pastu.No a vůbec bych se nedivil kdyvy tam nebylo vůbec nic. šetří kde se dá. Až to budu mít dole, tak napíšu.
 
Mezi koncovým tlumičem a středovou rourou je těsnící kolečko který se po dotažení spoje vymáčkne a těsní.
hjt1312z.jpg
 
Nákres dílů na CX3 2WD benzín (4WD nebo diesel mají těsnění stejný)
těsnění jsou pod označením 40-305 a jejich objednací kód je P549-40-305
Jsou to ty "kolečka" jako na fotce o příspěvek nahoře.
Schránka 01.jpg
 
Jo to je zajímavý ale fakt žádné kolečko jsem tam neměl . Bylo to čistý , tak to někde seženu dík.
 
Ohledně výfuku si myslím, že mne dříve schnije zevnitř. Jak se trochu ochladí, tak v něm dost silně kondenzuje voda = doslova to ve výfuku bublá. Když to pak prošlápnu, tak voda stříká z výfuku. Je to tím, že při jízdě po městě se to pořádně neprotáhne a výfuk je na dotyk i pojízdě studený. Už jste se stím někdo setkal ?
 
Ohledně výfuku si myslím, že mne dříve schnije zevnitř. Jak se trochu ochladí, tak v něm dost silně kondenzuje voda = doslova to ve výfuku bublá. Když to pak prošlápnu, tak voda stříká z výfuku. Je to tím, že při jízdě po městě se to pořádně neprotáhne a výfuk je na dotyk i pojízdě studený. Už jste se stím někdo setkal ?
Při jízdě převážně po městě kór v aktuálním počasí je to naprosto normální jev. Denně vidím ráno auta všemožných značek co jim doslova teče z výfuku voda. Nejlepší pro výfukový systém jsou delší jízdy kde se celý výfuk (hlavně zadní díly) pořádně prohřejí. I z toho důvodu výfukový systém hnije od zadních částí, který jsou studenější.
Jinak na tvým autě ti nejdřív shnijou šrouby přírub, potom samotný příruby (nejdřív mezi koncovým tlumičem a středovým dílem - důvod jak jsem psal výše) a teprve potom za dlouuuhou dobu to bude likvidovat tlumič a trubky zevnitř.
Venkovní rezavou lišku na trubkách co se udělá už po první zimě není třeba řešit - to je jen "estetika"
 
Přidám k tématu, které jsem založil, vyjádření zákaznického centra Mazda ČR. Můj dotaz byl směřován na korozi nového výfuku. Tady je kopie z emailové komunikace.
k Vašim dotazům: výfukové potrubí opravdu může podle výrobce vykazovat povrchovou korozi – jak na novém voze tak například i na novém dílu - není to považováno za vadu.
Z naší zkušenosti víme, že protikorozní odolnost originálních výfuků Mazda je velmi dobrá, spíše nadprůměrná.
K tloušťce laku na kapotě bohužel nemáme žádné informace- výrobce v servisní ani jiné dostupné dokumentaci tento údaj nepublikuje.
Děkujeme za pochopení,

Co k tomu dodat. Je to k zlosti. o_Oo_Oo_Oo_O
 
Poslední úprava moderátorem:
Mě rezne ta trubka od katalizátoru k tlumiči.Beru to tak,že na to má za 4 roky nárok.
Lze této výfukové trubce nějak pomoct od té povrchovéé rzi? Postup a materiál/respektivě jak jej zbavit aktuální rzi a čím to stříknout (vysoka teplota)?
Je to jediný člen podvozku, co chytá rez.

20201222_110005.jpg 20201222_101806.jpg 20201222_110022.jpg
 
Mazdu přece poznáš podle toho, že má rezavějící trubku výfuku. :D Trochu očistit, fixnout odrezovačem a nastříkat zinkovou stříbrnou z Lidlu.
 
Já ho sundal (nebyl tak chycený) očistil kartáčem a dvakrát stříkl barvou na výfuky nad 800°C
 
Jo přesně tak jak píší ostatní.Řešil Jsem to CX-3, ale na rozdíl od tebe jsem to měl naopak. Rezavej tlumič a trubky byly o.k. Oškrabal katrtáčem, porom šmirglem až na kov a žáruvzdornou barvou ve spreji VHT Flameproof.Odstín si vyber. Kupoval jsem to na Alze. Ale ten zinkovej z Lidlu je taky dobrej.
 
Já mám jen tu trubku lehce orezlou.
A mám ji tedy rozpojit a sundat nebo bude stačit provést vše přímo na autě?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top