Milos
člen KLANu
- 90
Mazdar,
Ake mate skusenosti s asistentom pre udrzanie v pruhu (LAS)?
Ja som to najprv testoval s neskorim zasahom do riadenia. To sposobovalo prudsie zmeny smeru, ked som sa priblizil k ciare. Na miestach, kde je praca na ceste a zvisle znacky vedu krizom cez 2 pruhy, som s autom vzdy bojoval.
Neskor som si to deaktivoval a zapinal len na dialnici. Ked som vsak nedrzal volant a auto sa priblizilo k ciare, tak zasiahlo do riadenia, ale hned to na to sa LAS vyplo s tym, ze mam drzat volant (zvukova a obrazove varovanie chapem, ale vypnut LAS v takej chvili mi nepripada bezpecne). Pri beznej jazde som LAS nepocitoval.
Pokladal som to za nepouzitelny system a vypol zasah do riadenia - ostal teda aspon aktivny system varovania pred opustenim pruhu (LDWS).
Dal som tomu este jednu sancu. Zmenil nastavenia na skory zasah a zapinal som LAS na dialnici (alebo prazdnej okreske). Staci mierne pridrziavanie volantu a auto relativne plynule vybera zakruty.
Cez vikend sa mi vsak stala nebezpecna situacia. Siel som po jizni spojce v strednom pruhu. V pravo 10m predomnou auto 5-10 km/h pomalsie, v lavo sa za mnou priblizovalo auto 5-10 km/h rychlejsie. Lavotociva zakruta, LAS zacalo zatacat, ale tahalo ma to az za lavu ciaru! LDWS varovalo pred opustenim pruhu, ja som volant vyrovnaval, ale LAS aj napriek tomu stale tahalo vlavo...
Mate podobne skusenosti? Ma zmysel to reklamovat?
Ake mate skusenosti s asistentom pre udrzanie v pruhu (LAS)?
Ja som to najprv testoval s neskorim zasahom do riadenia. To sposobovalo prudsie zmeny smeru, ked som sa priblizil k ciare. Na miestach, kde je praca na ceste a zvisle znacky vedu krizom cez 2 pruhy, som s autom vzdy bojoval.
Neskor som si to deaktivoval a zapinal len na dialnici. Ked som vsak nedrzal volant a auto sa priblizilo k ciare, tak zasiahlo do riadenia, ale hned to na to sa LAS vyplo s tym, ze mam drzat volant (zvukova a obrazove varovanie chapem, ale vypnut LAS v takej chvili mi nepripada bezpecne). Pri beznej jazde som LAS nepocitoval.
Pokladal som to za nepouzitelny system a vypol zasah do riadenia - ostal teda aspon aktivny system varovania pred opustenim pruhu (LDWS).
Dal som tomu este jednu sancu. Zmenil nastavenia na skory zasah a zapinal som LAS na dialnici (alebo prazdnej okreske). Staci mierne pridrziavanie volantu a auto relativne plynule vybera zakruty.
Cez vikend sa mi vsak stala nebezpecna situacia. Siel som po jizni spojce v strednom pruhu. V pravo 10m predomnou auto 5-10 km/h pomalsie, v lavo sa za mnou priblizovalo auto 5-10 km/h rychlejsie. Lavotociva zakruta, LAS zacalo zatacat, ale tahalo ma to az za lavu ciaru! LDWS varovalo pred opustenim pruhu, ja som volant vyrovnaval, ale LAS aj napriek tomu stale tahalo vlavo...
Mate podobne skusenosti? Ma zmysel to reklamovat?