• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda 3BM G165 po 7 letech a 110 000 km

Jo taky jsem si všiml,že jsi všude a píšeš zase jak je auto úžasné...a též jsi jediný :D
Jsem Morava, ale mám rodinu v Praze. Až budu mít cestu,tak ti ten zázrak velice rád předvedu. Ještě přemýšlím, že vše vrátím do původního stavu,ať jsi co nejvíce v obraze. Tzn,origo převodový olej,všechno vytlumení a podlepení odstranit,vyteklé tlumiče,uložení,návleky...

Mimochodem, už jsi kontroloval rezavé zadni sedačky?
 
Jo taky jsem si všiml,že jsi všude a píšeš zase jak je auto úžasné...a též jsi jediný :D
Jsem Morava, ale mám rodinu v Praze. Až budu mít cestu,tak ti ten zázrak velice rád předvedu. Ještě přemýšlím, že vše vrátím do původního stavu,ať jsi co nejvíce v obraze. Tzn,origo převodový olej,všechno vytlumení a podlepení odstranit,vyteklé tlumiče,uložení,návleky...

Mimochodem, už jsi kontroloval rezavé zadni sedačky?
On by měl mít Mexiko, takže by je potáhlý liškou rezavou měl mít. Já měl ještě Japan a byly čisťounký, jen mě zaráželo že rozpěra/trubka na který drží celá palubovka byla touhle rezatinkou potažená už moc brzo.
 
Opravdu? Tak mohu ten držák palubky omrknout. Budu znovu tlumit kdesi v útrobách přístrojovky pod tabletem,jelikož poprvé se mi nepodařilo klepavý zvuk odstranit.
 
No a to je právě ono že ty jsi úplně posedlý hledáním blbostí na tomhle autě. Jednak mi většina dá za pravdu že nejsem jediný kdo to zde chválí jelikož to auto hojně mizí z bazaru a navíc patří mezi nejlepší hatchbacky obecně. Sám jsem ho chtěl už dlouho a nový model mě nenadchnul. Každý auto má své slabé stránky. Příkladem.. Proč budu lézt pod potah zadních sedáku? A pokud jsou lehce oranžové plechy z toho jak to nechali neosetrene na dešti tak proč to tak řešíš.. Prší ti snad do auta? Po celý život vozu se to nezhorsi a není to ani vidět. Nebo to prostě osetrim pastou K2 Aluchrom. Ostatní bych fakt rád viděl naživo když budeš mít cestu do Prahy. Klidně napiš SZ. Třeba u nás v práci má 6 lidi passata B6 a B7 a věčně řeší vstriky nebo olej v nafte či nefunkční El brzdu... Prostě furt něco. O mazde je známo že je kurva spolehlivá. Máš zřejmě špatný kus nebo nevím.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
.... O mazde je známo že je kurva spolehlivá. Máš zřejmě špatný kus nebo nevím.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Tuhle větu bych za sebe poupravil takto: O Mazdě je známo, že má spolehlivý benzínový motory a části zavěšení.
To jsem JÁ SÁM ZA SEBE vypozoroval za těch 13let na dílně a každý kdo měl aspoň 3 Mazdy si to jistě poupraví podle sebe. Hanit jí tu nebudu, ale ani vyhlašovat do nebes.

Ono kdyby Mazda byla stále o požitku z jízdy jako bývalá dřív, tak by jí hodně lidí třeba odpustilo ty různý "závadičky" a nedokonalosti i když za ní zaplatili půl mega a víc.
 
Ono kdyby Mazda byla stále o požitku z jízdy jako bývalá dřív, tak by jí hodně lidí třeba odpustilo ty různý "závadičky" a nedokonalosti i když za ní zaplatili půl mega a víc.

tak to sedí. Dneska je to o samých elektronických asistentech a ostatních píčovinkách a požitek z jízdy se vytrácí i u Mazdy
 
To možná ano ale pokud jedu s jiným autem stejné cenové třídy tak Mazda je furt hračka na okresky a to nemluvě o výborném posezu. Většina lidí a recenzentů uvádí podobné dojmy a pokud má někdo s tímto autem problém tak má svobododnou vůli vrátit se k tomu uzasnemu koncernu (dotyčný jistě ví koho myslím)...
Třeba škodovky jsem vždy nemohl vystát a kia vozy mají spoustu drobností co mi vadí ale jinak je to prostě taky fajn značka a spolehlive auta. Němcům ostatně prebrali vývojáře od BMW i audi.
Mazda má hlavně blbý ten lak a to plastové uložení. Zrcátka mi zatím 2 roky stále fungují jak mají.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Polsonside, Já pořád nechápu,co ty na tom nechápeš. Tobě nevadí drhnoucí dvojka,mně ano! Tobě nevadí vibrující auto při určité rychlosti,mně ano! Nevadí ti rezavé sedačky atd.,mně ano! Každý jsme jiný. Ty tomu říkáš posedlost a já,problémy.

Passata b6 jsem měl před mazdou3...úžasné a krásné auto a bez tvých zmíněných závad. Připomíná ti to něco? ;D
 
Podívej sorry ale tak to prostě prodej a vrat se ke koncernu. Všude tu jen fnukas a pak se divis že se ti to auto sere. Asi karma. Krom lehkého drhnuti s dvojkou žádné tvé problémy nemám a mě se Passat třeba nelíbí. Každého asi jeho volba. Prostě to prodej a vrať se k Němcům.
Proč si nekoupil tedy Golfa?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Tuhle větu bych za sebe poupravil takto: O Mazdě je známo, že má spolehlivý benzínový motory a části zavěšení.
To jsem JÁ SÁM ZA SEBE vypozoroval za těch 13let na dílně a každý kdo měl aspoň 3 Mazdy si to jistě poupraví podle sebe. Hanit jí tu nebudu, ale ani vyhlašovat do nebes.

Ono kdyby Mazda byla stále o požitku z jízdy jako bývalá dřív, tak by jí hodně lidí třeba odpustilo ty různý "závadičky" a nedokonalosti i když za ní zaplatili půl mega a víc.

Já teda zrovna Mazdy nepřechvaluju, ale jak zde rád píšu, kolem mě mají lidi s jinými značkami stejně nebo více problémů. Já měl s každou Mazdou nula nebo přesně jeden reálný problém v prvních 60 - 80 tkm nebo třech letech (jelikož jsem skoro žádnou z nich neměl déle).
  • 626 (GW) - ač koupena sedmiletá, krom rzi se řešil ze "závad" jen zadní brzdič a vyjíždění antény, zbytek vše opotřebení (kolem 250tkm alternátor, rozdělovač, spojka, tlumiče, tyčky stabilizátorů... ale to v tomhle věku odcházelo tenkrát na všech autech),
  • DE (2) - tlačítko otevírání zadního víka,
  • BL (3) - konektor přístrojovky,
  • BM (3) - klepání uložení,
  • DK (CX3) - navíjení jednoho zadního pásu,
  • GL (6) - nic,
  • GL face (6) - asi uvolněný svár nebo jiný bordel ve středním dílu výfuku (chrastění, od 0 km) - výměna,
  • KF (CX5) - sem tam klepne (asi) uložení tlumičů (převodovka už ok; ránu při sešlápnutí spojky na jedničku/zp. děla každá)
Do toho nepočítám pár zásahů ohledně klepání plastů v interiéru, protože na to (časem) trpí každé auto, se kterým jsem jel. Mazdy asi spíš víc, ale co... Ale neřídil jsem samozřejmě třeba Rollse :). Taky asi na každé bylo něco na svolávačku, což taky nepočítám, vždy to proběhlo během prohlídky a nikdy to nemělo vliv na provoz auta. Kdyby člověk neřešil každou blbost, jakože to většina lidí na autě neřeší a ani nevnímá, tak v mém případě se dá i BM i KF (zatím) považovat za auta bez závady, protože to občasné klepnutí z uložení dlouhodobě nejspíš nic nezpůsobí...

Potkal jsem kolem sebe v bližší rodině a přátelích asi jediné srovnatelně spolehlivé auto, ne-li lepší, a to Mondeo s 2.0 TDCi bez filtru částic, kde měli naši 2 závady za 300+ tisíc km - jednou zlobilo stropní osvětlení, dělalo si co chtělo, reset a kontrola, a podruhý klepal dekl na motoru, výměna. Obojí vcelku záhy po koupi nového. Tourneo Connect tchýně měl opakované problémy s klimou, po třech letech odešla dvouhmota/převodovka (bylo toho víc), taky řešila něco kolem systému vyndavání sedaček. Na novém Berlingu (2020) už se řešily brzdiče, výměna, nějaký kompletní reset-update palubního systému, kdy přestalo fungovat AA/CP. Když se podívám do historie, tak s Polem, Passatem, Octaviema, Touranama kamarádů, i Citigem, starším Berlingem, Transitem, Opelem Movano, Focusem, Fabiema, Rapidem... se vším každý něco zásadního v prvních letech řešil. Napadá mě akorát jeden Golf (rv myslím 2017) a jeden Citroen C3 (to bylo tak kolem 2012), kde majitelé nikdy nic neřešili, ale zase ten s Golfem má myslim 25tkm a ten s Citroenem měl po třech letech snad 12, nebo tak něco... ve městě na nákup a občas do práce :).

Klepu to na dřevo. ťuk ťuk.

EDIT: Ještě si čtu zprávy nahoře. Naši teda měli Passata B5, nikoliv B6, ještě před pauzou/Octavií a Mondeem, tenkrát něco jako ročního nebo dvouletého z Německa, a to byla absolutní past na peníze. Tam byl problém se vším... od motoru až po kvalitu interiéru. Myslím že měli rok 2003 nebo něco okolo a stopro 1.9TDI, ale nevím kterou verzi motoru. Proto mě taky táta tolik přesvědčoval, abych si jako první auto koupil Mazdu a nikoliv cokoliv od VW :) (bylo to v době, kdy krom Passata měl ve firmě i nějaký Octavie 1.g, a máma měla od nového Polo; tchyně od nového Caddy, který taky stál víc v servisu, než na silnici). Učil jsem se s nima jezdit. A Dodge Caravan, co pak taky měli naši na delší cesty a jako druhé auto, byl už jako pětiletý víceméně vrak, až na ten V6... ale aspoň to bylo v zásadě jednoduše opravovatelné auto, nakonec ho měli i přes neustálé servisní zásahy docela dlouho.

A dodám, že starý se při větším ježdění sere snad úplně všechno, to asi víme, ne? Jen jako že zkušenost z nezávislého servisu s třeba sedmiletými auty (kolik máš tak průměrné stáří aut na dílně, Maxi?) s často ne vždy známou péčí majitelů už není úplně relevantní ke kvalitě výroby a dílů... a nepočítám fakt ty pazvuky a provoz neomezující "quirks", kde každá značka má něco.
 
Poslední úprava:
@Ondrej K
Z modelů Mazdy ke mě nejvíc jezdí GH (po i před FL tak na stejno) průměrný nájezd odhadem 150000km , druhý místo jsou BM/BN(taky 50/50% jestli BM nebo BN) průměrný nájezd cca 60000km, třetí místo GL(do 2018), hned za ním GJ a poslední je CX5 KF. Modely a verze kterých udělám do cca 10-20 aut ročně(různých zákazníků - nezapočítávám že jeden člověk přijede vícekrát za rok) jako třeba CX3,BL,BK,BP... nezapočítávám.
Ale aby jsme si rozuměli a blbě se nepochopili. Já na BM co jsem vlastnil (a to zdůrazňuji) až na ten lak v podstatě nemůžu říct nic co mě osobně by vadilo. Bylo to super auto, ale ten WOW efekt nebo spíš to Džimba Itaj (nevím jak se ten nesmysl píše) hodně rychle vyprchal. Proto jsem se vrátil ke starým modelům Mazdy a kdybych kvůli práci a rodinným záležitostem nemusel prodat MPS tak se ho v životě nezbavim.
Tohle téma je že nějaký pán udělal recenzi co to auto vydrží za určitou dobu, tak jen mimo svých zkušeností jsem popsal i zkušenosti jiných lidí, který ke mě jezdí jak od nova tak od doby co koupily ojetinu což bývá auto s nájezdem cca 80000-120000km
Když já neměl problémy na BM za 4,5 roku se zrcátky a táta na GJ za 5 let taky ne, tak nebudu psát že se ty zrcátka neser.... když vím že v autorizáku jich mají plnou krabici a i já jich měnil až dost na můj vkus. To samý s tou převodovkou, jen obráceně, protože těch problémů je naopak minimum oproti těm co o převodovce vůbec neví. To se můžeme takhle bavit do nekonečna, protože co auto, co majitel a co servis to potom originální kus. Taky můžu upozorňovat ať si lidi ošetřujou olejový vany protože co se vrátily plechový tak už začínají docela hnít, ale pak se najde mraky lidí který řeknou že jim nic nehnije, protože jim jí třeba v servisu občas otřou hadrem namočeným ve vyjetym oleji když jim mění olej a ty lidi o tom úkonu neví, jen jí prostě nemají zrezlou.
Ale to je všechno můj názor, tak jako je názor každýho člověka.
 
Poslední úprava:
Souhlas. Mazdu mám krátce ale čtu a sleduji fóra Česká i zahraniční a tyhle auta za ty peníze prostě stojí. Jasně.. Najdou se slabiny které tu všichni víme ale vytekle tlumiče tu řeší snad jeden či dva lidi a kdo ví jak s autem jezdí. No a prostě je to jen furt kupa plechů elektroniky a drátů a stává se že něco občas odejde nebo se úplně nepovede viz to plastové ložisko nebo měkký lak. Mě každopádně těší každý člen co je spokojený a uvede to zde. Nicméně netvrdím že se mi nějaké problémy neobjeví později. Mám malý nájezd a sotva 2 roky života.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Počkej Polsonside, ona ta mazda vyžaduje nějaký zvláštní jízdní styl? To je mi novinka? Nikdo mě o tom neinformoval při předávání vozidla. Teď už chápu ty vyteklé tlumiče. Přiznávám se. 2x jsem za těch cca 30 tis km trošku více řízl zatáčku....
Ty mě bavíš. :D hláška roku!
 
A ty bavis zase mě. Jsi jediný nebo skoro jediný kdo řeší vytekle tlumiče. Fakt nehodlám zde stále dokola tohle řešit. Jsou hold lidé co se o auta nestaraji a jezdí jak prasata. Díra nedira.. Vezmou každý vymol a retatdery berou v padesáti... Neříkám že je to tvůj případ.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
co dodat ... vytvořit samostatné téma pro @Polsonside vs @king dave , nebo je přesměrovat na https://www.mazdaklan.cz/threads/stiznosti-pindy-kecy-a-ostatni-slinty-nikam-nepatrici.1216/
a k jejich debatě asi tolik
Když mi auto nevyhovuje tak netravim čas na fórech jeho pomlouvanim ale prodám ho a koupím si k plné spokojenosti to co jsem měl drive a chválím to. Nechápu proč tedy změna z koncernu na japonce. Za mě tečka k tomuto tématu. Já jsem s autem spokojen. Děkuji za promazani těchto příspěvků.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tohle je opět ta nejhorší recenze na M3 a že jsem si pustil a přečetl všechny včetně zahraničních.
Poctivá atmosféra jako z devadesatek.
Tyhle slova zadej do Googlu a procti.
Myslím že to je nejhezčí recenze která sedí.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
V čem je nejhorší? Že pomlouvají jak ty píšeš o mně,mazdu? Moje auto má přesně tyto problémy,která tam zmiňují. To přece není pomlouvaní,ale holý fakt! Píšeš, že jsem jediný s tlumiči. Oni je tam ale zmiňují.
Já si opravdu tenkrát myslel,že jsem měl štěstí na špatný kus. Nicméně, po shlédnutí této recenze jsem se utvrdil v tom,že vlastně mé fňukání je oprávněné a mám na to právo.

Každé dva roky jsem obměňoval vozový park. Lezlo to dost do peněz. Proto jsem si řekl,že naposledy koupím nové auto,ať mám na dlouhou dobu klid. Chtěl jsem atmosféru benzin. Koncern ji bohužel nenabízí. Rozhodoval jsem se mezi mazdou 3 a toyotou auris. Nakonec jsem skončil u mazdy,jelikož jsem dostal na ni slevu a takto to dopadlo.
Několikrát jsem měl inzerát na prodej, ale po chvilce jsem ho stáhl. Asi nemám srdce prodat někomu takové auto.

Vím, že je to pro tebe těžko pochopitelné. Ale jak už jsi zmínil několikrát,ty nemáš žádné problémy,kdežto já jich mám plno. Proto mé rozčarování a tvé nepochopení. Nebudu ti přát žádnou karmu jako ty mně,ale dám ti radu.....zkontroluj si tlumiče.
 
Back
Top