• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Mazda 6 problém štartovania

Rasťo P.

nový člen
2
Ahojte mazďáci , po výmene motora na mojej Mazde 6 diesel 105kW r.v.2006 po FL mi prestalo fungovať štartovanie. Auto som vrátil servisákovy ,ktorý motor menil s tým ,že neštartuje. Ten mi povedal ,že vstreky a palivová pumpa sú zo starého motoru a tie menené neboli. Nakoniec však vstreky vymenil a motor fungoval. Po asi 2 týždňoch sa problém vrátil s tým ,že občas naštartoval a občas zase nie . Znie nám to akoby neprichádzalo palivo .Doma sme skúsili už všetko ,čo sme tušili : prezreli poistky , skontrolovali ukostrenie . Tak isto sme skúšali štartovať druhým kľúčom ,či to nie je vada imobilizéru ale nič nepomohlo. Hádam pomôže video, lebo ja už som vážne zúfalý. Ďakujem každému za rady.

 
Zatiaľ nie ,ale keď sa nam podarí naštartovať ,tak otáčky neskáču . Resp. voľnobeh neblbne . A podľa toho ,čo som našiel o tom ventile , je práve to hlavný príznak vadného SCV. Ale ak mýlim ,tak to dám skontrolovať .
 
Zatiaľ nie ,ale keď sa nam podarí naštartovať ,tak otáčky neskáču . Resp. voľnobeh neblbne . A podľa toho ,čo som našiel o tom ventile , je práve to hlavný príznak vadného SCV. Ale ak mýlim ,tak to dám skontrolovať .
Já bych si tím tak jistý nebyl,sám jsem to řešil,dal jsem auto do 2 servisů at SCV ventil zkonrolují protože to je známá bolest a nic.. naštval jsem se ventil si objednal na parkovišti přehodil a auto od te doby bylo OK.. a nebylo to jen o volnoběhu, občas to chytlo normálně s plynem.. někdy vůbec jako na videu..
 
Ahoj všem, často se mi za poslední týden při startování ozve místo naběhnutí motoru takové pronikavé táhlé vysokofrekvenční škrkání. https://uloz.to/file/wt6J...k/mazda-start-skrtani-m4a (3-4 sekunda v nahrávce). Nahrávka je bohužel trochu nekvalitní, telefon zkresluje. Když bych klíček držel v poloze pro zapnutí motoru, tak zvuk by trval dále. Když nastartuju napodruhé, vše se normálně rozběhne. Nedělá to jen při studených startech. Jezdím teď delší trasy, baterka by měla být snad ok. Poradíte prosím?
 
A nemá to nějakou diagnostiku? Já jsem si nějakou OBD-II hlavici koupil, alespoň nějaké info se z toho dá získat. Forscan by byl asi lepší. Já si asi ještě koupím lepší hlavici s přepínačem.

Něco podobného jsem zpozoroval, když jsem omylem nezasunul konektor váhy vzduchu. Motor mi nenapíše, že jsem idiot, ale udělá přesně tohle. Je možné, že nějaký konektor nemá kontakt a nebo tam má vakl. Ten, kdo ti vyměňoval motor mohl poškodit kabeláž a pak to zatlouct.
 
Zdar , mam m6 gg 2006 2.0di 89kw , auto pohode fungovalo večer som prisiel a isiel spať ... rano som isiel nastartovat , startujem startujem a ono nič ... štarteroˇ točílo dost dlho a silno ... len nebol naznak že by chcelo tu naftu zapáliť ... ((asi týzden pred tym som mal jeden ťažký ranny štart a preboehalo to tak že som točil štarterom na dve sekundy odpáilo potom zhaslo a toto sa opakovalo do toho som pridaval pedalom plyn a po minute mepreruseneho startovania to chytilo)) ..... po zopnutim kluča pocujem ako cerpadlo vmotore bzuči , mal som vybratý VSC ventil , testoval som ho a elektricky je funkcné ... na diagnostike mi neukazuje ziadne chyby ... dakujem za vsetky rady
 
Back
Top