• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Motor 08/2020 - Když tři dělají totéž

shr3k

správce
Člen týmu
6 243
Přestože Kia XCeed, Mazda CX-30 i Toyota C-HR sází na zážehové motory, výsledky se dost liší.
SUV a crossovery v dnešní době patří mezi nejoblíbenější auta na trhu. Obě skupiny je poměrně obtížné jednoznačně rozdělit, dá se ale říct, že SUV jsou obvykle poměrně vysoká a bývají vybavena pohonem všech kol, zatímco crossovery se více podobají klasickým hatchbackům a tvoří tak pojítko mezi nimi a většími SUV. Zákazníci si mohou vybírat z rozsáhlé nabídky městských crossoverů, ale těch kompaktních bylo dlouho relativně málo. Nedávno byla jejich nabídka rozšířena. Mazda představila model CX-30, který vyplňuje prostor mezi CX-3 a CX-5, u dealerů Kie se objevil „zvýšený Ceed" neboli XCeed. A tahle auta porovnáváme s ostřílenou Toyotou C-HR, která už je na trhu čtyři roky. V našem srovnání se tentokrát zaměříme hlavně na to, co se skrývá pod kapotami popisovaných vozů. Testovali jsme ty nejvyšší verze poháněné zážehovými motory, které jsou ale založené na velice odlišných Koncepcích. Toyota nabízí hybridní pohonnou jednotku se zážehovým dvoulitrem a výkonem 184 koní, Kia šla cestou downsizingu (motor 1.6 T-GDI, 204 koní) a konstruktéři Mazdy zase ve svém dvoulitru o výkonu 180 koní zkombinovali vlastnosti zážehového a vznětového motoru.
Motor_2020-08_10.jpg Motor_2020-08_11.jpg Motor_2020-08_12.jpg Motor_2020-08_13.jpg Motor_2020-08_14.jpg Motor_2020-08_15.jpg
 
Hledal jsem nějakou konkurenci k CX 30 a zde jsem se dočetl, že jsem udělal dobře. Vybral jsem Mazdu :p:heart:
 
Back
Top