• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Motor R2 rozdíly mezi výkonovými verzemi

Nooo, to jsem si myslel taky. Ale pak mě zarazil ten rozdíl tlaku, viz. příspěvky dříve
 
Proč by měl být. 95 je přiškrcená a 136(132) je něco jako chip... Hodně blbě řečeno
95 kW má, jak už tu bylo řečeno, jiné písty a navíc menší kompresor turbodmychadla, takže tolik netlačí a tomu je přizpůsobena i regulace ve vyšších otáčkách.
 
GH
turbodmychadlo
R2AA-13-700E - Low/Mid Power
R2AC-13-700E - High Power
sada pístu základní
R2AA-11-210

GH FL
turbodmychadlo
R2BF-13-700 Low Power
R2BH-13-700 Mid/High Power
sada pístu základní
R2Y2-11-SA0 Low Power
R2Y1-11-SA0 Mid/High Power

BL
turbodmychadlo
R2AJ-13-700B Low Power
R2AC-13-700E High Power
sada pístu základní
R2Y1-11-SA0

ER
turbodmychadlo
R2AX-13-700B
sada pístu základní
R2Y1-11-SA0
 

Přílohy

  • ER turbodmychadlo.pdf
    329,7 KB · Zobrazení: 2
  • ER písty.pdf
    315,8 KB · Zobrazení: 4
  • BL písty.pdf
    319,7 KB · Zobrazení: 2
  • BL turbodmychadlo.pdf
    268,2 KB · Zobrazení: 2
  • GH FL turbodmychadlo.pdf
    253,5 KB · Zobrazení: 5
  • GH FL písty.pdf
    324,2 KB · Zobrazení: 3
  • GH písty.pdf
    322,9 KB · Zobrazení: 2
  • GH turbodmychadlo.pdf
    267,5 KB · Zobrazení: 2
Poslední úprava:
Podle Mazda ESI je komprese u všech typů stejná (neudává se tam poměr, ale tlak), ale podle EPC se písty možná liší tvarem vybrání (vliv na kompresní poměr), LO-POWER používá R2Y1-11-SA0, MID a HI-POWER R2Y2-11-SA0. Ojnice a klika je stejná. Přinejhorším přehodit písty a ŘJ ze 132kW verze z vrakáče, @Moriarty nebo Allegro.
https://allegro.pl/kategoria/blok-silnika-tloki-50830?string=TŁOK KORBOWÓD 2.2D Mazda R2&order=m&bmatch=baseline-cl-n-aut-1-1-1123
https://allegro.pl/oferta/tlok-tloki-korbowod-mazda3-mazda-3-bl-2-2-d-r2aa-7284118827 HI-POWER verze za 249 PLN

Nevím jestli se toto téma už pohnulo dal ale zajímalo by mně jestli už někdo zkoušel a nestačilo by přehrát as built data z 132KW do 120KW a plus turbo samozdřejmě. U mazda 6 GH FL
 
Upgrade ze 120 na 132 u FL dělám běžně, ale rozdíl je v mapách v řídící jednotce motoru. Turbo je stejné.
 
Myslím to tak, že když měníte jednotku a nejdou z nějakého důvodu stáhnout data tak se musí nahrát základní data od výrobce. Když mu ale dam data a konfiguraci ze silnější tak jestli to stačí. (Použiji as built data ze 132kw fl)

Upgrade ze 120 na 132 u FL dělám běžně, ale rozdíl je v mapách v řídící jednotce motoru. Turbo je stejné.
To je v podstatě chiptunig a ten teď nemyslím
 
Myslím to tak, že když měníte jednotku a nejdou z nějakého důvodu stáhnout data tak se musí nahrát základní data od výrobce. Když mu ale dam data a konfiguraci ze silnější tak jestli to stačí. (Použiji as built data ze 132kw fl)


To je v podstatě chiptunig a ten teď nemyslím
Jinak, než nahrát do ŘJ motoru originální 132 kW kalibraci, to zrealizovat nejde.
 
Já nejsem každý. Ty kalibrace je fyzicky liší v 19 mapách. Např. 120 kW FL má turbo pressure limiter při atmosférickém tlaku 100-110 kPa maximálně 255 kPa při 3000 ot/min, 132 kW FL maximálně 260 kPa. Stejně tak turbo pressure request při vstřiku 100 mg/cycle je 257 vs 262 kPa při 3000 ot/min. Wastegate je jinak mapovaná, vstřikované množství atd. to se fakt úpravou asbuilt dat ovlivnit nedá. Ani mě vlastně nenapadá žádná mazda, kde by to tak šlo. Vždy dostávají kalibrace pro různé výkony, trhy, modelové roky a koneckonců i řídící jednotky, pokud se dělají s různými typy.
 
Poslední úprava:
To ja ani netvrdim, ja taky nejsem každý. Možná jsme se jen nepochopili. Ja nemluvim o úpravě map ale pouze použití jiných map ze silnější verze. Takže ja ty asbuilt nebudu upravovat jen použiju ze silnější verze.

Vím ze už to kolega dělal u GG tak proto vím že to jde...
 

Podobná vlákna

Back
Top