Max6
mistr Mazdího řemesla
- 3 162
No problém je, že Toyota se k tomu postavila hodně "univerzálně" a prostě jen oznámila že všechny Toyoty v Evropě (mimo nějakých dvou motorizací v Avensisech) vyrobený od Ledna 1998 můžou bez problému používat E10.Chlapi a holky potřebuji poradit s nemazdou. Jestli dá E10 popřípadě co upravit. Ofiko zastoupení řeklo velké nic.Díky
Toyota Carina EModel T190
rok 1997
motor 3S-FE 2,0 93kW
VIN: SB164SBK10E046254
Bohužel tahle Carina je vyrobená Únor 1997, takže podle jejich vyjádření E10 do tohodle auta dát nemůžeš.
Jenže ono to není tak černo-bílý. Tomu motoru E10 nevadí. Nemělo by to vadit ani vstřikovačům.
Problém podle mě je hlavně v plechový nádrži co by jsi měl mít a v palivových trubkách, případně v těsnících gumičkách v celým palivovým systému.
Já za sebe bych řekl asi tohle:
Když E10 jednou za čas natankuješ, tak se určitě nic nestane, ale...
Určitě bych nenechával tu E10 v nádrži dýl než třeba měsíc.
Pokud chceš E10 tankovat častěji, tak bych se zamyslel nad výměnou těsněníček na palivovym systému za novější a možná používal nějaký aditivum na "mírnění" ethanolu.
BG 213 Fuel System Defender 325 ml
BG 213 je vynikajÃcà aditiv k pravidelnému oÅ¡etÅenà paliva s obsahem ÄistÃcÃch složek na vstÅiky a zároveÅ dekarbonizaÄnÃch aditiv na celou palivovou soustavu.
www.red-rider.cz
BG 212 Ethanol Corrosion Preventer 177 ml
BG 212 Kondicionér benzÃnu pro odstranÄnà úsad a stabilizaci paliva 177 ml BG 212 ETHANOL CORROSION PREVENTER 177 ml Unikátnà pÅÃpravek do benzÃnu a paliva s obsahem etanolu (E85), který stabilizuje palivo v nádrži pÅed degradacÃ, korozà a...
www.red-rider.cz
Starý škůdy co potřebovali olovo v benzínu taky jezdí i na dnešní benzín, ale potřebují aditivum, tak asi nějak tak bych si to přebral k dnešním "starým" autům.
Pokud ale můžeš, tak benzín s ETBE bude určitě lepší variantou pro tohle auto.