• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Podezřívavost je na místě. Jak všichni víme tachometry se prostě stáčí.
No nechal jsem si to dovézt přímo na zakázku od zde známého pana Peška z Druztové. Při koupi mělo ani ne 39tis km. Sám říkal že takový stav ještě u GH neviděl (dokonce jej nazval muzejním kouskem). Dle mého auto nikdy před mým nákupem nejelo v soli. Po prověření všech míst nešlo jinak než tomu stavu a poskytnutým informacím věřit. Však taky stála 10.500eur. Výjimečně asi pohádka o německém doktorovi bude reálná. Hodil jsem do inzerátu fotku výfuku hned po koupi a před mým ošetřením. standardně bývá po 10letech ze spojovacího materiálu výfuku hrudka rzi. Tady byla krásně vidět prozatím netknutá pozinková vrstva.
 
Super, tak to má vyzerať. Úprimnosť a transparentnosť pri takých predajov je na mieste. Potencionálny kupujúci si hneď spraví úsudok a predaj je zase o niečo bližšie. Ja by som si ten výpis s históriou nachal spraviť v Cebia aby som to môhol dokázať. Viac spraviť nemôžeš.

Držím palec.
 
DiSi by měl být výkonnější a úspornější ale díky značně delším kvaltům oproti 108 je ve skutečnosti linější
Se 108 jsem nejezdil, zato jsem měl dvě 114 DiSi a líné mi nepřišly. Díval jsem se teď na rozdíly v délce kvaltů a trochu liší se u 3. a 4. a pak u 6. rychlosti - a tam mi to přijde rozhodně jako výhoda, když to netočí na dálnici značně přes 3000 ot. S dvojkou se dalo jet až do 100 km/h a pak i trojka IMHO zabírala dostatečně. Samozřejmě naložená měla už své akcelerační limity dost nízko, ale to 108 asi taky, ne?
No a olej tedy nežraly.
 
Na lont asi výhoda ale delší 3 a 4 ve městě a v příměstským provozu bude spíš na škodu

@Stan_86 Podívej svou jsem před 5 rokama koupil za 225 tis Kč s podobnýma kilometrama. Dnes je běžná cena 160-180 dle stavu. Vzhledem k tomu co má tvoje za sebou v tom dobrým slova smyslu, tak bych to viděl max těch 200, ale otázka je, jestli to kupující v poměru k těm levnějším kouskům ocení, zvlášť když kdejaký vw o 5 let mladší stoji míň. Je to taky jeden z důvodů proč GH chci dojezdit protože jakakoliv prodejní nabídka by pro mě byla prodělečná
 
Taky se teda přikláním k názoru, že 250tis Kč je na 15 leté auto bohužel moc. Zvláště, když se benzínové GJ začínají objevovat i pod 300tis Kč. Nad stavem těchto kusů samozřejmě můžeme polemizovat, ale pořád je to auto o pár let mladší a o generaci novější. Myslím, že u GH je taková psychologická hranice těch 200tis Kč... :)
 
Osobně bych do tohoto motoru dotaženého z Němsobně bych do tohoto motoru dotaženého z Německa už asi nešel. Leda bys trefil na poctivce, který si zkrátil servisní interval, ale jak to u těch Němců zjistit?
Ona zrovna 2.0 liftback je v CZ. 220k najeto. Komplet brzdy a zadni naprava v lednu a z D. Volal jsem s nim, prijemny fair chlapik. Pokecali jsme a rikal, ze ted uplne teda nevi jestli se mu to teda chce prodavat, ze se asi unahlil to dat na net, po tom co tam je udelano. Tak mu rikam, at si to necha a uziva si s tim tu jizdu😉
Měl jsem za to, že 114kW by měl být přímovstřik a tudíž by měl být oproti 108kW mírně úspornější, není tomu tak? Sám jsem koketoval, že až budu dojíždět do práce/z práce 50km, že bych do něj šel
Noo ale opak se zda byt pravdou dle spritmonitoru. Prvni+druhy 114 MT+AT a treti+ctvrty 108 MT+AT. Ja mam se svou 2.3 AT prumer dle opakujicich se plna-plna 8.6.
Mazdar,
Je bláznovství se domnívat že ji prodám za 250.000,- ? (když si vezmu že i draží Ovce mají na hrbu i 250tis km)
Tys ji koupil za 10k a ted po letech za ni chces uplne stejne? Jako fain, ze mas auto rad a pecujes o nej👍, ale to se kazdemu jen hodi, ale nikdo ti to nezaplati🤷‍♂️. I kdyz to tu cenu realne muze mit. Treba GG s malym najezdem klidne za 7k nabizeji, ale take tam jsou strasne dlouho. Vzdyt lehce pod 10k zacinaji GJ s najezdem 170k. Pokud ty love vyslovene nutne nepotrebujes, tak bych si ho radsi nechal. Jednak takove uz nesezenes a nebo nekdo za nej bude chtit balik....jako ty😁

IMG_20240206_122115.jpg IMG_20240206_105716.jpg IMG_20240206_105754.jpg IMG_20240206_105842.jpg
 
Poslední úprava:
Noo ale opak se zda byt pravdou dle spritmonitoru. Prvni+druhy 114 MT+AT a treti+ctvrty 108 MT+AT. Ja mam se svou 2.3 AT prumer dle opakujicich se plna-plna 8.6.

Ok, možná nám to potvrdí někdo ze zdejších majitelů, ale každopádně to je zajímavá informace :) Ten 108kW celkem souhlasí. Na GH máme dlouhodobou 8l/100 a na GG mám dlouhodobou 8,4l/100.
Kamarád, co má GJ - benzín 107kW, s tím údajně jezdí 6,5-7l/100. Říkal jsem si, že kdyby ta DISI jezdila za těch 7l/100, nebylo by to zlé :D takto pro mě nějaká výměna nedává vůbec smysl :)
 
Ok, možná nám to potvrdí někdo ze zdejších majitelů, ale každopádně to je zajímavá informace :) Ten 108kW celkem souhlasí. Na GH máme dlouhodobou 8l/100 a na GG mám dlouhodobou 8,4l/100.
Kamarád, co má GJ - benzín 107kW, s tím údajně jezdí 6,5-7l/100. Říkal jsem si, že kdyby ta DISI jezdila za těch 7l/100, nebylo by to zlé :D takto pro mě nějaká výměna nedává vůbec smysl :)
Hlavne s tim automatem je to teda uzrany. K tomu jeste veci okoko co se muzou podelat a nedava to smysl. Nektery motory ac na prvni pohled se zdaji jako idealni, tak zerou. Treba jako 1.8 Mivec v Lanceru nebo 2.4 v Kizashi a Avensisu.
 
Ok, možná nám to potvrdí někdo ze zdejších majitelů, ale každopádně to je zajímavá informace :) Ten 108kW celkem souhlasí. Na GH máme dlouhodobou 8l/100 a na GG mám dlouhodobou 8,4l/100.
Kamarád, co má GJ - benzín 107kW, s tím údajně jezdí 6,5-7l/100. Říkal jsem si, že kdyby ta DISI jezdila za těch 7l/100, nebylo by to zlé :D takto pro mě nějaká výměna nedává vůbec smysl :)
Tak na 7 l se s DiSi těžko dostaneš, ledaže bys jezdil na dálnici tachometrových 125 a nejezdil moc po městě. Dá se jet na dlouhé cesty kolem 7 l, pokud v tom nejsou moc dálnice, resp. jedeš velkou část cesty po dálnici z Kufsteinu do Innsburcku, kde je pořád limit 100 km/h, a v Německu jedeš max. tachometrových 135 km/h a tech 120, co je kolem Řezna :p . Já měl dlouhodobě 7,8 l/100 km, ale v zimě a víc jízdách po Praze to bývalo 8,1.
 
Back
Top