• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Ahoj,
taktiež som pôvodne chcel kupovať Mazdu 6 GH 2.5 po FL ale nakoniec som od toho upustil a rozhodol som sa, že nákup odložím o rok a našporím na GJ/GL. Starý Passat B5 musí ešte poslúžiť :D
Keď som posledných pár týždňov prechádzal inzeráty tak stále tam visela jedna 2.5-ka po FL na AAA Auto. Za danú cenu by ju určite niekto vzal takže bude tam nejaký zakopaný pes. Neboli ste sa náhoudou na ňu niekto pozrieť?
https://www.tipcars.com/mazda-6/kombi/benzin/mazda-6-2-5-xenony-tempomat-7043399.html
 
Ahoj,
taktiež som pôvodne chcel kupovať Mazdu 6 GH 2.5 po FL ale nakoniec som od toho upustil a rozhodol som sa, že nákup odložím o rok a našporím na GJ/GL. Starý Passat B5 musí ešte poslúžiť :D
Keď som posledných pár týždňov prechádzal inzeráty tak stále tam visela jedna 2.5-ka po FL na AAA Auto. Za danú cenu by ju určite niekto vzal takže bude tam nejaký zakopaný pes. Neboli ste sa náhoudou na ňu niekto pozrieť?
https://www.tipcars.com/mazda-6/kombi/benzin/mazda-6-2-5-xenony-tempomat-7043399.html
U AAAAA nebo BBBB a podobných institucí spíš hrozí že to auto vůbec nemají. Po telefonu nakecají jak ho mají připravený na pobočce a honěj tě ať přijedeš pomalu ještě v 21:00 večer a když tam přijedeš, tak "ehm... no... asi chyba systému..., ale máme tady tady jiný..."
Naposledy (to si říkám pořád že to bude naposledy co tam jedu) jsem si nechal "zarezervovat" 4, slovy opravdu čtyři, Yarisi a když jsem tam přijel, tak ani jeden tam nebyl a podle těch stupidních výmluv si myslím, že ty auta ani neexistovaly.
 
U AAA mě už 3x vykoupili auto, nebudu se rozčilovat s všelijakými lidmi, co špekulují o ceně a v jakých rukách bude auto co jsem měl rád je mě šumafuk. A probíhá to takto. Dám inzerát na bazos a do 5 min mě volá člověk z AAA, pár základních info o autě a že si pro něj jede, nikam nemusím. A v tento moment už byl k dohledání inzerát na stránkách. Vinko sedělo, jen tam bylo ilustrační foto a pobočka, na které se nachází i když bylo stále u mě ? Byli to dvouroční auta a v perfektním stavu. Takže AAA nemá jenom křápy, fandím jim, AAA poskytovatel úvěrů. ?

Sorry, trochu mimo téma.
 
Tak tady je krásně vidět, jaké praktiky používají u jakých aut :D pro dvouleté auto si přijedou jako na koni. Když jsem prodával dvaadvacetiletou fábii, tak mi volali z Áček i ESA s dost podobnou výmluvou, že to auto hrozně chtějí, že už dlouho takové hledají a už na něj mají kupce, který si přesně takové auto objednal, ale že bohužel si pro něj nemohou přijet, ale že ještě dnes ho potřebují tak že jestli bych jim ho nepřivezl (100km) :D Tak jsem se jich ptal, že jestli to auto nechtějí vidět, než mi za něj slíbí, co jsem si řekl, ale na to mě paní ujistila, že z fotek má přesně tu cenu, kterou jsem si řekl. Takže já bych jel 100km, aby to zvedli, řekli, že je to špatně a tamto špatně a že mi dají jenom půlku. U toho by pevně doufali, že jim ho já naštvaný, že jsem musel 100km daleko opravdu nechám, abych to neabsolvoval zbytečně :D
 
Tiež som si vravel, že za tú cenu to musí byť iba návnada aby ma tam dostali prípadne bude zo spodu ako zhnilé jabko.
Keď už sme u toho predávania auta tak samozrejme že A-čka sa ozývajú ako prvé. Nasľubudú hory doly do telefónu len aby ste tam došli. Keď som pred rokom predával sojho Shevroleta tak mi za neho ponúkali 110k s tým, že viac mi nikto nedá. Počkal som a asi do 2 týžňov som ho predal borcovi za 135k. A ešte mi asi zhruba za týždeň od prepisu doviezol fľašu šampanského, že je strašne spokojný s autom :D
 
Levně koupit a draze prodat je jejich práce přeci..., takto jim to kazit :rolleyes:

Při nákupu nové M3 šel protiúčtem SEAT LEON a servis měl právě AAA partnera na tento úkon (vše v jeden čas).
Jako obchodníka jsem předem upozornil, že jakmile na prodejně začne někdo měnit podmínky, tak bude dusno.
A nemůžu říci půl slova proti, dodrženo vše do písmene, ale nákup nového vozu je asi slušnou protiváhou.

Ještě doba dřevěná, výkup Š-Felicia v roce 2001. Natáhli mě na AAA Praha 8 a začalo již i toho času známé divadlo.
Oběhl vůz a z dojednané ceny bylo o 30 tisíc méně. Nic, tak se nedohodneme, já zase jedu. No dobře, tak já jdu za manažerem... vrátil se a bylo to méně jen o 20 tisíc a takto opravdu třikrát, než jsme byli na původní dohodě. Jak dva pitomci, dokud replika nedosáhla stanového počtu :innocent:

Tak hodně trpělivosti, někdy je cesta i ten cíl ;)
 
Mě teda ta Mazda z áček ani nepřijde jako nějaká super nabídka, je sice pěkné, že je to poslední rok, ale zbytek už tak přesvědčivý není, nájezd celkem standardní, výbava klasická, jde to i lépe, pokud to auto existuje, tak stav bude kdo ví jaký, ale už z fotek je vidět, že třeba řidičova sedačka na tom nebude nejlépe.

Ad áčka a další, asi škoda mluvit, i když na druhou stranu je to byznys jako každý jiný a s marží pár procent by to asi úplně neklapalo.

Když jsem prodával poslední auto, tak šlo taky přes bazar (ne áčka) a samozřejmě klasika, měl jsem nějakou představu a realita byla jiná. Nejdřív jsem prodával po vlastní ose, ale to člověk recitoval s lidmi o každé kravině a i čas jsou peníze. Pak už jsem to i fakt potřeboval vyřešit, takže bazar. Mezitím jsem dostal nabídku ještě na komisi s 10%, což mi přijde ještě pitomnější, než víc uzmutých procent, ale rovnou. Nakonec tedy bazar, který na autě výkupní vs prodejní ceny udělal necelých 14%, bez započtení čehokoliv dalšího a už to teda žádný zázrak není a když započtu náklady kolem, tak je to ještě méně.
Co jsem tím chtěl říct je, že částky někdy vypadají kdo ví jak, ale pak procentuálně to zase takové terno být nemusí. Samozřejmě se nebavím o verzi, kdy chtějí člověka stáhnout na půlku reálné hodnoty apod., aneb další z prasáckých taktik, které se dějí.
 
řidičova sedačka v kůži je na tom vždycky špatně...

Mě spíš vadí viditelně hnutý přední nárazník. Odstín se mi moc nezdá na předním, ani na zadním, ačkoliv ty Japonské stříbrné dost klamou a každé vypadá jak 6krát lakované..Záleží moc na úhlu fotky

Kola jsou sice asi Mazda, ale patří k tomu modelu vůbec ?

A nechci nikoho urazit, ale ta stříbrná metalíza...No obecně ji na autech nemám rád. To auto vypadá starší a levnější, než je.

Obecně tvrdím, že nákup auta v bazaru je poslední možnost. O historii servisu nezjistíš prakticky nic, reklamovat nemůžeš vůbec nic a ještě se tam budeš s prodejcem handrkovat o naprosto jasných věcech a oprsklí jsou obvykle tak, že mě by bylo stydno teda být na jejich místě.
 
A co říkáte na tuhle: https://auto.bazos.cz/inzerat/164756213/mazda-6-25i-gt.php ? Interiér imho mnohem lépe odráží najeté kilometry. Ovšem dle VIN mi ukazuje dekodér datum výroby 12/2007 ale v inzerátu se uvádí datum první registrace 10/2008. Je možné, že auto čekalo tak dlouho, než se prodalo?
Chtěl jsem se vás, zkušených, ještě zeptat na jednu věc, a to je elektromechanický posilovač. Je možné ho před koupí nějak jinak otestovat kromě toho, že začínající problém se projevuje rozdílnou tuhostí vlevo/vpravo, případně drhnutí při 60kmh? Stalo se někdy někomu z vás, že by auto ve vysoké rychlosti samo zatočilo někam do křa? Co si myslíte o tomto videu:
?
Díky!
 
Už si ju kúpil? Pozerám že inzerát už bol vymazaný :)
Čo som si stihol všimnúť tak vo výbave bolo "hlídaní mrtvého uhlu". Ja myslel že VRM bolo až po FL??
 
Zvláštní. V Čechách je jich minimálně pět už měsíc těch stejných, a jedna se objeví v Brně a je hned pryč. No nestihl jsem nic :D
 
Už si ju kúpil? Pozerám že inzerát už bol vymazaný :)
Čo som si stihol všimnúť tak vo výbave bolo "hlídaní mrtvého uhlu". Ja myslel že VRM bolo až po FL??
RVM nebol vo vyssich vybavach len v modeloch zo zaciatku predaja okolo roku 2008
 
Můžete se, prosím, ještě někdo z dobře informovaných zdrojů podívat na JMZGH19L601127827 ? Moc děkuju.
 
Tady je hodně dobrá servisní historie, to jsem snad ještě neviděl :D poslední záznam v servisce 7.7.2022 při 160 106km. Když mi dáš mail, můžu ti poslat souhrn servisů, je tady čtrnáct záznamů :)

A nebo jinak :) stáhni si aplikaci MyMazda, stačí tam vyplnit VIN a hned si otevřeš onu servisní historii :)
 
Jo, to je hodně podrobný. Nevím sice, jestli je u L5 výměna oleje po třiceti dostatečná (posledních 60tis). Ale zajímá mě, co znamená, když je u brzdových třmenů napsané "oprava autorizována". Neví někdo? Opravili to teda nebo ne?
 
Nevim jestli jsi uz koupil, ale pokud jo,stejne doporucuju ty brzdy projit. Na kazdem kole vyndat oba vodici cepy trmenu a namazat. Tedy pokud pujdou vytahnout.

Autorizovana oprava - to ja osobne chaou tak,ze byla schvalena,takze provedena, ale treba to chapu blbe.
 
Zdravím, uvažuju o koupi této generace šestky a všude čtu o možných problémech a drahé opravě posilovače řízení. Tak se chci zeptat, jestli to je nějaká chronická závada nebo spíše náhodná, případně jestli tomu lze nějak předejít, jestli existuje nějaká prevence. Díky.
V minulých dnech jsem byl projet Mazdu 6 GH, Ford Mondeo MK4 a Renault Laguna GT, phase 2, přičemž Mazda se mi z hlediska jízdy líbila nejvíc.
 
Je to tak caste,ze Ostravsky autorizak nevi o jedinem pripadu? vcera jsem si s jednim zamestnancem psal (je clenem Volvofora )
 
Back
Top