• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Aidamer

nový člen
3
Ahoj,
pročetl jsem si tuhle diskuzu o nákupu mazdy6 už asi celou (Uff) je vidět že je plná lidí, co se orientují, chtěl bych vás proto poprosit o názor na konkrétní mazdu6. Přiznávám, že nejsem žádnej autonadšenec (dosud jsem jezdil s fábií I, povoláním jsem felčar), ale tenhle kus jsem zahlídl když jsem se v tom bazaru byl podívat na něco jinýho a vnitřkem i vnějškem se mi ta mazda prostě zalíbila. Velikostně a praktičností splňuje to co potřebuju - na delší výlety po čechách a evropě pro 2-4 dospělý, Navíc jsem se pak dočetl jak dobře s v tom jezdí a začal jsem o ní vážně uvažovat.

Jen si nejsem jistej jak moc dobrá to je nabídka a jak moc se mám bát problémů s motorem (o kterých jsem četli spíše na jiných, méně zasvěcených, fórech)

Důležitym argumentem je pro mě i zdánlivě lepší pověst toho autobazaru emil frey než jiných autobazarů a jejich 2 letá omezená ale široká záruka s evropskou asistenční službou

Díky za odpovědi
Adam

(znova odkaz :
https://www.emilfreyselect.cz/emil-frey-select/detail-vozu/mazda/6/kombi/wagon-22d-120kw/id261/18853)
 
Těžko říct, dovoz, první majitel, nizkej nájezd, zní to jako klasická písnička. Jen ta cena je jakási vysoká
 
Docela pěkná, na km/výbavu cena vysoko (představoval bych si za tu cenu 132kW na 18" kolech a bixenony). S tímto motorem se není třeba bát žádných větších problémů. "Líbí" se mi, jak nikdo nenafotí levou bočnici řidičovy sedačky zvrchu... :)
 
Díky za odpovědi, ta od shr3ka mě potěšila o kus víc :)

Jakou by jste čekali cenu vy?
Koukal jsem na Mobile.de, (kde tuhle maj taky vystavenou) . Jsou tam levněji (o 1500eur) podobný, ale nakonec import přijde tak na 1000 eur a nebude si komu stěžovat. Ten jejich hodnotící systém (na mobile.de) dokonce píše "Fairer Preis" i s trochu vyšší cenou..
Navíc ji podle Cebie snížili cenu z původně inzerovaných 270tis na těch aktuálních 240 (už jim tam stojí od 11/18)

na sedačce řidiče jsem si ničeho nevšiml, když jsem v tom seděl, ale kouknu detailněji. :)
 
Cenu tak o dvacet nižší. Nevím, 18" kola FL jdou sehnat, ale ty bixenony tam budou scházet.
 
Xenony jsou bohužel nutnost.

Cebia uchovává i údaje o cenách v inzerci? To je nějaký divný ne? :D
 
Ahoj,
Už jsem prolezl celé forum a bud jsem slepý nebo blbý, ale nikde jsem nenašel vlákno, ktere by se tomu věnovalo, nebo jsem jen našel někde od něčeho trochu.
Rád bych si nechal poradit od lidí, kteři GH vlastní a jejich rady, zkušenosti, životnost dílů, intervaly výměn kaplin atp.
Začnu tím, že si chci koupit vozidlo na cestování do práce po dálnici 40km tam a 40km zpět a o víkendech najezdím z 90% dálkové trasy po okrescích cca 80km jedna.
Mám v hledáčku motor 2.2 dýzl 120kw a vyšší a ať to má už tu výbavičku jako hudba Bose, polokůže, RVM atp. Cenový maximální strop je 220k.
Můj dotaz tedy zní. Je toto dehtové vozítko na tyto trasy ideální nebo by jste spíš volili benál? Na kolik vyjde údržba tohoto vozidla? Jako brzdy, olej, podvozkové díly, vstřiky, dpf? Oplatí se jezdit do autorizáku, popř znáte někoho z Olomouce na servis?
Byl bych rád za veškeré vaše poznatky ohledně tohoto auta.
Díky
 
Ahoj, podle mě je to dobrá volba pro tyto trasy. Myslím si, že nebude problém sehnat něco slušného do tvojí sumy. Co se týče intervalů výměny, určitě bych doporučil výměnu oleje max. po 15 000 km. A výkonově bych určitě volil 120 nebo výš. Z vlastní zkušenosti :)
 
Začnu tím, že si chci koupit vozidlo na cestování do práce po dálnici 40km tam a 40km zpět a o víkendech najezdím z 90% dálkové trasy po okrescích cca 80km jedna.
Mám v hledáčku motor 2.2 dýzl 120kw a vyšší a ať to má už tu výbavičku jako hudba Bose, polokůže, RVM atp. Cenový maximální strop je 220k.
Můj dotaz tedy zní. Je toto dehtové vozítko na tyto trasy ideální nebo by jste spíš volili benál? Na kolik vyjde údržba tohoto vozidla? Jako brzdy, olej, podvozkové díly, vstřiky, dpf? Oplatí se jezdit do autorizáku, popř znáte někoho z Olomouce na servis?
Byl bych rád za veškeré vaše poznatky ohledně tohoto auta.
Díky
Bez problémů, v tomto vlákně je toho popsáno dost (brzdy komplet 4000-5000 TRW, ATE, Zimmermann případně kombinovat kotouče aftermarket, destičky originál, olej dávat 5W-30 Mazda nebo něco jiného nízkopopelného C1/C2 a měnit max. po 15, podvozkových dílů v aftermarketu taky dost https://www.autodily-pema.cz/autodily/mazda/6-kombi-2007/2.2-mzr-cd-120kw a jiné shopy, vstřiky a DPF záleží na předchozích majitelích, co tankovali, turbo při běžném olejservisu vydrží "věčně"). Kolem Olomouce je optimální servis Autoefekt Zlín. Hledal bych facelift z Německa, bude tam levný.

Velké vlákno "Nákup ojeté Mazdy 6" jsem rozdělil, takže pro GH sem.
 
Poslední úprava:
Procital jsem to zbezne a resi se tam snad vsechny sestky co se kdy vyrobily a je to strasny gulas na 100 stran a pulka prispevku jsou nic nerikajici
 
Procital jsem to zbezne a resi se tam snad vsechny sestky co se kdy vyrobily a je to strasny gulas na 100 stran a pulka prispevku jsou nic nerikajici
Nic není v životě jednoduché. Nalinkovaný příspěvek obsahuje důvod, proč facelift.
 
Toto jsem četl a jediny rozdil (teda krom vzhledu) Jsou jine prevody a je tam el kontrola retezu nebo jak to spravne nazvat.. Jinak kdyz jsem u tech rozvodu, jak casto se meni?
 
Kontrola natažení řetězu je i v předFL, pokud auto jezdilo do autorizovaného servisu. Řetěz 120-150000 i déle, záleží na způsobu jízdy a kdy tam byl nahrán příslušný software.
 
Back
Top