• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Nosiče jízdních kol - varianty, řešení, montáž

Ad.karbon - uplne luxusne se tim ramem nesou veskere pazvuky. Zrovna vcera jsem na trailech potkal typka na karbonovem Cannondalu a lupalo mu to tak paradne, ze bych to po pul hodine poslechu radeji napalil do stromu.
..tak u Cannondale to nepřekvapí :grinning:
 
Tak na TdF koukám a většina má multidrzaky za osu. Co je vidět na první pohled je ze nepoužívají nosiče na tažné.

Praskání v karbonu - záleží co je to za kolo a jak je servisovane. Znám dost lidi co má lisované středy což je dnes v oblibě a tam jak se dostane vlhkost je to problém a lidem v tom skřípe a praská dokud je to nedonuti dat na servis pac lisy si moc lidi domu neporidi.
To ale muže dělat i u duralu - taky s tím mám zkušenosti.
Kazdopadne mě na kole nic nevrze servis si dělám komplet sám včetně vidlice a je klid.
Naopak tuhost rámu je někde jinde a jede to prostě líp.

Podívej taky sem ho vozil na ThuleClipOn ale jen parkrat a používal jsem chránič na karbon rámy - nicméně to nepovažuji za dokonalý systém to uchycení za osu je bez debat výrazně pevnější a lepší pro karbon.

Nic díky za názory všem ty konkrétní nosiče asi nikdo tedy netestnul že?
 
Podívej vozit potřebuju dvě, časem třeba 3.
Tak to je v klidu, tam u žádného z řešení nenarazíš na nějaká omezení.
U mě třeba kvůli wingbar příčníkům jsou 4 kola (2 biky, 2 silničky) už na hraně a trochu tetris; další (silnička) už musí do kufru (což nijak nevadí, stejně většinou jezdíme ve dvou).
 
No trochu nechápu k čemu 5 kol pro 2 lidi ?
Ale ok pokud MTB a žiletku a třeba jedno Enduro nebo tak něco asi jo.

Myslím ze s místem nebude problém

Ty jejich speciální nosiče vypadají super, ale to je vše na zakázku většinou a hlavně na to mají i upravená auta s výstuží střech.
 
Testoval (vlastnil) jsem akorat Yakima Frontloader. IMHO praktictejsi reseni, nez furt sundavat predni kolo...
 
Jo ty mám v záloze ty nosiče co upnou přední kolo. Ale teď mi tady jeden klubák změřil výšku auta s příčníky a pokud bych vzal ty co sem chtěl tak bych měl bez problému zajet do garáže což je pro mne větší motivace než párkrát do roka ušetřit minutu času.

Ale je to každopádně zajímavé řešení, kdyby mi s nosičem za osu nevyšel ten vjezd do garáže silně bych o tom uvažoval.
 
Ahoj vespolek

Mám na autě tažné originál Mazda (výroba Westfalia). Svislé zatížení je 75kg. V návodu píšou že maximálně držák na 2 kola, ale já bych potřeboval 4 (1x elektro a 3x normal bike). Váhově by to asi vyšlo.
Má tu někdo zkušenosti jestli 4 kola nejsou problém? Jaký nosič používáte? Střešnímu nosiči bych se rád vyhnul...
Díky
 
PS máš opravdu zvážená kola s tím že to vyjde?
Musíš do toho totiž započítat i hmotnost samotného nosiče což je kolem 20kg.
S takovou ti na kola zbývá cca 55kg což je vzhledem k elektrokolu dost na hraně.
 
Tak jsem koupil ty Thule TopRide 568, už je mám od středy k vyzvednutí, ale ještě jsem se pro ně nedostal ?
Teď už tedy jen objednat ty příčníky a střešní lišty a bude to komplet.
Jinak, jelikož známej to Thule prodává tak mi zjistil, že příčníky na Mazdu 3 BP jsou ve fázi testování, ale kdy půjdou do prodeje zatím neví.
Třeba bude dostupný i typ s přesahy pro někoho kdo chce využít maximum ložné plochy, ale vadí mu opěr o karoserii jak to teď má Yakima.
 
Jinak pokud by někdo chtěl něco od Thule - příčníky, nosiče kol, rakve a td tak mohu dát kontakt na známého umí ty ceny udělat líp než mají e-shopy.
 
Back
Top