• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek NOVÁ CX-5 2017 KF poruchy a opravy

Bouu

výkonný člen KLANu
602
Brzdová sestava
převodové ústrojí
nápravy
tlumiče
pružiny

kola...
 
Dnes jsem byl v Mazde ukojit svou uchylku - výměna oleje a při té příležitosti jsem vzal technika do auta na projížďku aby si poslechl divný zvuk .
Mechanik to při vypouštění oleje omrkl a konstatoval ze je kaput Silentblok prevodovky . Auto ma nájezd 3500 km.:confused:
Jsem objednan na příští týden a mechanik i pan na příjmu svorně tvrdí ze s tim mohu bez problémů jezdit - můžu?

Bouu: jak se to projevovalo ? Taky začínám slyšet nejaké klepání. Čím dál víc.

Nejdriv to bylo takove nenápadné tiché lupnutí které neslo odhadnout odkud to jde pak zesílilo a uz se dalo identifikovat přibližné místo. A teď to vrze jako vylagrovane uložení tlumiče akorad ze zvuk jde z podlahy. Kdyz se rozjizdim, když zatacim, kdyz jedu krokem v koloně a v soucasnosti i ve vyšší rychlosti kdyz je tichej asfalt a nehuci kola.

Tak asi stejné i u mě. Mám cca 9.000 Km

Sem zvědav co ti řeknou v servisu.
A jestli to bude stejné, mame se nač těšit, ten samý matroš bude asi použitý i na jiných silentblocích.

 
Při chladném ... mrazivém počasí se mohou objevit po nastartování výrazné vibrace a to i za jízdy - Mazda to ví, importér by to měl také vědět, ale zatím není řešení, prý se na tom pracuje - problém je znám už od roku 2017
 
Poslední úprava:
Všiml jsem si - všimli jste si že nová CX5 už přenáší dřinu brzdění na přededni kotouče?
Ja si toho všiml už pri prvních 850 km.
Proč to zde píšu, chci se zeptat zda vůbec zadek brzdí.
Na fotce jsem zachytil pouze predni kolo a zadní bylo a je jak nové - ani smitko prachu z destiček.