• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nová Mazda6 2018 získala 5 hvězdiček v testech Euro NCAP

Praha, 25. října 2018. Nová Mazda6 2018 získala maximální počet pěti hvězd v posledních testech Euro NCAP. Je to první Mazda, která získala v nových, přísnějších nárazových testech 2018 NCAP pětihvězdičkové ohodnocení.



  • První Mazda, která získala plný počet hvězd v nejnovějším hodnocení 2018 Euro NCAP
  • Široká škála bezpečnostních technologií i-ACTIVSENSE a zlepšená ochrana chodců



Základem úspěchu nové Mazdy6 je lehká karoserie SKYACTIV, ta nyní lépe pohlcuje nárazy. Má ještě tužší konstrukci a širší spektrum pokročilých bezpečnostních technologií i-ACTIVSENSE. Ty pomáhají řidiči rozeznat nebezpečí a snižují pravděpodobnost poškození vozu nebo zranění. Zlepšila se i ochrana chodců.

Ve čtyřech kategoriích testů, které se započítávají do hodnocení organizace Euro NCAP, tedy ochrana cestujících, ochrana dětí, ochrana chodců a bezpečnostní asistenční systémy, vylepšila nebo vyrovnala nová Mazda6 tři ze čtyř skóre dosažených předchozím modelem v roce 2013.

V kategorii ochrany dospělých cestujících zvýšila nová Mazda6 skóre o 3% a zaznamenala tak dost výjimečných 95%. Nejvíce bodů získala za čelní srážku se stojícím vozidlem a také za boční nárazy do bariéry a i do sloupu. Skóre za ochranu dětí se zvýšilo o 14% až na 91%, přičemž nejvíce bodů auto získalo v kategoriích čelní a boční srážky. Chvályhodných 66% za ochranu chodců je stejných, jakých dosáhl předchozí model. V kategorii bezpečnostních asistenčních systémů si nová Mazda6 vysloužila působivých 73%.

K už i tak bohaté nabídce bezpečnostních prvků i-ACTIVSENSE přidává Mazda6 pro rok 2018 zdokonalený tempomat MRCC, vylepšené adaptivní LED světlomety (ALH), inteligentní asistenční systém upozornění na rychlost (ISA), funkci automatického zabrzdění zastaveného vozidla Auto-Hold a kamerový systém 360° View Monitor. Díky nové aktivní kapotě se podařilo zvýšit úroveň ochrany chodců.

K výsledku pět hvězdiček, kterého nová Mazda6 dosáhla v testech Euro NCAP, přispěly nemalou měrou i její jízdní vlastnosti. Konkrétně předvídatelné chování vozidla a jeho rychlé reakce při zrychlování, brzdění nebo manévrování. Mazda6 nabízí bezpečnou jízdu a její kvality nadále snižují riziko nehody bez toho, aby jakkoliv utrpělo tradiční potěšení z jízdy, které vozidla Mazda přinášejí.

Pokračujte ve čtení...
 
Zase bych se nad tím tak nerozplýval. Je totiž rozdíl mezi autem speciálně připraveným (a možná i maličko vylepšeným) pro test a obyčejným co koupíš "na krámu". Ale díky za info.
 
Zase bych se nad tím tak nerozplýval. Je totiž rozdíl mezi autem speciálně připraveným (a možná i maličko vylepšeným) pro test a obyčejným co koupíš "na krámu". Ale díky za info.
To je to samé,jak v Autobildu testovali Mazdu 6 po 100 000km s tím,že cituji,Pohled endoskopem do dutin potvrdil dostatečnou až místy PŘEHNANOU vrstvu antikorozní ochrany. Přitom všichni víme,že je tam naprosto čisto,jen krásná základní barva...
 
Třeba je to jen můj dojem a možná jsem jen příliš horlivý z toho jak poutám vzadu děti...., ale nerovná se podklouznutí pánve takřka jistému podříznutí krku tím pásem?
 
Back
Top