• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Novic s CX-7

ZdenálR

nový člen
10
Zdar všem. Zůstala nám z pozůstalosti Mazda CX-7 před FL a i přes moje počáteční rozpaky si ji nakonec na nějakou dobu necháme. Původně jsme chtěli během léta pořídit další Passat ve čtyřkolce a kombíku, ale čím déle jezdím s CX-7, tím víc se mě to s tím autem baví... navíc když jedeme na chatu, tak nikde nechytám spodkem a v zimě na hory to asi taky bude v pohodě (i když zrovna v tomhle nás Passat nikdy nezradil)
Protože k autu nemáme žádné manuály a ani nic podobného, tak jsem se snažil dohledat co nejvíce informací, nicméně na všechno jsem nepřišel, tak bych se rád zeptal zkušenějších.
1) Dá se nějak smysluplně udělat denní svícení? Xenony už nejsou nic moc a tak bych je chtěl nechat repasovat a pak bych je samozřejmě rád trochu šetřil, aby za rok nevypadaly tak, jak teď. Našel jsem sadu mlhovek s denním, má to někdo? S jakou zkušeností?
2) Dočetl jsem se tady, že olej a filtry se mění po cca 7k km i když podle výrobců oleje se mění po 10 nebo 15k km v případě longlife. Dá se nakódovat, aby mě vyskakovala hláška se servisem právě po těch cca 7k? Jako nerad bych ten motor trápil, když tak pěkně jede...
3) Poměrně dost vysoko mi zabírá spojka, tak asi bude pomaloučku čas na výměnu. Jakou sadu pořídit? SACHS nebo LUK nebo se používá úplně něco jinýho?
4) Chci vyměnit rádio, protože to, co tam je, je tragický a navíc nemá ani HF, jde použít i rámeček i pro modely po FL? Nebo čím se ty rámečky liší?
5) To auto nemá kontrolku na vodu v ostřikovači? Nebo je jen spálená nějaká pojistka, případně čidlo v té nádobce?

Všem díky za odpovědi, ještě mě určitě něco napadne, tak to pak přidám.
 
1) Dá se nějak smysluplně udělat denní svícení? Xenony už nejsou nic moc a tak bych je chtěl nechat repasovat a pak bych je samozřejmě rád trochu šetřil, aby za rok nevypadaly tak, jak teď. Našel jsem sadu mlhovek s denním, má to někdo? S jakou zkušeností?
Stačí použít funkci Hledat a poznatky pak připojovat do příslušného tématu (nemá smysl tady rozebírat vše najednou v extra tématu):
 
Aha, jo díky, to pochopitelně prolezu, netušil jsem, že to mám hledat ve vlákně k Mazda 6...
 
1) Pokud máš světla vyplé v poloze OFF na páčce, tak to půjde. Autoelektrikář to určitě zvládne. Pokud ti světla svítí v poloze OFF, budeš muset vyměnit jednotku světel.
2) Určitě chválím snahu měnit olej u 2.3 disi turba spíš dříve. Pokud mě neklame paměť, tak tady to ještě nastavit nelze. Hold si budeš někde nalepit štítek.
3)Pokud sešlápnutí pedálu spojky vyžaduje opravdu velkou sílu, tak je asi čas na výměnu. Spojku měnit včetně dvouhmoty. S žádným tebou uvedeným výrobcem by neměl být problém. Možná se poptat @Max6 co preferuje za set.
4)Neporadím.
5)CX-7 jsem sice nevlastnil, ale mazdy z té doby měly kontrolku nedostatku ostřikovací vody v nádobce.
 
2 MildaMPS: Díky za reakci. Světla v poloze OFF nesvítí, takže asi pohoda. S olejem jsi mě teda nepotěšil, ale co už, budu to muset pohlídat. Spojka se dělá i se setrvákem? Ono to auto občas na jedničku nebo na dvojku při konstantních otáčkách jaksi pocukává, tak tím se to možná vyřeší. Naštěstí oproti VW stoji o půlku míň, až to bude úplně aktuální, tak se spojím s Max6 a uvidíme. Kontrolku vody ostřikovače zkusím ještě v manuálu, co mám staženej z nějakýho odkazu odtud, pohledat, jako popravdě mě to dost překvapilo, že na to, že dochází voda, jsem přišel vlastně až ve chvíli, kdy to přestalo stříkat...
 
1) Dá se nějak smysluplně udělat denní svícení? Xenony už nejsou nic moc a tak bych je chtěl nechat repasovat a pak bych je samozřejmě rád trochu šetřil, aby za rok nevypadaly tak, jak teď. Našel jsem sadu mlhovek s denním, má to někdo? S jakou zkušeností?
2) Dočetl jsem se tady, že olej a filtry se mění po cca 7k km i když podle výrobců oleje se mění po 10 nebo 15k km v případě longlife. Dá se nakódovat, aby mě vyskakovala hláška se servisem právě po těch cca 7k? Jako nerad bych ten motor trápil, když tak pěkně jede...
3) Poměrně dost vysoko mi zabírá spojka, tak asi bude pomaloučku čas na výměnu. Jakou sadu pořídit? SACHS nebo LUK nebo se používá úplně něco jinýho?
4) Chci vyměnit rádio, protože to, co tam je, je tragický a navíc nemá ani HF, jde použít i rámeček i pro modely po FL? Nebo čím se ty rámečky liší?
5) To auto nemá kontrolku na vodu v ostřikovači? Nebo je jen spálená nějaká pojistka, případně čidlo v té nádobce?

1) prvně bych vyměnil výbojky, třeba to bude stačit.
2) auto servisní interval nijak nehlásí. Předpis je 15k, měním po 10k.
3) spojka zabírá vysoko už od nova. Dá se to trochu zpříjemnit regulačním šroubem na pedálu. Výměna spojka+setrvačník LUK stojí v servisu kolem 40 tis. Existuje i silnější provedení spojky.
4) rádio se dá vyměnit za nějaký Android z Alíka. Protože už dělají jen pro FL, rámeček rádia se musí mírně přizpůsobit ale navenek to není vidět. Pokud bys do toho chtěl jít, tak se předtím radši ještě ozvi, někdy to není sranda rozchodit.
5) kontrolka ostřikovače tam je.
 
Ahoj, díky za reakci.
1) Vyměnit výbojky asi nepomůže, už pomalu matní plasty. Asi by je stačilo rozleštit, jenže to je jen krátkodobý řešení (beru to podle druhýho auta), borci ze dobresvitime.cz to asi zvládnou líp.
2) Noo tak to jsi mě moc nepotěšil, budu se muset zamyslet, jak to spolehlivě pořešit.
3) Na to se zkusím podívat, i když už jsem si asi i zvykl...
4) Rádio jsem už koupil Pioneer, protože jsem chtěl něco, co umí CarPlay a chtěl jsem i couvací kameru, tak teď to jen celý zabudovat. Akorát známej zatím nemá čas, ale to se poddá. Našel jsem i rámeček před FL, je sice dražší, ale zase ne o tolik, aby bylo potřeba nad tím nějak špekulovat.
5) Tak tu jsem zatím neobjevil...
 
Tož hodně štěstí s tím rádiem ? Budeš mimo jiné potřebovat vhodný CANBUS adaptér, aby se ti zapínal zesilovač, fungovaly tlačítka na volantu, aby šel ovládat palubní počítač a aby šly nastavovat hodiny.
 
Tak tak. Ale nedokážu poradit, který přesně vybrat. Když já to řešil, byly na trhu jiné a některé fungovaly hůř, některé lépe. Bylo s tím dost zlobení.
 
Jo tak uvidíme, já nic jinýho nenašel, záleží ještě co na to řekne ten borec, co to bude instalovat. Ale to stejný nabízí i ahifi.cz, a ti si na to potrpí, tak to snad bude v cajku.
 
Back
Top