Zdar všem. Zůstala nám z pozůstalosti Mazda CX-7 před FL a i přes moje počáteční rozpaky si ji nakonec na nějakou dobu necháme. Původně jsme chtěli během léta pořídit další Passat ve čtyřkolce a kombíku, ale čím déle jezdím s CX-7, tím víc se mě to s tím autem baví... navíc když jedeme na chatu, tak nikde nechytám spodkem a v zimě na hory to asi taky bude v pohodě (i když zrovna v tomhle nás Passat nikdy nezradil)
Protože k autu nemáme žádné manuály a ani nic podobného, tak jsem se snažil dohledat co nejvíce informací, nicméně na všechno jsem nepřišel, tak bych se rád zeptal zkušenějších.
1) Dá se nějak smysluplně udělat denní svícení? Xenony už nejsou nic moc a tak bych je chtěl nechat repasovat a pak bych je samozřejmě rád trochu šetřil, aby za rok nevypadaly tak, jak teď. Našel jsem sadu mlhovek s denním, má to někdo? S jakou zkušeností?
2) Dočetl jsem se tady, že olej a filtry se mění po cca 7k km i když podle výrobců oleje se mění po 10 nebo 15k km v případě longlife. Dá se nakódovat, aby mě vyskakovala hláška se servisem právě po těch cca 7k? Jako nerad bych ten motor trápil, když tak pěkně jede...
3) Poměrně dost vysoko mi zabírá spojka, tak asi bude pomaloučku čas na výměnu. Jakou sadu pořídit? SACHS nebo LUK nebo se používá úplně něco jinýho?
4) Chci vyměnit rádio, protože to, co tam je, je tragický a navíc nemá ani HF, jde použít i rámeček i pro modely po FL? Nebo čím se ty rámečky liší?
5) To auto nemá kontrolku na vodu v ostřikovači? Nebo je jen spálená nějaká pojistka, případně čidlo v té nádobce?
Všem díky za odpovědi, ještě mě určitě něco napadne, tak to pak přidám.
Protože k autu nemáme žádné manuály a ani nic podobného, tak jsem se snažil dohledat co nejvíce informací, nicméně na všechno jsem nepřišel, tak bych se rád zeptal zkušenějších.
1) Dá se nějak smysluplně udělat denní svícení? Xenony už nejsou nic moc a tak bych je chtěl nechat repasovat a pak bych je samozřejmě rád trochu šetřil, aby za rok nevypadaly tak, jak teď. Našel jsem sadu mlhovek s denním, má to někdo? S jakou zkušeností?
2) Dočetl jsem se tady, že olej a filtry se mění po cca 7k km i když podle výrobců oleje se mění po 10 nebo 15k km v případě longlife. Dá se nakódovat, aby mě vyskakovala hláška se servisem právě po těch cca 7k? Jako nerad bych ten motor trápil, když tak pěkně jede...
3) Poměrně dost vysoko mi zabírá spojka, tak asi bude pomaloučku čas na výměnu. Jakou sadu pořídit? SACHS nebo LUK nebo se používá úplně něco jinýho?
4) Chci vyměnit rádio, protože to, co tam je, je tragický a navíc nemá ani HF, jde použít i rámeček i pro modely po FL? Nebo čím se ty rámečky liší?
5) To auto nemá kontrolku na vodu v ostřikovači? Nebo je jen spálená nějaká pojistka, případně čidlo v té nádobce?
Všem díky za odpovědi, ještě mě určitě něco napadne, tak to pak přidám.