• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Opravy karoserie / laku / zakapávání

Tak mě prosím aspoň řekni, jakou fólii tam budeš mít. Vlastnosti fólie, síla fólie (tloušťka), značka.
 
Ja jsem, zr argument "hezky o tom mluvil" neobstoji :) Ale stal tam Maybach za 7.5 a vypadal vyborne. A kdyz jsem se pokusil smlouvat, rekl mi, ze bohuzel. Takze svoji cenu zna.

To je fajn, chlápek taky dělal McLaren ale je fakt ze většinou má na webu tuctovky jako Lamborghini a mraky různých Ferrari.
Jak píše kolega, tyhle auta dělají všude, aby byla reklama.

Jako tvoje věc jen pokud za to jsi ochoten dat cca 50 tisíc s DPH tak za to je opravdu celopolep jak víno a to má výhody - a to ne jen v tom že to ochrání větší část karoserie, ale i to že lak stárne stejně, to že nemáš ,,otevřené hrany” které se nešetrným mytím časem ošoupou a folie se bude odlupovat - celopolep budeš mít vždy zahnutý za hranu plechu což ty částečné pakety nikdy nejsou.
 
Zdar hoši, jak nejlépe ošetřit malou rezavou dírku (tak 2 mm). Když to vezmu smirglem, tak vezmu i větší plochu okolo, tak jestli není nějaký lepší způsob opravy nebo spíš jak se zbavit rzi? Barvu na zakápnutí mám. Popř. jaká jemnost smirglu? Dík
 
Kápnout přes stříkačku a jehlu bezoplachový odrezovák, ten to zakonzervuje a pak korekčkou zapravit. Ale bacha, opravdu jen velmi malé množství, ten odrezovák je strašně agresivní (ať to nevyžere i lak okolo), spíš je lepší dávat několikrát po sobě po mikrokapkách a vždycky nechat uschnout. Smirkem bych na to vůbec nesahal a mikrobruskama taky ne.
 
Zdar hoši, jak nejlépe ošetřit malou rezavou dírku (tak 2 mm). Když to vezmu smirglem, tak vezmu i větší plochu okolo, tak jestli není nějaký lepší způsob opravy nebo spíš jak se zbavit rzi? Barvu na zakápnutí mám. Popř. jaká jemnost smirglu? Dík
Ahoj, řeším teď stejný problém na své Mazdě 6 (2015) na které mám taktéž asi 2x narezlé tečky ve velikosti špendlíku. Byla mi podána rada že rez mám "vydlabat" klasickou jehlou, poté odmastit a zakápnout přeměňovačem koroze a rzi (Rust Remover), po 24h od zaschnutí zakápnout lakem 42S Titanium Flash a zase 24h nechat schnout. Nejsem zkušený tak přijmu jakoukoliv radu.
 
Poslední úprava:
Zdravíčko, měl bych takový dotaz. Jsem novým majitelem vozu Mazda 6 GJ 2015, 2.0 107kW. Chtěl bych aby mi auto vydrželo

Ahoj, řeším teď stejný problém na své Mazdě 6 (2015) na které mám taktéž asi 2x narezlé tečky ve velikosti špendlíku. Byla mi podána rada že rez mám "vydlabat" klasickou jehlou, poté odmastit a zakápnout přeměňovačem koroze a rzi (Rust Remover), po 24h od zaschnutí zakápnout lakem 42S Titanium Flash a zase 24h nechat schnout. Nejsem zkušený tak přijmu jakoukoliv radu.
Asi bych zkusil najít bezoplachový odrezovák, kde se nemusí čekat na zakápnutí lakem 24h, tím spíš, jestli bude stát auto venku (napadá tam bordel), jinak postup více méně správný.
 
Ahoj, řeším teď stejný problém na své Mazdě 6 (2015) na které mám taktéž asi 2x narezlé tečky ve velikosti špendlíku. Byla mi podána rada že rez mám "vydlabat" klasickou jehlou, poté odmastit a zakápnout přeměňovačem koroze a rzi (Rust Remover), po 24h od zaschnutí zakápnout lakem 42S Titanium Flash a zase 24h nechat schnout. Nejsem zkušený tak přijmu jakoukoliv radu.
Já to dělal tak že jsem to okolo oblepil maskovací páskou, pak jsem to přebrousil jemným smirgl papírem, a ještě jemě prošťáral hodinářským šroubovákem. Nakonec jsem to jen omyl benzinovým odmašťovačem, nechal vyschnout a zatřel dvěma vrstvama barvy a laku.
 
Chtěl bych se zeptat, jestli máte nějaký nápad, jak schovat tyto škrábance na předním nárazníku.
5c090387-a59c-4cc7-b5d6-1cf7d120b6a3.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Do toho bych se s opravnou tužkou asi nepouštěl. Je to poměrně velká plocha. Ty tužky na to padnou 2-3 a výsledek nebude nic moc. Navíc tam všude trčí plastové špony. Za mě odřená místa opatrně obrousit do hladka a
1. kašlat na to a jezdit
2. kašlat na to, jezdit a časem, až toho bude více, nechat nalakovat celý nárazník, kdy to při troše štěstí zaplatí pojišťovna
3. lokálně stříknout a dále dle 1., nebo 2.
 
Do toho bych se s opravnou tužkou asi nepouštěl. Je to poměrně velká plocha. Ty tužky na to padnou 2-3 a výsledek nebude nic moc. Navíc tam všude trčí plastové špony. Za mě odřená místa opatrně obrousit do hladka a
1. kašlat na to a jezdit
2. kašlat na to, jezdit a časem, až toho bude více, nechat nalakovat celý nárazník, kdy to při troše štěstí zaplatí pojišťovna
3. lokálně stříknout a dále dle 1., nebo 2.
Už jsem zatíral taky škráblotiny od psa sice to je trochu vidět ale lepší než to nechat jak to bylo a ta tužka už mi vydržela 3 roky a mám ji 3/4 😁 chce to opatrně zbrousit do hladká a pak nanést buď štětečkem nebo detaily jehlou

IMG_20230418_162055.jpg IMG_20230419_173904.jpg

Děkuji! Je nějaký návod jak to aplikovat?
Mají tam návod na jejich stránce co jsem ti posílal mají tam i video v popisu.
 
Děkuji! Je nějaký návod jak to aplikovat?
Když si koupíš origo lak v Mazdě, tak je u toho podrobný návod, se kterým to zvládneš v pohodě. Bych zkusil zatřít tím přiloženým štětečkem a pak nejjemnějším šmirglem obrousit.Nebo jenom zatřít,ať to není bílý.
 
Případně, šikovný detailer si s tím poradí. Problémová místa zatře, rozleští, aby to nebylo tolik poznat.
Mám na autě taky pár slušných zářezů a budu to řešit touto cestou. Po korekční tužce to jde stejně vidět, protože ona občas pustí víc laku, než člověk zrovna chce, a je ta vrstva pak tmavší, než zbytek auta.. Takže jsem s tím vyřešila jen nejkritičtější místa a pak to dám klučinovi, ať si s tím pohraje celkově na autě.
 
Back
Top