• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Po výměně motoru občas nestartuje.

Michal Červenka

nový člen
7
Mám motorizaci 108kW. Měnil jsem motor, protože to žralo hrozně oleje. A občas se mi teď stane, že otočím klíčkem všechny kontrolky najedou, ale při startu vůbec nic, startér se ani nehne.
Už se mi to stalo 4x. Zjistil jsem že stačí na cca 5 minut odpojit baterku a pak už to zase funguje. Teď se mi to stalo po měsíci znovu. A odpojení baterky nepomohlo. Až když jsem připojil na nabíječku, tak to naskočilo.
Přijde mi divné že by to byla baterka, protože se mi to stalo i když jsem přijel po dlouhé jízdě na pumpu a pak už jsem nenastartoval. Takže baterka byla určitě z cesty nabitá.
Je to taková divná chyba, nevím kam se podívat, nemáte někdo nápad?
Díky
 
Mám motorizaci 108kW. Měnil jsem motor, protože to žralo hrozně oleje. A občas se mi teď stane, že otočím klíčkem všechny kontrolky najedou, ale při startu vůbec nic, startér se ani nehne.
Už se mi to stalo 4x. Zjistil jsem že stačí na cca 5 minut odpojit baterku a pak už to zase funguje. Teď se mi to stalo po měsíci znovu. A odpojení baterky nepomohlo. Až když jsem připojil na nabíječku, tak to naskočilo.
Přijde mi divné že by to byla baterka, protože se mi to stalo i když jsem přijel po dlouhé jízdě na pumpu a pak už jsem nenastartoval. Takže baterka byla určitě z cesty nabitá.
Je to taková divná chyba, nevím kam se podívat, nemáte někdo nápad?
Díky
Ahoj,a dobíjí to vůbec ? Už jsem řešil opravu alternátoru který se choval naprosto normálně, ale po ohřátí motoru přestával dobíjet baterii a přitom se ani nerozsvítila kontrolka závady na dobíjení. Jen nápad...
 
Baterii jsem měřil, ta má cca 12,2V, při vypnutém autu, když otočím klíčkem tak to spadne na 11,7V. A právě při tom nepodařeném startování baterka zůstala na 11,7V, nepadlo to moc dolů.
 
Ahoj,a dobíjí to vůbec ? Už jsem řešil opravu alternátoru který se choval naprosto normálně, ale po ohřátí motoru přestával dobíjet baterii a přitom se ani nerozsvítila kontrolka závady na dobíjení. Jen nápad...
To je zajímavá myšlenka. To by tomu odpovídalo asi nejvíc. Jak jsi zjistil že to nenabíjí?
 
Pokud jsi z Prahy, tak bych ti mohl slíznout diagnostiku. Mám to nainstalované jen na osobním PC.
Třeba z toho něco zjistíš. Více jen po soukromé zprávě.

Takhle dopadlo moje auto (Xenony jsem měnil, tohle se asi stalo, když tam chvíli nebyly):ForscanDiag.gif
 
Jen pro ostatní, v diagnostice Michalova auta se našla jediná chyba "battery low":
Diagnostika.gif
 
Vypadá to na špatný alternátor. Při jízdě je na baterii napětí 13,8V. Četl jsem že by to mělo být nad 14V.
A dále když je auto v klidu a zamčené tak má odběr 55mA. Jára říkal, že má na svém 17mA. Tak možná se ještě vybíjí v klidu.
Díky @Jára za pomoc.
 
Back
Top