• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Poprvé na českých silnicích s novou Mazdou 3. Jezdí fantasticky!

Tak tvrdit o C-sloupku, že je to nefunkční design, to bych tedy nesouhlasil, ale to je tak jediné co mohu udělat. Mě osobně se naopak moc líbí. Dává to autu osobitý styl a to je dobře. Navíc v základu máš parkovací asistent. Mě spíš udivuje když už tam dají HUD, adaptivní tempomat a spoustu dalších senzorů / blbinek, nevidím smysl v manuální klimatizaci. To je mimo moje chápání.
 
Tak tvrdit o C-sloupku, že je to nefunkční design, to bych tedy nesouhlasil, ale to je tak jediné co mohu udělat. Mě osobně se naopak moc líbí. Dává to autu osobitý styl a to je dobře. Navíc v základu máš parkovací asistent. Mě spíš udivuje když už tam dají HUD, adaptivní tempomat a spoustu dalších senzorů / blbinek, nevidím smysl v manuální klimatizaci. To je mimo moje chápání.

Přesně kvůli tomu jsem šel do balíčku Plus, manuální klima v autě přes půl mega mi nějak nesedí...
 
Já se od začátku, co zveřejnili ceník, pozastavuji nad tím, proč je v základu halogenové denní svícení. Přední i zadní lampy jsou full LED včetně blinkrů a k tomu denní svícení bude mít žárovky. Kromě toho, že to nebude vypadat hezky to znamená vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě. A aby měl člověk i denní svícení LED, tak musí koupit paket Style nebo GT...
 
Já se od začátku, co zveřejnili ceník, pozastavuji nad tím, proč je v základu halogenové denní svícení. Přední i zadní lampy jsou full LED včetně blinkrů a k tomu denní svícení bude mít žárovky. Kromě toho, že to nebude vypadat hezky to znamená vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě. A aby měl člověk i denní svícení LED, tak musí koupit paket Style nebo GT...
Ja som nikde nenasiel ze denne svietenie bude halogenove v najnizsej vybave. Skor by som predpokladal, ze tam nebude efektny LED pasik ale denne svietenie budu reprezentovat LED stretavacky.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě
Vozit žárovky už relativně dlouho není v povinné výbavě. Ale je fakt, že sledovat ty změny je kolikrát náročné. Ještě potkávám dokonce i řidiče, co při vjezdu na kruhový objezd blikají (ale obecně převažují ti, co neblikají za žádných okolností, nikdy a nikde; vlastně jo, když zmáčknou tlačítko na klíči).
 
Já se tomu nedivím. Pokud by byla v základu výbava taková, že by obsahovala to, co zákazníky táhne, tak by málo kdo připlácel za další výbavu. Takže pro to autoklima v záklafu není. Jinde zase nemáte v základu Led nebo lepší infotainment.... maj to docela dobre zmáklé a věřil bych že konfigurátor je jedna z věcí, které se věnuje maximální pozornost (vic nez kontrole zadnich sedaček :D)
 
Já se od začátku, co zveřejnili ceník, pozastavuji nad tím, proč je v základu halogenové denní svícení. Přední i zadní lampy jsou full LED včetně blinkrů a k tomu denní svícení bude mít žárovky. Kromě toho, že to nebude vypadat hezky to znamená vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě. A aby měl člověk i denní svícení LED, tak musí koupit paket Style nebo GT...
Já se od začátku, co zveřejnili ceník, pozastavuji nad tím, proč je v základu halogenové denní svícení. Přední i zadní lampy jsou full LED včetně blinkrů a k tomu denní svícení bude mít žárovky. Kromě toho, že to nebude vypadat hezky to znamená vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě. A aby měl člověk i denní svícení LED, tak musí koupit paket Style nebo GT...

Odkud prosím máte tuto informaci?
 
Já se od začátku, co zveřejnili ceník, pozastavuji nad tím, proč je v základu halogenové denní svícení. Přední i zadní lampy jsou full LED včetně blinkrů a k tomu denní svícení bude mít žárovky. Kromě toho, že to nebude vypadat hezky to znamená vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě. A aby měl člověk i denní svícení LED, tak musí koupit paket Style nebo GT...

Zkopírováno z konfigurátoru (sedan G122):

STANDARDNÍ VÝBAVA
EXTERIÉR
16" HLINÍKOVÁ KOLA - STŘÍBRNÁ
LED PŘEDNÍ SVĚTLOMETY + OSTŘIKOVAČE
LED DIODY PRO DENNÍ SVÍCENÍ
LED SMĚROVÁ SVĚTLA
LED ZADNÍ KOMBINOVANÁ SVĚTLA
VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA V BARVĚ KAROSERIE
UKAZATELE SMĚRU VE VNĚJŠÍCH ZPĚTNÝCH ZRCÁTKÁCH
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ, SKLOPNÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
SKRYTÉ STĚRAČE, VČETNĚ OSTŘIKOVAČŮ
 
Nějaké technické info, rozlišení displeje je 1280x480. Radary (Short Range Radar, Advanced Radar Sensor) jsou od Continentalu, divize ADC Automotive Distance Control Systems GmbH. E-call modem je od DENSO TEN Ltd. Rádio s DAB je od Panasonicu CQ-TM28E04M. Keyless od Mitsubishi Electric Corp, Himeji Works.
 
Jojo, blinkr se u nejakych znacek vozidel, zejmena BMW a MB, dava az do nejvyssich vybav.
Chvíli mi trvalo, než jsem přišel na to, proč řidiči těchto vozidel neblikají na křižovatce, ale na dálnici někteří při předjíždění jo - on by je jinak nepustil udržovač v pruhu. To jsou ty vyšší výbavy ;)
 
Tak jsem mluvil s dealerem a chyba je v konfigurátoru, takže když si nepřiplatíte za paket Style, tak máte na denní svícení opravdu halogeny. U auta za >500 tisíc smutné.
 
Tak jsem mluvil s dealerem a chyba je v konfigurátoru, takže když si nepřiplatíte za paket Style, tak máte na denní svícení opravdu halogeny. U auta za >500 tisíc smutné.
Já bych naopak řekl, že výborné. Pokud se něco podělá, vyměníš žárovku a jede se dál. Zatímco u LED sice jedeš nepřetržitě, ale maximální svítivost je pouze u prvního rozsvícení. Jasně, můžeš ty LED po 4 letech vyměnit za nové, co budou zase pěkně svítit, ale pravděpodobně na to bude vhodné vyhledat servis.
 
Led denní svícení je podstatná část dizajnu - bez toho to kolikrát nefunguje. Až budu chtít jednoduché auto, koupím si 10 let staré, u nového bych to kousal těžce. Kor zas u auta, které má být hlavně o vzhledu
 
Já se od začátku, co zveřejnili ceník, pozastavuji nad tím, proč je v základu halogenové denní svícení. Přední i zadní lampy jsou full LED včetně blinkrů a k tomu denní svícení bude mít žárovky. Kromě toho, že to nebude vypadat hezky to znamená vozit kvůli tomu náhradní žárovku v povinné výbavě. A aby měl člověk i denní svícení LED, tak musí koupit paket Style nebo GT...
Je to přesně tak jak píšeš. Mám ji asi týden ( 3 sedan Skyaktiv Plus AT, Red crystal )a ty potkávácí halogeny byly ..no klidně řeknu podpásovka . Tohle by mne v dnešní době už nenapadlo..Když pominu , že je to všude foceno s LED světly vepředu i vzadu ( ..a i vzadu jsou místo dvou párů LED kroužků, nějací žebráci.. ( Ćert vem absenci otvírání/ zavírání všech oken a klasika "šroubovací" nádrž .Jak jsem z auta nadšen, zejména se sladění motoru s tím mildhybridem ,automatem a asistenty ( hold brake atd) , tak ty halogeny mne vždy uzemní.. A vyměnit to nejde ! Vyhodil jsem 600,- Kč za LED Osram premium ,jako náhradu za konvenční W21/5W a po výměně nejen že nesvíti,ale systém hlásí permanentní chybu osvětlení . TA pro upřesnění - u sedenu musíš za "luxus" LED denního svícení obejednat nejen Style paket, ale i Sound paket, bratru tedy LED denní svícení za 40 500,- Kč !! Jinak jsi "halogenový žebráček" ))
 
Back
Top