• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problém s rozsahem/výkonem řídicího obvodu regulačního ventilu turbodmychadla

Poradil by někdo kerý z těch dvou ventilů je spřažen s malým turbem? To keré je blíže kolu nebo to druhé? Děkuji
 
"Turbodmichadlo" to asi nebude, ale jeho regulační ventil možná ano. Najdeš ho pod turbodmychadlem, tři hadičky, jeden konektor. Může to být i vydřená vývěva, když píšeš, že se ti to děje za volnoběhu (za volnoběhu vydřená vývěva nedává dostatečný podtlak).
Poradil by mi někdo jake PIDy (pod kterými najdu ve forscanu) požadovaný a skutečný tlak vývěvy? A a co se ještě bere za přijatelný rozdíl? Popřípadě nějaká příruška jak se testuje vývěva?
 
"Turbodmichadlo" to asi nebude, ale jeho regulační ventil možná ano. Najdeš ho pod turbodmychadlem, tři hadičky, jeden konektor. Může to být i vydřená vývěva, když píšeš, že se ti to děje za volnoběhu (za volnoběhu vydřená vývěva nedává dostatečný podtlak).
Ahoj, tak se tu chci podělit o své zkušenosti. Pokud máte chybu P2262, jako první bych zkusil vyměnit čidlo tlaku Exhaust Pressure Sensor SH0218211C , nové čidlo SHY618W00. Vyměnil jsem prvně regulační ventil dle doporučení Shr3ka ( jak ten společný pro obě turba MAZDA SH0318741, tak ten pro to malé turbo K5T48179, obj.č SH1B18741A ) ale beze změny, až jsem se dostal k tomu čidlu a bylo po problému.
 
Back
Top