• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Rozšířená záruka M6 GJ 2013

To bude asi tím, že sis koupil nevhodné auto do města? Nebo jezdíš kolem komína? Nebo se ti rosí nafta do oleje? A nebo že by to bylo vypalováním filtru?A nebo je to výrobní, konstrukční vadou Mazd vyrobených v r. 2012 - 2013?
Ani jedno z toho. Moc tvrdá povrchová úprava kluzáku vahadel. Nafta se "rosí" do oleje od zavedení filtrů pro EURO 4 GG/GY, CR... FYI.
 
Ja mám jeden litr nafty v oleji po ujetí cca 10.000km a ty tomu říkáš rosení? A to jsou lide co ten olej mění už po ujetí 2.000km.
 
Ja mám jeden litr nafty v oleji po ujetí cca 10.000km a ty tomu říkáš rosení? A to jsou lide co ten olej mění už po ujetí 2.000km.
O "rosení" jsi začal psát ty, i když nevím proč, na moje sdělení, že mi CarGarantie plnila z pojištění. :) Jinak systém vypalování DPF je furt stejný od první generace 6, jen samotný DPF je lepší, staré mazdy 6 a 5 při nevhodném provozu také nabíraly naftu do oleje.
 
Mam najeto 24tis. km, na garancce sem byl po roce s najezdem 19tis. a zadny problém s olejem
 
Ja mám jeden litr nafty v oleji po ujetí cca 10.000km a ty tomu říkáš rosení? A to jsou lide co ten olej mění už po ujetí 2.000km.

No lidé co mění olej po 2 tisících to mění, ale u jiných aut a ne u Mazdy .... musíš psát celé kompletní věty Bývalý Mazďáku. Jo a jaké máš to auto ty ve kterém máš ten 1 litr nafty v oleji po 10 tisících ???
 
Tak jak jste na tom?

Protoze s M6 jezdi manzelka a NEJEZDI dlouhe trasy, menim aktualne po DVOU tisicich km. Predstavoval bych si, ze by to mohlo byt alespon 4x vic... :)

No lidé co mění olej po 2 tisících to mění, ale u jiných aut a ne u Mazdy .... musíš psát celé kompletní věty Bývalý Mazďáku. Jo a jaké máš to auto ty ve kterém máš ten 1 litr nafty v oleji po 10 tisících ??
A ja mam Mazdu 6 koupenou v dubnu 2014-
 
Tak to už jsem slyšel opakovaně, kyd se snaží namluvit, že je to normální vlastnost nebo podobné nesmysly. Auto si řekne dřív o výměnu oleje z duvodu vypalování filtru, kratkych tras blabla... jenomže auto si nežekne o výměnu oleje. Autu se rozvití všechny kontrolky jak vanoční stromeček a na tel. dotaz u servisu mi nedoporučí pokračovat v jízdě, ale nechat auto odtáhnou do nejbližšího servisu. Když se to stalo poprvé, jel jsem do D a dojel jenom do Usti, tak od technika jsem se dozvěděl, že dělali svolávačku a měnili lidem měrky oleje na kterých jsou tři body. Min., Max a bod X, kdy jim bylo doporučeno po dosžení hladiny k bodu X měnit olej.

S tou podvodnou 3 letou zárukou to bude asi pravda, Podobně na tom budou prodloužené záruky o 2, 5 a 7let.

Ale co postavit, předělat žalobu na podvod ze strany prodejce. On o tom věděl co mi prodáva. Svědčí otom i vyjádření technika z Mazdy na Chodově.

Mazda ví, že auta mají problém, piliny v oleji tak udelají svolávačku a vymění oleje po 15.000km. Jenomže to už došlo k poškození pistnich kroužkú a výsledek je ten, že teče nafta do oleje, dochází k zenehodnocení oleje cca 10.000km a intreval se zkracuje. Navíc mi prodali auto s akční slevou. Dnes vím, že nešlo o akční slevu, ale proto že auto má vyrobní, konstrukční vadu a jsou jich stovky , tisíce kusů?
 
Poslední úprava moderátorem:
no já neměním olej vůbec, tady ho mění v servise při prohlídce a ta ani nevím zda je po 15 nebo 20 u M6 Nafta ...
 
Jen si tu odložím pro fulltext vyhledávání podmínky CarGarantie z letáku 07/2016:
Prodloužená záruka pro nové vozy Mazda
Delší bezstarostná jízda

BEZSTAROSTNÁ JÍZDA
Váš prodejce Mazda vám nabízí optimální jistotu. Díky prodloužené záruce pro nové vozy Mazda budete jezdit nadále i po uplynutí tříleté záruky spolehlivě chráněni před nečekanými náklady na opravy - po celé Evropě. Prodlouženou záruku pro nové vozy Mazda můžete uzavřít během tříleté výrobní záruky, a to na dalších 24 měsíců do max. 150 000 celkově najetých km. Předpokladem pro uzavření záruky je, že vozidlo nemá najeto více než 60 000 km.
Získejte následující výhody:
  • Rozsáhlou ochranu před náklady na opravy
  • Zajištění likvidity v případě škodní události
  • Platnost v celé Evropě
  • Jistotu při plánování
  • Zvýšení hodnoty vašeho vozu
OPTIMÁLNÍ ROZSAH ZÁRUKY(1)
Motor
Blok motoru, skříň klikové hřídele, hlava válců, těsnění pod hlavou válců, skříň rotačního motoru, veškeré vnitřní díly související
s oběhem oleje, rozvodový řemen s napínací kladkou, těsnění ventilového dříku, radiální těsnící kroužky/simeringy,
chladič oleje, olejová vana, spínač tlaku oleje, pouzdro olejového filtru a setrvačník/unášeč
Manuální/ automatická převodovka
Skříň převodovky, veškeré vnitřní díly včetně měniče točivého momentu, elektronická řídící jednotka automatické převodovky
a chladič automatické převodovky, spojková skříň, hlavní spojkový válec a pracovní spojkový válec, sestupná převodovka, radiální těsnící kroužky/simeringy, vodicí ložisko, pokud je při opravě převodovky nezbytné
Rozvodovka
Skříň rozvodovky (předního a zadního pohonu, pohonu všech kol) včetně všech vnitřních dílů, radiální těsnicí kroužky/simeringy
Hřídele k přenosu síly
Kardanová hřídel, poloosy, klouby poloos, ložiska a náboje kol, čepy nápravové hřídele, upevňovací díly hnací hřídele, těsnící manžety a z ovládání prokluzu pohonu: senzory otáček, elektronická řídící jednotka, spínač, hydraulická jednotka, akumulátor tlaku a čerpadlo
Řízení
Mechanická nebo hydraulická převodovka řízení se všemi vnitřními díly, vřeteno řízení, spojovací tyč řízení, těsnící manžety, hydraulické čerpadlo se všemi vnitřními díly, el. pomocný řídící motor a elektronické konstrukční prvky
Brzdy
Hlavní brzdový válec, posilovač brzd, hydro-pneumatika (tlakový zásobník a regulátor tlaku), vakuové čerpadlo, brzdový váleček na kole bubnových brzd, regulátor brzdící síly, třmen kotoučové brzdy, omezovač brzdící síly a z ABS: elektronický ovladač, hydraulická jednotka a čidlo otáčkoměru
Palivový systém
Čerpadlo pohonných hmot, vstřikovací čerpadlo, elektronické konstrukční díly vstřikovacího zařízení (např. ovládací přístroje,
měřiče množství a hmotnosti vzduchu), turbodmychadlo
Elektrická zařízení
Alternátor s regulátorem, elektronické konstrukční díly zapalování a kabely zapalování, startér, elektrické rozvody elektronického vstřikovacího zařízení, elektronika motoru, zapalovací cívka, relé žhavení, kondenzátor a od palubní elektriky: pojistková skříň, sdružený přístroj na palubní desce, palubní počítač, řídící jednotky palubních systémů (vyjma řídících jednotek navigace, osvětlení, podvozku, audiosystému a radaru), motor stěrače vpředu a vzadu, motor stěrače světlometu, větrák topení/dodatečný ventilátor a houkačka
Chladící systém
Chladič, radiátor topení, termostat, vodní čerpadlo, visco a termovětrák, spojka větráku a tepelný spínač
Zařízení na odvod plynů
Sonda lambda, tvarovka výfuku a připevňovací díly v souvislosti s náhradou sondy lambda
Bezpečnostní systém
Kontrolní systémy airbagů a bezpečnostních pásů
Klimatizace
Kompresor, kondenzátor, větrák a odpařovač.
Elektrická komfortní zařízení
Elektrické ovládání oken: spínač, elektrické motory, řídící jednotky, přední a zadní vyhřívání okna (s výjimkou prasknutí), elektrická posuvná střecha: spínač, elektrické motory, řídící jednotky, centrální zamykání: spínač, elektrické motory, řídící jednotky, magnetické cívky a zámky dveří
1) Dle podmínek společnosti CG Car-Garantie Versicherungs-AG.

RYCHLÉ A PRUŽNÉ VYŘÍZENÍ
V tuzemsku svěříte záruční případ jednoduše vašemu prodejci Mazda, který za vás rád vyřídí vše ostatní. Vyúčtování bude provedeno přímo mezi prodejcem a CarGarantie, korektně a rychle. Bude-li se váš prodejce Mazda nacházet ve větší vzdálenosti od místa vzniku škody, není ani to problém. Záruční případ ohlásíte CarGarantie a poté můžete opravu nechat provést v jakékoliv smluvní opravně značky Mazda, a to na území celé Evropy.
ODPOVÍDAJÍCÍ ÚHRADA NÁKLADŮ
Prodloužená záruka pro nové vozy Mazda kryje u záručních oprav plné náklady na práci i materiál, samozřejmě i tehdy, došlo-li na vašem vozidle k více škodám.
CARGARANTIE:
ZÁRUKA OD ODBORNÍKA
Důvěřujte naší kompetenci. Váš prodejce a CarGarantie jsou v záručních případech připraveni vám spolehlivě poskytnout pomoc.
Společnost CG Car-Garantie Versicherungs-AG se již téměř 50 let řadí k předním a nejzkušenějším záručním specialistům v Evropě. S firmou CarGarantie spolupracují téměř všichni přední výrobci a dovozci vozidel a kolem 23 000 autosalonů nabízejících vozidla všech značek.
VYŠŠÍ HODNOTA PRO VAŠE VOZIDLO
Záruční doklady, které obdržíte při uzavření záruky CarGarantie, mají skutečné výhody:
  • Záruční ujednání potvrzuje nárok na záruku
  • Prokazují pravidelnou dílenskou údržbu vašeho vozidla
  • Jsou v případě změny majitele v rámci záruční doby přenosné
Výhody, které se vyplatí při prodeji vašeho vozu dalšímu majiteli.
105021.4 -G14 - 07/2016 - Tiskové chyby a změny vyhrazeny.
CG Car-Garantie Versicherungs-AG
www.cargarantie.cz
 
Ahoj. Za měsíc mi končí 5 letá záruka od Mazdy... Nějaká doporučení co s autem ještě provést než záruka vyprší a co vlastně tahle záruka obsahuje? A jde také nějak zjistit jaké svolávačky auto absolvovalo? (dovoz Německo) Díky za odpověď :)
 
Poslední úprava:
Ja mám jeden litr nafty v oleji po ujetí cca 10.000km a ty tomu říkáš rosení? A to jsou lide co ten olej mění už po ujetí 2.000km.
ty o sobe mluvíš ve třetí osobě množného čísla? protože ho nemůžeš měnit po 2tisících když po 10tis. máš 1l nafty v oleji.
jinak poučka o DPF jak předcházet problémům
3. Nepřerušujte regeneraci
Jestliže regenerace zjevně probíhá, nevypínejte motor a snažte se pokračovat v jízdě i za cenu neplánovaného prodloužení trasy. Asi nejznámější požadavek systému DPF pro jeho spolehlivou funkci. Několikanásobně přerušená regenerace – byť nechtěně – je nejen nejčastější příčinou nadměrného ředění motorového oleje naftou (hlavně u bezaditivních systémů), ale také zkracuje životnost filtru. Více na: https://www.autorevue.cz/filtry-pevnych-castic-aneb-dpf-3/4-7-rad-jak-predchazet-problemum
https://www.autorevue.cz/filtry-pevnych-castic-aneb-dpf-3/4-7-rad-jak-predchazet-problemum
 
Tak to už jsem slyšel opakovaně, kyd se snaží namluvit, že je to normální vlastnost nebo podobné nesmysly. Auto si řekne dřív o výměnu oleje z duvodu vypalování filtru, kratkych tras blabla... jenomže auto si nežekne o výměnu oleje. Autu se rozvití všechny kontrolky jak vanoční stromeček a na tel. dotaz u servisu mi nedoporučí pokračovat v jízdě, ale nechat auto odtáhnou do nejbližšího servisu. Když se to stalo poprvé, jel jsem do D a dojel jenom do Usti, tak od technika jsem se dozvěděl, že dělali svolávačku a měnili lidem měrky oleje na kterých jsou tři body. Min., Max a bod X, kdy jim bylo doporučeno po dosžení hladiny k bodu X měnit olej.

S tou podvodnou 3 letou zárukou to bude asi pravda, Podobně na tom budou prodloužené záruky o 2, 5 a 7let.

Ale co postavit, předělat žalobu na podvod ze strany prodejce. On o tom věděl co mi prodáva. Svědčí otom i vyjádření technika z Mazdy na Chodově.

Mazda ví, že auta mají problém, piliny v oleji tak udelají svolávačku a vymění oleje po 15.000km. Jenomže to už došlo k poškození pistnich kroužkú a výsledek je ten, že teče nafta do oleje, dochází k zenehodnocení oleje cca 10.000km a intreval se zkracuje. Navíc mi prodali auto s akční slevou. Dnes vím, že nešlo o akční slevu, ale proto že auto má vyrobní, konstrukční vadu a jsou jich stovky , tisíce kusů?

Zajímala by mě jen jedna věc. Pokud máš v tak hrozném stavu pístní kroužky (údajně jsi k tomu došel tím obrovským množstvím nafty v oleji), tak jak ti to vůbec jezdí? Já mám za tom, že to má přímou souvislost s tlaky, které jsou u dieselu poměrně dost důležité, tak se divím, že ti ten motor vůbec ještě jede... Nebo to poškození je jen v tvé hlavě a není to zas taková hrůza, jak tady popisuješ? Hold dnešní moderní auta potřebují trochu té péče a hlavně číst manuál, než s tím začneš jezdit, abys věděl jak se k tomu chovat, co tomu dělá dobře a co nikoliv... Znám spoustu jedinců, co jsou schopni si kvůli chybějícímu manuálu na mlýnek na kávu objednat na prodejce ČOI, ale do auta sednou bez přečtení jediného řádků a jsou to mistři. Tím netvrdím, že je to tvůj případ, byť to tak vypadá, ale takových lidí je hodně a třeba tohle mi hlava nebere...
 
Back
Top