• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika RVM - asistent hlídání mrtvého úhlu

To je snáď aj na reklamáciu. Myslím že batérie mali predlženú záruku, nie len 2 roky. Treba si to overiť. Dva roky je bez nejakej závady na elektroinštalácii málo.
 
ja som teraz menil dvojročnú baterku, občas mi tam preblikli nejaké hlásenia o vypnutí SBS, nakoniec podľa dia baterka
A vyresilo se to s tim SCBS (SBS)?
Kdyz mi menili civku a projeli mazdu dvema diagnostikami full ForScanem a jeste jednou (typ nevim), tak to ukazalo tu civku a jeste chyby spojene s SCBS, ktere souviseji asi s nouzakem...baterka nic. O baterku se hlasi mazda podle me sama 😉
 
veru nehlási, v Mazde mi vysvetlili, že keď auto zaregistruje problémy s napätím, odpája niektoré systémy, baterku otestoval cez dia a zistil, že má kapacitu 28 percent hoci som ju dal zmerať v servise na betérie, kde mi tvrdili, že je ok. Od výmeny za origo baterku je zatiaľ bez hlásení, všetko šlape ako má (cca 10dní)
 
Zajimavy, ze mi dvakrat mazda hlasila, ze baterie potrebuje "inspekci" a ted nic, ale jak pises, tak se na to neda spolehat. Treba ten nouzak na dalnici a starty v servisu byly posledni kapkou...
Od pulky zari mi lezi doma nova baterka, tak ji prehodim a uvidim, jestli se RVM chytne. Treba je narocnejsi na napeti nez hlidani v jizdnich pruzich nebo ma nizsi prioritu a mazda, jak pises, RVM odepne.
Jeste pro zajimavost, jaky mas napeti na baterii? Ja dneska pred startem 11,95V, to prijde malo a po 25km dalnice 13,10V (dle ForScanu).
 
ja som mal napätie 12,5V, podľa testovania bola ok ale podľa origo dia mala kapacitu 28percent (bolo mi divné, že nezapína štart-stop, nie že by mi chýbal...), v mazde mi povedal, že takéto baterky nevydržia viac ako 2-3 roky, vraj sa z článkov ulamujú kúsky materiálu a tie občas skratnú články a auto vyhodí chybu, dal som na jeho radu a kúpil origo batériu (o 10e drahšia), údajne dvojnásobná životnosť..
 
Ja tam mam Exide s Mazda pretiskem, ale auto je z 2013...mam ho pul roku, ale puvodni to asi nebude 😉 Jo a i-stop mam nastesti od Shreka vypnuty 😊
 
Tak baterka vymenena, nechal jsem auto pres hodinu bez baterky, aby se vse vybilo, kdyz uz...teda pokud to funguje jako u starsich aut...no ale RVM na me sviti porad oranzove 😭
 
S RVM jdu v pondeli k Dufkovi, tak pak napisu, co to bylo.
Jo a pro zajimavost, aleslon me jako lajkovi to prijde zajimavy, ze s novou baterkou se stejnymi parametry i vyrobcem dava alternator prubezne o 1V vic a napeti na baterce je taky o 1V vyssi nez se starou. Jenom pred nastartovanim maji obe baterky za stejnych podminem stejny napeti, treba nekdo vi jak je to mozny 🤗
 
Tak diagnostika ForScanem a chyba Uneco, takze nic presnyho a vypsano chyby kalibrace. No a stim se musi do autorizaku, pokud se to nevymysli jinak. Nekomu tady pomohlo prehodit obe cidla z jinyho auta, tak to bych rad zkusil, protoze autorizak si rekl 5-7tisic za diagnostiku a kalibraci 😜...ani nechci vedet kolik by si rekli za novy cidlo 😨
 
Tak RVM funguje...v autorizaku zjistena chyba na levem cidle, ale stacil reset a kalibrace a funguje to. Snad to bylo opravdu souhrou spatne baterky a nouzaku na dalnici 😉
 
Ahoj, kolik stálo v autorizáku?
Mám asi stejný problém na GJ mi nefunguje RVM (ani jedno zrcátko).
Ale RCTA funguje úplně v pohodě a v zrcátcích signalizuje blížící se vozidlo normálně (blikáním).
 
Zdravím, RCTA ani nevím zda mám, ještě se mi v praxi nestalo, že by mi při couvání někdo křížil cestu, ale nemám auto s těmahle vychytávkami dlouho ;) RCTA je předpokládám součástí RVM. Při startu ti předpokládám normálně problikne v zrcátkách indikace a svítí ti oranžově a pak zeleně RVM, když jde to RCTA, ne? Já jsem měl, že mi pak RVM svítilo pořád oranžově = chyba a indikace v zrcátkách za jízdy žádná. No každopádně ve dvou autorizácích mi řekli po telefonu 2000Kč za diagnostiku a kolem 5000Kč za kalibraci sensorů, ale reálně jsem teď nic neplatil, protože to šlo ještě přes prodejce auta. V reálu to třeba za ty peníze ani nebude, chápu, že po telefonu ti neřeknou méně, aby ses pak po nich nevozil. Ono to nakonec třeba může skončit na diagnostice a nějaký drobný korekci a bude to fungovat.
 
Zdravím, RCTA ani nevím zda mám, ještě se mi v praxi nestalo, že by mi při couvání někdo křížil cestu, ale nemám auto s těmahle vychytávkami dlouho ;) RCTA je předpokládám součástí RVM. Při startu ti předpokládám normálně problikne v zrcátkách indikace a svítí ti oranžově a pak zeleně RVM, když jde to RCTA, ne? Já jsem měl, že mi pak RVM svítilo pořád oranžově = chyba a indikace v zrcátkách za jízdy žádná. No každopádně ve dvou autorizácích mi řekli po telefonu 2000Kč za diagnostiku a kolem 5000Kč za kalibraci sensorů, ale reálně jsem teď nic neplatil, protože to šlo ještě přes prodejce auta. V reálu to třeba za ty peníze ani nebude, chápu, že po telefonu ti neřeknou méně, aby ses pak po nich nevozil. Ono to nakonec třeba může skončit na diagnostice a nějaký drobný korekci a bude to fungovat.
RCTA vyzkoušíš snadno. Stačí zajet na parkovací místo kdekoli na parkovišti u supoše, zadkem ven, zařadit zpátečku a počkat, až něco projede. Myslím, že leckdy reaguje i na chodce. Divím se, že se ti to ještě nestalo.
 
Back
Top