• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

tisková zpráva Mazda v Ženevě ukázala novou Mazdu CX-3 a odtajnila ceny

shr3k

správce
Člen týmu
6 209
Ženeva, 3. března 2015 - Mazda představila na Autosalonu v Ženěvě v evropské premiéře zcela novou Mazdu CX-3. Do prodeje se v České republice dostane na začátku léta 2015, ceny a základní výbavy byly ale zveřejněny už nyní.
Mazda CX-3Výkon kW (k)PřevodovkaEmotionChallegeAttractionRevolutionRevolution TOP
Benzín2.0 Skyactiv-G12088 (120)MT 6st379 900 Kč434 900 Kč479 900 Kč504 900 Kč-
Benzín2.0 Skyactiv-G120 A/T88 (120)AT 6st--524 900 Kč549 900 Kč-
Benzín2.0 Skyactiv-G150 AWD110 (150)MT 6st---565 900 Kč620 900 Kč
Benzín2.0 Skyactiv-G150 AWD A/T110 (150)AT 6st---610 900 Kč665 900 Kč
Diesel1.5 Skyactiv-D10577 (105)MT 6st-479 900 Kč524 900 Kč549 900 Kč-
Diesel1.5 Skyactiv-D105 AWD77 (105)MT 6st---594 900 Kč649 900 Kč
Diesel1.5 Skyactiv-D105 AWD A/T77 (105)AT 6st---639 900 Kč694 900 Kč
Emotion
  • 16palcová ocelová kola
  • manuální klimatizace
  • kompletní bezpečnostní výbava (6x airbag, ABS+EDB+EBA, TCS, DCS)
  • elektricky ovládaná okna předních i zadních dveří
  • elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka
  • audiosystém 4×15 W s USB
  • i-Stop
  • asistent rozjezdu do kopce
  • systém kontroly tlaku v pneumatikách
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Challenge
jako výbava Emotion a navíc:
  • 16palcová hliníková kola
  • automatická klimatizace
  • Mazda Connect: 7palcový barevný displej, konektivita se smartphonem (Facebook, Twitter, Aha internetové rádio)
  • HMI ovladač
  • tempomat
  • kožený potah volantu, řadicí páky a madla ruční brzdy
  • systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (LDWS)
  • hands-free sada s rozhraním Bluetooth®
  • systém SCBS pro prevenci čelního nárazu
  • dešťový a světelný senzor
Attraction
jako výbava Challenge a navíc:
  • LED plnohodnotné světlomety
  • LED mlhovky
  • denní svícení s LED diodami
  • adaptivní přední světlomety
  • vyhřívaná přední sedadla
  • zadní parkovací asistent
  • zatmavená boční skla
Revolution
jako výbava Attraction a navíc:
  • 18palcová hliníková kola
  • zadní parkovací kamera
  • bezklíčové zamykání Smart Card
  • head Up displej
  • čalounění v kombinaci látka - umělá kůže
  • přední parkovací asistent
Revolution TOP
jako výbava Revolution a navíc:
  • čalounění v kombinaci bílá kůže - látka
  • adaptivní tempomat
  • inteligentní brzdový asistent SBS
  • systém HBC pro automatické přepínání dálkových a potkávacích světel
  • systém pro hlídání mrtvého úhlu RVM
  • audiosystém BOSE® se 7 reproduktory
 
Ano mohu potvrdit, že naživo vypadá parádně. :cool: Ač teda nejsem zarytej příznivec těchto kříženců segmentu, tak za mě rozhodně palec nahoru ;)
 

Přílohy

  • 2015-03-14-2755.jpg
    2015-03-14-2755.jpg
    489,7 KB · Zobrazení: 19
  • 2015-03-14-2756.jpg
    2015-03-14-2756.jpg
    434,4 KB · Zobrazení: 18
Mě by spíš zajímalo, jak se v tom sedí. Měřím 185 cm. Prý je to optimalizované na 173
 
V pátek jsem absolvoval asi dvouhodinové svezení s CX-3 (2.0 G Skyactiv, 4x4, 150k, Revolution). Překvapila mě parádní jízdní stabilita, minimální náklony v zatáčkách. To je super. Brzdy, jízdní asistenti, couvací kamera...to vše je parádní. Na své testovací trati jsem ale trochu postrádal zátah motoru, mám pocit, že zde byl lepší Fiat 500X (1,4 turbo 140k v režimu sport).

Tímto se chci zeptat zkušených majitelů Mazdy, jak moc může být toto ovlivněno syrovostí motoru (najeto 800km)?

18762543249_e9254239da_o.jpg
 
Poslední úprava:
No ono asi nikdy nepůjde srovnat oturbený motor proti atmosféře. Nicméně kluci určitě napíšou své zkušenosti s ožitím motoru na jiných modelech ;)
 
Back
Top