• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Sbírka fotografií ojetých vaček

Z mazdy jsem vezl dve krabice komplet vacky + sady tesneni pod viko,podlozky,pod vstriky, srouby,trubky celkem 10800 s dph, po primluve od Shr3ka
Chápu, je fajn mít protekci alespoň někde :) nejdražší je ta práce, kolik to tak zabere času?
U tebe skoda toho ventilu, jinak už bys jezdil viď?
 
Jj zadupany ventil...bez nej prace na delsi dopoledne...kdyz jsme to davali uz asi po pate ven byla to otazka dokonce par minut :) s praci to neni tak hrozny...i v mazde ve zline jsme meli cenu cca 15 tis.
 
Fakt? Tak to mě překvapuje, když jsem u služebního Caddy 2.0TDI měnil ve 160.000km dvojhmotu (víc nevydrží), byla tam firma za 30 a za dalších 20.000km rozvody s vodní pumpou za 20000,- skoda u Mazdy těch následků, jinak by se mohla výměna váčky brát jako pravidelná údržba cca po 150.000km?
Mám nutkání koupit endoskopickou kameru k mobilu a kouknout nalevacim vickem na moji vačku, bude vidět vyfuková nebo jen sací?
 
Jj presne proto jsem se ptal na rozvody...protoze kdyz vezmu u koncernu se delaji co 100 tis a stoji cca 8 tis, tak jsem si rikal jasne tady je retez tak se nedelaji a tim padem se to splachne jakoby u jinych aut rozvody...no co cert nechtel ze muj osud uz znate. Ja nemuzu mit neco snadny :skull:
 
Mimochodem tyto problémy měl koncern u 2.0 TDI PD osmiventilů (BMP aj.) a u 2.5 V6 TDI (AFB, AKN aj ...). Tam nebyly rolny vůbec.
 
No vidíš...to je vlastně pravda ono první PD třeba u pasatu..to byl teprve nářez...v tehdejší době velký problémy prozměnu s tryskama a jejich nespolehlivostí. Jenže v té době já jezdil GTi benzinovým golfem
 
a jsem tu zase..mé oblíbené druhé téma - motor vačka ventily...motor je venku, vše je rozebráno, před námi je malé lego - ventily nevypadají až tak špatně..abych pravdu řekl nechápu že se jeden neotvírá...jsem zvědav co na to řeknou na stolici. Snad z toho nedostanu ještě nějákou stolici ja.

20200630_194433.jpg 20200630_204914.jpg 20200630_220415.jpg
 
Zdravím pánové, přispěji také fotkami své ex vačky... Měněna v Mazdě ve Zlíně při nájezdu 172K. Vzhledem k nájezdu si myslím, že je dost pravděpodobné, že již byla v minulosti alespoň jednou měněna... Servisní historii bohužel neznám a ani nevím, jak se k ní dostat. Auto jezdilo do Mazdy v Hradci, ale přístup do elektronické servisní knížky jsem k autu nedostal.IMG-20200427-WA0001.jpg IMG-20200427-WA0002.jpg Auto je to sice pěkné, ale zatím do něj více sypu, než jezdím. Koupil jsem ho loni na podzim a už jsem musel nechat stříkat střechu, kde se začaly dělat puchýře, lepit membrány na repro, měnit vačku a furt to ještě není ono. Motor má takový ševelivý zvuk a za boha nemůžu dojít na to co to je... zvuk se váže na otáčky motoru. Někdo s podobnou zkušeností?
 
Zdravím pánové, přispěji také fotkami své ex vačky... Měněna v Mazdě ve Zlíně při nájezdu 172K. Vzhledem k nájezdu si myslím, že je dost pravděpodobné, že již byla v minulosti alespoň jednou měněna... Servisní historii bohužel neznám a ani nevím, jak se k ní dostat. Auto jezdilo do Mazdy v Hradci, ale přístup do elektronické servisní knížky jsem k autu nedostal.

Kdyz zajedes do kterehokoliv autorizovaneho servisu a nechas si udelat zapis do servisky (treba letni prohlidka za 199 Kc), tak te v servisce uvedou jako majitele vozidla a tim pristup dostanes ;)
 
Hlava je doma..teda na dílně...všech 8 výfukových ventilů bylo vyměněno, k tomu samozřejmě těsnění a zabroušení..bratru lehčí o dalších 13 tis. ale už se jde dnes odpoledne skládat. Dokoupil jsem ještě těsnění pod sání, pod turbo - 1450,- a ted už jen šrouby do hlavy ..když to dobře pujde možná na víkend vyjedu..teda možná ne..asi nebudu mít za co :-(
 
Hlava je doma..teda na dílně...všech 8 výfukových ventilů bylo vyměněno, k tomu samozřejmě těsnění a zabroušení..bratru lehčí o dalších 13 tis. ale už se jde dnes odpoledne skládat. Dokoupil jsem ještě těsnění pod sání, pod turbo - 1450,- a ted už jen šrouby do hlavy ..když to dobře pujde možná na víkend vyjedu..teda možná ne..asi nebudu mít za co :-(

No pěkný... na kolik tě ta anabáze už celkově vyšla? Ať vím zda pomůže šetřit, nebo raději rovnou prodat ledvinu, protože mám neblahé tušení, že mě ta rozborka čeká taky.... Ikdyž vačku už mám vyměněnou a neříkali mi, že by tam měl být ještě nějaký další problém...
Až teda na to ševení. Já teda tajně doufám že je to jen vodní pumpa... Po neděli jedeme na dovolenou kousek od Znojma, tak přemýšlím, že zkusím štěstí a zavolám do Mazda Pavlice, jestli by si na mě neudělali čas a nezkoukli to...
 
Hlava je doma..teda na dílně...všech 8 výfukových ventilů bylo vyměněno, k tomu samozřejmě těsnění a zabroušení..bratru lehčí o dalších 13 tis. ale už se jde dnes odpoledne skládat. Dokoupil jsem ještě těsnění pod sání, pod turbo - 1450,- a ted už jen šrouby do hlavy ..když to dobře pujde možná na víkend vyjedu..teda možná ne..asi nebudu mít za co :-(
ten kdo si to auto od tebe jednou koupí bude velmi spokojenej
 
Aspon nebudou mít doma hádky o kvalitě japonských aut..ale co ja..když mazda neprojde..chtěl jsem Subaru...a zase mi bude řečeno Japonec ses zblaznil mas toho malo...přitom všichni z dílny a okolí řeší že když už něco koupit tak jen bezín japonec : unamused:
 
Bohužel mám pocit, že většina nových aut má nějaký skrytý potencionální problém. Dám Mazdu do kupy , prodám to a koupím Jeepa s poctivým osmiválcem a ,, moderní,, naftu už nechci ani vidět :p
 
Už se to blíží..zase jsme o kousek dni D...hlava dotáhlá, rozvody připravené..ted už jen zbytečnosti..egr,sání, zavřít víko, a doplnit tekutiny :)

20200721_143322.jpg 20200721_143333.jpg
 
Back
Top