• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Škubání při nízkých otáčkách

eartpavel

nový člen
3
Ahoj, před týdnem jsem koupil Mazdu 6 2.0 diesel 103kw a nyní se objevilo cikáni při přidání plynu při otáčkách kolem 1500. Cuká to tak že se nedá jet, musím na to šlápnout a pak to přestane. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Nebo není tu někdo z okolí Plzně co tomu rozumí a mrknul by se mi na to? Popřípadě mi řekl kolik by stála oprava a zda do toho má cenu investovat? Díky moc za odpovědi ?
 
To může být spousta věcí, na které se musí podívat nějaký Mazda mechanik, nebo alespoň mechanik s přístupem k ESI a s odpovídající diagnostikou.
 

Přílohy

  • id0103f1821100.pdf
    68,2 KB · Zobrazení: 15
Ahoj, před týdnem jsem koupil Mazdu 6 2.0 diesel 103kw a nyní se objevilo cikáni při přidání plynu při otáčkách kolem 1500. Cuká to tak že se nedá jet, musím na to šlápnout a pak to přestane. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Nebo není tu někdo z okolí Plzně co tomu rozumí a mrknul by se mi na to? Popřípadě mi řekl kolik by stála oprava a zda do toho má cenu investovat? Díky moc za odpovědi ?
Už jsi našel příčinu ? Já mám to samé a vypadá to na vstřik č.3. a tak sháním jiný na test
 
Už jsi našel příčinu ? Já mám to samé a vypadá to na vstřik č.3. a tak sháním jiný na test
Včera jsem to vyzvedl v servisu, zaslepil egr ventil, vyměnil palivový filtr a zatím dobrý. Teď moc nejezdím tak nevím jestli je to úplně v cajku.
 
U mne to byl poškozený vstřik č.3. Vyměněno za jiný také jetý a je klid. Spotřeba spadla o 2. litry.
 
Back
Top