• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín SkyActiv-X zkušenosti

Zdravím. Máme za sebou 10 dnů road tripu po Rakousku, Slovensku, Polsku. Byl jsem celkem šokován hned po prvním dnu cesty, kdy auto ukázalo po dojezdu spotřebu 4,7 L. v žádném případě jsem na spotřebu nejel, ale je pravda, že jsme jeli na pohodu po okreskách. Tankoval jsem po cestě na MOL a nemůžu si pomoci, ale přišlo mi, že autu ta MOLka moc nechutnala. Pak jsem tankoval na OMV a v Polsku ORLEN a auto jelo líp. Jaké máte Vy, zkušenosti s MOL?
 
Po 3 letech a 35000 žádný úbytky.Byt tebou řešil bych to v servisu.

Odesláno pomocí Tapatalk.
 
Asi i záleží na stylu jízdy. I v návodu se pise, že úbytek až 0.8 l/ 1000km je normální jev.
 
Výrobce se chrání.I když někdy jezdím rychle a zběsile tak je to pořád u horní tečky

Odesláno pomocí Tapatalk.
 
Tak nevím jak vy, ale alespoň u mě to škubání motoru ta svolávačka bohužel nevyřešila. Myslel jsem si. že jo, protože to bylo během léta mnohem lepší, ale asi to bylo jen počasím nebo tím, že resetovali nějaké adaptace.

Teď je to jako dřív, škubání při řazení, škubání při podřazení, škubání při restartu start stopem. Asi to auto má prostě nějaké blbý mapy a pokud je pod 20 stupňů, jezdí to příšerně.
 
Tak nevím jak vy, ale alespoň u mě to škubání motoru ta svolávačka bohužel nevyřešila. Myslel jsem si. že jo, protože to bylo během léta mnohem lepší, ale asi to bylo jen počasím nebo tím, že resetovali nějaké adaptace.

Teď je to jako dřív, škubání při řazení, škubání při podřazení, škubání při restartu start stopem. Asi to auto má prostě nějaké blbý mapy a pokud je pod 20 stupňů, jezdí to příšerně.
Vazne zvlastni - osobne bych reklamoval a nechal znova komplet prehrat nebo neco spatne, mas 137kw?
 
Tak nevím jak vy, ale alespoň u mě to škubání motoru ta svolávačka bohužel nevyřešila. Myslel jsem si. že jo, protože to bylo během léta mnohem lepší, ale asi to bylo jen počasím nebo tím, že resetovali nějaké adaptace.

Teď je to jako dřív, škubání při řazení, škubání při podřazení, škubání při restartu start stopem. Asi to auto má prostě nějaké blbý mapy a pokud je pod 20 stupňů, jezdí to příšerně.
To je už moc. Mě to i po přehrání FW skubne lehce před 3000 ot a to jen když mám hodně lehkou nohu. Jinak je to bez skubani.
To tvé chování je už fakt divné a také bych reklamoval.
 
Po update SW stále beze změn a stále řazení ok, nastěstí. Ztráta oleje s ročním nájezdem 10 tis. nezaznamenáno, také naštěstí ok.
Pokud někdo má opačné zkušenosti viz výše - mrzuté. Ztráta oleje bývá chráněna u všech automobilek podobně a to 1 litr/á 1000km, takže bez šance a řazení je individuální, nechci nikomu brát iluze, ale bez šance :-(
 
Zdravím všetkých majiteľov cx-30. Kupoval som auto ako úplne nové s motorizáciou x186 awd automat. Od cca 2000km počuť dosť výrazné rachotanie (klepotanie) v oblasti motora počas jazdi od 70 do 140km/h pri otáčkach od 1200 do 3500 a viac s tempomatom aj bez. V servise ma odpálkovali už niekolˇko krát so slovami "je to normálny prejav motora". Máte s tým niekto skúsenosť? Chcem naozaj vedieť o čo ide, pretože som skúšal viac modelov s týmto motorom a nič podobné sa tam neprejavovalo. Prikladám video kde to zreteľne počuť.
 
@dejvidcx30 Dělá mi to úplně stejně, taky mi řekli to samý. Mě to teda normální moc nepřijde, ale to ať si vyřeší příští majitel. Díky bohu, že jde ta plečka z domu.

 
Back
Top