• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Teplo ve středovém panelu

tox

člen KLANu
79
Bohužel nevím, jestli to dělalo vždycky, ale poslední dobou mi připadá, že mám vysokou teplotu okolo středového panelu, konkrétně se to projevuje tím, že cokoli je v umístěné v nápojovým držáku u ručky, tak je to zahřáté (pro vtipálky - kafe nepiju, takže mi je tato fičura na houby) a celá ta platová konstrukce je taky teplá. Zajímalo by mě tedy, jestli to je ve všech GG či GG MPS stejný, popřípadě co tam tak topí?
 
Tepelnou izolaci od výfuku tam máš?
Pokud jo, tak bych se spíše ptal na majitele 6MPS, vzhledem k zadnímu náhonu. U obyčejné GG jsem nikdy žádný problém s ohříváním kafe nezaznamenal :)
 
Neměl si náhodou dekl pod motorem potečený od oleje? Nebylo to z přední rozvodovky?
 
Me tak v rx hreje prevodovka a vyfuk ale vim ze se te to netyka a absolutne me nic nenapada rad bych pomohl.. :-/
 
Zkusil bych vycvaknout ten plastovej dekl s kelímkodržákem a šáhnout na součástky pod ním co se hřeje. Je tam konektor pro připojení vyhřívání sedadel, kombinovaný gravitační senzor pro stabilizaci, spínač ruční brzdy, svazek kabelů vedoucí k bose zesilovači a ke dveřím a možná ještě něco na co sem zapomněl. Každopádně výfuk je u 6MPS až pod kardanem, takže by neměl nějak extrémě zahřívat tunel.
 
Vytažený to shodou okolností mám a podle hmatu nejvíc hřeje kastle, jinak tepelná izolace výfuku tam myslím je, ale při nejbližší přiležitosti to ověřím...
 
Ahoj, ja mam presne to stejne na 323F BA. Taky mam ohrate drzaky pro piti a spodni kastlik. Ale u mne je to tim, ze katalizator je az za predni napravou a uz mu stejne jako zbytku vyfuku chybi vetsina tepelnych štítu. Zkusil jsem pulku vyfuku zabalik do tepelne izolacni pasky. Trochu to pomohlo, ale zase je pak rozpalenej i konec vyfuku, kterej byval drive "relativne studenej".

Jinak v pripade 6MPS bych to nejspis videl taky na ten vyfuk, moc jinech moznosti tam neni. Neznam presnou konstrukci kardanu u MPS, ale karda byva cca uprostred podepren v lozisku. Ciste teoreticky by se to lozisko mohlo pridirat => vznik tepla a ohrivani kastle, ale at se k tomu radeji vyjadri ti, co MPS mají.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
 
Konstrukčně je to tam nějak takle:
attachment.jpg
Pod tunelem jsou jednak výše zmíněná ložiska a pak by tam měl být ještě katalzyátor, který by se v případě přicpání taky moh nadměrně zahřívat.
 
Dle meho nazoru bude teplo nejpravdepodobneji pochazet z vyfuku. Pokud je tam jeste navic katalyzator, tak ten pro svoji funkci potrebuje zpravidla prohrati na vysokou teplotu. Rozhodne bych zacal u kontroly stavu vsech krytu vyfuku.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
 
Tak já mam taky MPS a žádný teplo nikde nerozpoznávám.... ale katalyzátor mam ve sklepě, takže to možná bude tím.
 
Ještě jsem to neměl čas prozkoumat na autě, ale přemýšlím o tom ucpaným katalyzátoru, jestli s tím nesouvisejí další dvě věci, co se občas dějí, ale není to nic fatalního, a to že mi to často zdechne při rozjezdu když nepřidám trochu plynu, motor se udusí (doteď jsem si myslel, že blbě pracuju se spojkou a plynem, ale pokud by tam byla nějaká větší restrikce v katalyzátoru, tak by to mohlo způsobovat, ne?) a velmi zřídka (asi třikrát se mi to stalo) mi vyhodí chybu P2187 too lean at the bank 1 nebo tak nějak, čehož může být příčina také ve výfukovém systému (zatím jsem si myslel, že je tahle chyba způsobená popojížděním při studeným motoru po dlouhé době, protože když jsem ji vymazal, tak už se neobjevila do doby, než jsem zase popojížděl při studeným motoru po dlouhé době, což bylo zatím třikrát :), v kombinaci se zacpaným katem by to ale taky mohla být příčina pokud lamda za katem hodí nějakej blbej údaj a ŘJ pak ochudí směs...

@Freaxus sis kat nahradil jenom trubkou nebo máš nějakou sofistikovanější úpravu?
 
Tak katalyzátor nahradil trubkou již majitel předemnou. Jinak při rozjíždění taky musím slabě plyn. Taky se to dusí bez plynu, sice to nezdechne, ale správným rozjezdem bych to taky nenazval. Jsem myslel že je to tím 4x4, že je třeba trochu výkon do těch kol...
 
Back
Top