• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Topení - problémy

PavelS

člen KLANu
82
Nenašel jsem v GH sekci vlákno o topení - asi to není častý zdroj problémů, ale o to důležitější asi je ho tu mít :) Začnu svým problémem... GH 2.0D, teď v podzimních teplotách mi začalo nějak blnout ovládání topení. V podstatě se to projevuje tak, že vyjedu (okolní teplota 10-15°C) a i když se motor ohřeje (budík na provozní teplotě) standartně velice rychle (2-3km), tak z topení jde chladný vzduch nadále (topení nastaveno na 21-22 klasicky). V podstatě z výdechů jde chladný vzduch x dalších km (vyzkoušeno 10-15km) dokud nastavení teploty nepřeženu - nenastavím třeba maximum 29° apod. Pak začne topit festovně, tak to stáhnu a pomalu postupně stahuju na těch 22, ale po nějaké době to zase začne chladnout. Chová se to trochu jako by to neumělo nastavit nějakou střední teplotu.... Přitom motor je teplý.
Ještě jsem nenačetl chyby, doplním zítra jestli něco načtu, ale nemáte někdo zkušenost? Bojím se nějakého nesnadno nalezitelného problému - v zimě netopit v autě co najezdí 120km denně je peklo :D
 
Ahoj, já bych se při tý diagnostice zaměřil na hodnoty z vnitřního čidla teploty (čidlo teploty v kabině), hodnoty venkovního čidla teploty a slunečního čidla. Pokud jsou nějaký zblázněný, tak by to mohlo způsobovat to co popisuješ.
 
Tak jsem včera zjistil vtipnou věc... problém vypadá být v tom, že mi chyběla celá expanska vody... dolil sem a zatím během ranní cesty vypadá že je ok... to je na jednu stranu fajn (nebudu muset řešit elektroniku) ale na druhou stranu se děsím kudy voda utíká.... o víkendu vlezu pod auto... :sweat:
 
Ahoj, už máš potvrzeno, že problém byl v nedostatečné hladině? A kam ta hladina sahala před dolitím, ke značce LOW nebo ještě níž?
 
Ahoj, jj bylo to vodou.. měl jsem únik kapaliny z jednoho šroubku na vodní pumpě... :D voda byla pod low...
 
Back
Top