• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Větší intercooler pro Mazda 6 GJ/GL

Peťa OV

rodinný člen KLANu
963
Protože se zajímám o zvýšení výkonu motoru 2,2 Skyactiv diesel, narazil jsem na problém s EGT. Někde tady na fóru jsem si přečetl, že problém s přečipováním na vyšší výkon vězí v nedostatečném chlazení.
Snažil jsem se tedy najít nějakou alternativu intercooleru pro Mazdu 6. Na českém internetu se nezadařilo, našel jsem pouze jeden kousek na ebay:
https://www.ebay.com/itm/113419376246
Nejsem si jist kompatibilitou, ale píšou, že je plně kompatibilní a o 30% výkonnější, než standartní díl.
Máte nějaké tipy na výkonnější intercooler pro tyto motory?
 
Čau ja som vymenil intercooler za dvakrát väčší a je to prd platné. V zime alebo v chladnejších podmienkach ok. Ten motor neni stavaný na ešte nejaké úpravy respektíve by si do tohto vrazil veľké peniaze a ten výkon nebude tomu adekvátny. Radšej sa poobzeraj po inom aute. Hovorím z vlastnej skúsenosti.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Protože se zajímám o zvýšení výkonu motoru 2,2 Skyactiv diesel, narazil jsem na problém s EGT. Někde tady na fóru jsem si přečetl, že problém s přečipováním na vyšší výkon vězí v nedostatečném chlazení.
Snažil jsem se tedy najít nějakou alternativu intercooleru pro Mazdu 6. Na českém internetu se nezadařilo, našel jsem pouze jeden kousek na ebay:
https://www.ebay.com/itm/113419376246
Nejsem si jist kompatibilitou, ale píšou, že je plně kompatibilní a o 30% výkonnější, než standartní díl.
Máte nějaké tipy na výkonnější intercooler pro tyto motory?
Až něco vymyslíš a bude to skoro trhat asfalt, tak napiš, mám stejný motor (auto) .... akorát hezčí barvu :)
 
@FERO77 Jde mi o to, že u Versatuneru je možno dát 140 kW, ale na jejich fóru uživatelé upozorňovali, že dochází k náhlým propadům výkonu. Pokud by tomu větší intercooler zabránil, tak asi vše OK. Víc bych to asi neladil.
 
Ono to všetko dobre ide pokiaľ okolita teplota vzduchu není nad 10-15 stupňov . Potom sa to rýchlo zohreje a čau. Ten intercooler trochu pomôže, ale nečakaj dáky zázrak. Mňa stál okolo 600 libier aj z clom +dph+doprava. Tak ak si myslíš, že sa to oplatí tak smelo dotoho. 715560e51cd14db7f11a9516c6608bbf.jpgf48f035bb7e208288437ccdc931c720d.jpg

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
@Peťa OV Tenhle motor zkrátka tunit nejde (při daném objemu EGR). Powerbox (např. RaceChip) ti omlátí v létě 129kW verzi o EGT limiter taky, dobře to funguje jen se 110kW.
 
Čaute, zo srandy som kúpil ten intercooler z ebay. Je to také surové opracovanie ako keby to robili niekde na učňaku. Materiál tých hliníkových uchytov je podozrivo mäkký. Ale čo ma prekvapilo že je o 1.5cm väčší a má 2 jadrá. Tak neviem či ho napasujem do mojej trojky. 12d5bc674e02befd262b1f86251dddf2.jpg8a8a42b5872b91aa79aad64618788957.jpg05a179d58d309ac6cf2234b7bb677924.jpg

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Čau, mám ten intercooler z japonska ale na tento som bol zvedavý. A je ešte väčší ako ten čo mám o 1.5cm. Ale to spracovanie sa mi nepozdáva. Keď bude teplejšie tak ho vymením.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Tak dnes som vymenil intercooler za starý, lebo ten z ebay tam nešiel dať respektíve by som musel vymeniť aj hadice a vtom z japonska bola taká zelená tekutina ako hlien stej strany kde je to cidlo (asi olej a voda). Neviem ako to tam vzniklo. c821eeb8a056aa2b277cc1a9bd3cd7f7.jpgf0b96eb0be3ea5218d565c2033a8e2f1.jpg3ec1693851897d71ead78a9c5bf0295a.jpg7ead5dd2d53f7ec43cedc1340e91565f.jpg1532adf48513a931396ef3c7123d7941.jpg

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Back
Top