• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Veľmi rád by som dal svojej Mazde 3 BP 90kw upraviť riadiacu jednotku u Shr3ka, len stále neviem, či to môže byť rozpoznateľné na garančnej prehliadke v servise a aj na EK a TK.
Maximálně dojde k přepsání úpravy při aktualizaci v rámci nějakého speciálního servisního programu.
 
Zkusím sehnat nějakou TCM na pokusy...
Kdyby se dal i nějak přemapovat plynový pedál, aby reagoval, jak ho sešlápnu a ne stylem "počkej chvilku, teď snídám .. a chceš fakt přidat?", tedy podobně jako ve sport režimu, to by bylo pošušňáníčko. Tím samozřejmě nemyslím zvýšení toček převodovky až na úroveň sport módu, to si můžu přepnout sám, jen omezit to podtáčení o pár stovek ot/min.
 
Bylo by, Shr3ku, možné zase vrátit na 129kW?
Samozřejmě... dívám se, že jsem tam dával poslední verzi a jiná novější není. To by museli udělat reinstalaci ŘJ motoru od nova. Nicméně nahrajeme zpět...
 
Poslední úprava:
Ahoj všichni. Mám Mazdu 3 BP 122hp z roku 2021 a rád bych odemkl motor, jak to udělali ostatní na tomto fóru.

Chtěl jsem se zeptat, zda někdo provedl čtení a zápis souboru sám (pomocí tactrix a pcmflash) a zda se setkal s nějakými problémy

Strašně rád bych to udělal, ale bojím se rozbití řídící jednotky.

Děkuji těm, kteří odpovídají
 
Ahoj všichni. Mám Mazdu 3 BP 122hp z roku 2021 a rád bych odemkl motor, jak to udělali ostatní na tomto fóru.

Chtěl jsem se zeptat, zda někdo provedl čtení a zápis souboru sám (pomocí tactrix a pcmflash) a zda se setkal s nějakými problémy

Strašně rád bych to udělal, ale bojím se rozbití řídící jednotky.

Děkuji těm, kteří odpovídají
myslím že si tady odemčení nedělal nikdo sám, ale všem to tady dělal @shr3k , tak mu napiš a domluvte se.
 
Ahoj všichni. Mám Mazdu 3 BP 122hp z roku 2021 a rád bych odemkl motor, jak to udělali ostatní na tomto fóru.

Chtěl jsem se zeptat, zda někdo provedl čtení a zápis souboru sám (pomocí tactrix a pcmflash) a zda se setkal s nějakými problémy

Strašně rád bych to udělal, ale bojím se rozbití řídící jednotky.

Děkuji těm, kteří odpovídají
Nech to udělat shr3ka a máš to bez starostí.Je s ním perfektní domluva a nebudeš muset nic řešit.👍
 
Chtěl jsem se zeptat, zda někdo provedl čtení a zápis souboru sám
Nevím o nikom, kromě shr3k, kdo by se tím zabýval. Ono to totiž zabere spoustu času než se to naučíš a vyzkoušíš. A učit se to kvůli úpravě jednoho auta asi nikomu nedává smysl.
 
Omlouvám se, možná jsem otázku položil špatně. Nemyslel jsem mapování souborů, ale jen operace čtení a zápisu. Jsem v jiné zemi a měl bych ten postup udělat na dálku, sám si soubor přečíst, poslat shr3k, ten to upraví a já to zapíšu do ECU.
 
Omlouvám se, možná jsem otázku položil špatně. Nemyslel jsem mapování souborů, ale jen operace čtení a zápisu. Jsem v jiné zemi a měl bych ten postup udělat na dálku, sám si soubor přečíst, poslat shr3k, ten to upraví a já to zapíšu do ECU.
PCMflash je pro 4. generaci jednoznačně nejspolehlivější flasher - ale pozor - originál.
 
PCMflash je pro 4. generaci jednoznačně nejspolehlivější flasher - ale pozor - originál.
Absolutně! Nechci k tomu používat cracknutý software. Vím však, že klon tactrix lze použít s malým rizikem poškození. V každém případě @shr3k objednávám materiál a pak se spoléhám na vás 😁
 

Podobná vlákna

Odpovědi
211
Zobrazení
30K
Back
Top