• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Volba převodovky u CX-3 - výhody, problémy, rady, zkušenosti

Preferuji převodovku

  • automatickou

    Hlasy: 13 46,4%
  • manuální

    Hlasy: 15 53,6%

  • Celkem voličů
    28
Nic proti. Zpátky k automatu - je znatelný rozdíl při přepnutí na sport (v kladném i záporném smyslu)?
 
Nevim jak u DK, ale u me v GJ mi pro prijde vicemene zbytecne, nebo aspon jsem pro to zatim nenasel vyuziti. Ze zacatku jsem to zkousel, treba kdyz jsem vedel, ze prijde kratky usek na predjizdeni (na zname trase). Ale nakonec to dnes stejne vubec nepouzivam, ten rozdil (prodleva) mezi kick-downem, co podradi o dva stupne, zas takovy neni (a ikdyby, muzu si sam osefovat padlem). Prakticky to ma vetsinou jen zarazeno o jeden nizsi stupen, nez by byl normalne. Jezdim sice rychle, ale nejsou to zavody. A do nejakych serpentyn jsem se nepoustel, zda by to melo nejaky efekt. Takze pro me je to ted uz leda tak tlacitko na "okrasu".
 
Tak jsem se v pátek krátce projel CX 3 s automatem. Jízda byla pohodová, více méně oťukávací. Párkrát jsem se přistihl, že sahám na fofr klacek - síla zvyku po těch letech s manuálem. Mám dojem, že bych si na tu pohodu zvyknul - na rozhodnutí mám ještě tři týdny, tak uvítám ještě nějaké postřehy nebo připomínky od těch, kteří už nějaké km s novou CX 3 mají odjeté.
 
Ja mám aktuálne 850km na manuále. Jazda s automatom podľa mojich osobných skúseností je veľmi plynulá a pohodová. V práci zopár DSG-čiek šoférujem a viem, že keď budem raz veľký a budem poslúchať, budem určite chcieť automatickú prevodovku. Momentálne som však nadmieru spokojný a šťastný s mojou CX3 v manuále. Menší problém s radením 4 stupňa sa stratil a prevodovka s radiacou pákou tvoria dokonale zohratý celok a fungujú bez problémov.
 
Zdravím,zatím mám najeto na manualu 400km a ze zacatku sla 5 trosku ztuha ale cim vice jsem ji radil tak se to zjemnilo. Dneska pri navratu z vyletu jsem odjizdel od obchodu se stazenym okynkem a slysel jsem zvuk(pohyb pohyblivych dilu v souvislosti s razenim-snad to nekdo pochopi:) co tim myslim) pri zarazeni na 3 stupen..u baraku jsem potom zkousel pri vypnutem motoru zaradit vsechny stupne a zjistil jsem ze to jde s otevrenymi dvermi slyset docela dost..je to normalni??nikdy jsem nemel nove auto tak nevim..v praci mame hyuindaie ale to je vylitana mr.ka tam to dela mnohem vice ale u meho predchoziho auta octavia 2 jsem si toho nikdy nevsiml a ani pri vypnutem motoru nezkousel..muzete me prosim nekdo uklidnit ze je to v poradku?
 
Radenie pocut aj pri mojej 6 aj CX3 a pamätám si to aj pri mojich predošlých Mazdách. Takže to je v poriadku.
 
to se mi ale moc nelibi..bych necekal takove pazvuky u noveho auta :-( (jinak je snad ve vsem dokonala) ale ty pazvuky me desi..to abych jezdil se zavrenymi okny :-(
 
Ber to tak, ze to nie su pazvuky, ale prirodzeny kovovy zvuk radenia. Ak budes radit pomaly a opatrne, tak nic pocut nebudes.
 
zitra vyzkousim..ale nepripada mi ze bych radil rychle nebo zbrkle...spise naopak...
 
15000km s automatem v CX-3 a bez větších výhrad. Do manuálu bych nešel.
nějaké odůvodnění by nebylo ? Já 9 000 km s manuálem bez problému. Do automatu bych nešel , jsem zvyklý 22 let na manuální řazení , jezdil jsem pár měsíců s novým superbem a moc mě to neoslovilo. Pokud bych bydlel ve velkém městě ( Praha, Brno apod. ) a 90% jízd by bylo jen ve městě možná bych o automatu přemýšlel, ale jinak je pro mne tato položka za příplatek zbytečná a vzhledem k tomu , že u CX 3 začíná až od 525 000 kč ani jsem o ní nepřemýšlel ...
 
tak jsem to byl projet a je to celkem fpoho...ale je zajimave ze z 1 na 2 to nepostrehnu..z 3 na 4 taky ne jen ze 2 na 3jku...
 
Mám nanuál řazení jde lehce,přesně dá se říct jedním prstem.Žádný pazvuky drhnutí...Dle mého názoru je to "japonsky precizní".Nájezd 6500km.
 
Frame muzes to zkusit pri vypnutem motoru s otevrenymi dvermi(zaradit 1-2-3-4-5-6) jestli uslysis ten pohyb tech mech.casti z venku?Lubos psal ze to tak proste je ale kdyz me ujistis i ty, tak budu happy :)
 
Frame muzes to zkusit pri vypnutem motoru s otevrenymi dvermi(zaradit 1-2-3-4-5-6) jestli uslysis ten pohyb tech mech.casti z venku?Lubos psal ze to tak proste je ale kdyz me ujistis i ty, tak budu happy :)

Vydrž jdu to prubnout.Tak jsem to prubnul jen přirozený zvuk pohybu táhel a těch všech hejblátek.
 
Poslední úprava moderátorem:
jdu taky ;)
vyzkoušeno, neslyším nic nezvyklého co bych u předchozích aut neslyšel, mechanický zvuk řazení
 
Poslední úprava:
jj taky mi jde o ten mechanicky zvuk toho razeni..ja jsem si toho u predchoziho auta ani nevsiml takze jsem nevedel jestli to tak ma byt..jinak kluci diik za vyzkouseni a uklidneni me malickosti :)
 
nějaké odůvodnění by nebylo ? Já 9 000 km s manuálem bez problému. Do automatu bych nešel , jsem zvyklý 22 let na manuální řazení , jezdil jsem pár měsíců s novým superbem a moc mě to neoslovilo. Pokud bych bydlel ve velkém městě ( Praha, Brno apod. ) a 90% jízd by bylo jen ve městě možná bych o automatu přemýšlel, ale jinak je pro mne tato položka za příplatek zbytečná a vzhledem k tomu , že u CX 3 začíná až od 525 000 kč ani jsem o ní nepřemýšlel ...
Odůvodnění je takový, že si zrovna v CX-3 rád odpustim řadit. V manuálu mám motorku nebo mnohem svižnější jiný vůz :)
btw: Ano, po Praze a v zácpách automat k nezaplacení. I proto se kupoval.
 
Mám najazdených cca 500km z manuálom ,5 ka mi niekedy ťažko "brala" a to som zvyknutý radiť rýchlo a z medziplynom ...dúfam že to zmizne ..
 
Back
Top