• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Vstřiky - repas vs. nové

To je v pytli tohle :( Přesně tohle se mi stalo u mýho bývalýho auta (VW Passat 3C)...kámoš to napojil na diagnostiku a hodnoty lítaly, jak Sakala na můstku :D říkal, že to za svoji kariéru ještě neviděl :( Auto šlo z domu...
Se divím, že to jelo celkem normálně a že ti auto vůbec nehulí...je to zajímavý...
 
Právě...nechapu.No jedno velký ponaučení...u mě to platí celej život,chybama se člověk učí.

odesláno z mobilu
 
Kubajs jen dodělal co jinej začal,jenže ten co to začal tam dal Conti řemen,což je další průser.Dneska mi ten mechanik řekl ze by ho hned vyměnil,prej uz chlupatí a to Kubajs řekl ze max 50tis ho má nechat a nám najeto ani ne 15tis s tím Contitechem...

odesláno z mobilu
15 000 km, to je teda sakra slabý :(
 
JaMiJa: přeju, ať se ti zadaří vyřešit problém se vstřiky jednou pro vždycky .... to je přesně důvod, proč už bych nafťáka po druhý nechtěl ..... hromada nesmyslnejch kurvítek k podělání .... vstřiky, DPF, dvouhmota, turbo ......
 
Tak to je hezký teda. Kdyby borec nedělal test přepadu, tak bych si myslel, že si dělá diagnostika srandu a někde je chyba. To už jsou teda KO vstřiky a borec při opravě tam nahodil nějaké špatné. Když jsou vstřiky v normě, tak čištěním TECem se vstřiky srovnají a dá se jejich životnost o dost prodloužit. To je nemilé zjištění.
Ale aspoň jak píše Milda, tak je dobré, že se to stalo teď a ne někde daleko od domova ;)
Kdybys dojel do ofiko servisu mazdy, tak za vyčíslení ceny vstřiků bys byl sám hned :D
Jojo s tím Contitechem to věřím, s ním si mazda vůbec, ale vůbec nerozumí..

Ohledně Italských aut. To je jako se všemi ostatními auty. Buď chytneš špatnej kousek a nebo dobrej. Znám hodně lidí co mají Italy a jsou nadmíru spokojení. Já sám jsem natrefil na špatnej kousek a před cca 5ti lety mi modrou GY zachraňoval Kuba za 2min dvanáct. To byl můj začátek s diesel mazdama a byl jsem zelenáč, takže jsem o nich nevěděl vůbec nic. Potom z konkrétní modrou GY přes 100tis. km bez problémů a s dalšími dieslovými mazdami taky.

Ale musím říct, že i já jako známý dieslový fanda přiznávám, že další vozidla budou už jenom benzíny. EKO doba je zlá a poslední dieslový motor který mám pod kapotou je ten eReFovej v GH. V době, kdy skyactiv motory v benzínu mají spotřebu srovnatelnou s naftou, je to prostě tak. A navíc benzín prostě voní, žejo ;)
 
Back
Top