• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Výkon

Klímec

nový člen
3
Ahoj, chtěl bych se zeptat v čem přesně se liší verze 140kw a 170kw a jeslti by nešlo po případě zvýšit výkon u 140kw na 170kw
 
Motory jsou na 95% stejné 170kw má o dva saci porty více 4port vs 6port takže 140 "dojde dříve dech" taky točí tuším jen do 7,5k.
Převodovku na normální ježdění má lepší 140 5kvalt vs. 6kvalt. Celkově v určitých okamžicich ma ta slabší lepší krouťák niž položeny a nepatrně větší.
Obě se dájí při určitých úpravách vyšroubovat nahoru. (cívky,sání,výfuk, někdo i "turbí", ale to už je jiná liga)
Jen takový "blbý" sportovní kat vs. O.E.M přidá klidně 10hp pak určitě záleží na stavu motoru a všeho.
 
Motory jsou na 95% stejné 170kw má o dva saci porty více 4port vs 6port takže 140 "dojde dříve dech" taky točí tuším jen do 7,5k.
Převodovku na normální ježdění má lepší 140 5kvalt vs. 6kvalt. Celkově v určitých okamžicich ma ta slabší lepší krouťák niž položeny a nepatrně větší.
Obě se dájí při určitých úpravách vyšroubovat nahoru. (cívky,sání,výfuk, někdo i "turbí", ale to už je jiná liga)
Jen takový "blbý" sportovní kat vs. O.E.M přidá klidně 10hp pak určitě záleží na stavu motoru a všeho.
Dobřee děkuji za odpověď
 
Dobřee děkuji za odpověď
Motory jsou na 95% stejné 170kw má o dva saci porty více 4port vs 6port takže 140 "dojde dříve dech" taky točí tuším jen do 7,5k.
Převodovku na normální ježdění má lepší 140 5kvalt vs. 6kvalt. Celkově v určitých okamžicich ma ta slabší lepší krouťák niž položeny a nepatrně větší.
Obě se dájí při určitých úpravách vyšroubovat nahoru. (cívky,sání,výfuk, někdo i "turbí", ale to už je jiná liga)
Jen takový "blbý" sportovní kat vs. O.E.M přidá klidně 10hp pak určitě záleží na stavu motoru a všeho.
Takže jinak Teda v elektrice žádná změna není
 
V elektrice motoru jediné co mi napadá je počet vstřiků u 6portu je jich tam více. Jinak ve výbavě (interieru) určitě. Jako u všech japoncu výbava jde s "výkonem" nahoru.
Jinak celkem pěkně popsané to je zde:
https://www.motorverso.com/rx8-engine/
 
Back
Top